یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

تجدید میثاق !

سلام ... اصولن این وبلاگ رو برای خودم ساختم نه خواننده هاش ، (البته اگه داشته باشه !) به هر حال گفتم نامردیه اگر این وبلاگو به حال خودش ول کنم و بعضی دوستان ندونند .

به خاطر اینکه در شکست ناجوانمردانه ای (!) ای که در یک مسابقه ی علمی خوردم ، تصمیم گرفتم با آمادگی بیشتر ، در سال بعد نتیجه ی بهتری بگیرم ... این شد که کتاب خواندن رو به کل حذف کردم و در حال پرداختن به همون مسابقه هه هستم :دی


البته هنوز هم نیم نگاهی به کتاب " گنجینه آثار ادگار آلن پو " دارم . کتاب فوق العاده ایه .. البته من خودم داستان های ادگار رو به زبان اصلی ترجیح میدم ... 

محض اطلاع » ادگار از شاعران و نویسندگان به نام و البته نگون بختیه که داستان های وحشتناکش اون رو به پدر داستان ترسناک مبدل کرده . زندگی سیاهی داشته و اینا ! ولی داستان هاش تفکر برانگیزه و این تفکره که ترسناکه . 


خب ! شاید باز هم پستی اینجا بیاد ولی خیلی دیر !

اذان شد برم افطار :)

sina S.M
میثم نجفی کندج
۰۹ تیر ۰۶:۳۷
امیدوارم هر جا هستی، موفق باشی ...
پاسخ :
جای خاصی نیستم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان