یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

سبز علی بیک گفت » فضولی موقوف !

راستش اخیرن متوجه شدم که بخش اعظمی از وبلاگ های بیان متعلق به افرادیه که اگه پاشون به اینجا باز بشه معلوم نیست چه وجهه ی هولناکی توی دنیای واقعی پیدا کنم ! 

قبلن همچین اتفاقی برام افتاده ... یکی از فامیلای دورمون آدرس وبلاگمو داشت ... منم فراموش کرده بودم که اون آدرس وبمو داره ، حالا هیچی دیگه هر وقت میریم مهمونی خونشون یا اونا میان خونمون باید دنبال یه پاره آجر بگردم خودمو گم و گور کنم پشتش ! 

آخه چرا باید تا این حد بی رحمانه به هم نگاه کنیم و رفتار های اطرافیانمون رو محدود تر کنیم !  

والا به خودمون میایم و میبینیم کل عمرمون رو در حال گفتن این جمله به بقیه بودیم ( البته به صورت تله پاتی )

" عه ، تو همونی هستی که توی پروفایلت عکس با زن بی حجاب داری ؟ ! "
این اتفاق برای یکی از معلمامون افتاده بود ، بیچاره خودشم هاج و واج خودش بود که چرا فیس بوکشو آزاد گذاشته که همه شاگردا برن فوضولی کنن . 

اصن من چقدر چرت و پرت میگم :دی

یه اسم عجیب توی کتاب خواجه تاجدار دیدم ، یاد خودکار سبز بیک افتادم : سبز علی بیک ! (;
sina S.M
کمند سلیمانی
۱۰ مرداد ۱۲:۵۴
گفتی باید حواست باشه آپای بعدی چیز خاصی نباشه منم گفتم نه تورو خدا بیا چیز خاصی بنویس :|
:|
:|
:|
کمند سلیمانی
۰۵ مرداد ۱۶:۲۸
نه تورو خدا بىا باشه :|
پاسخ :
ها ؟ 
کمند سلیمانی
۳۰ تیر ۱۵:۳۷
چه پست عجیبی!
پاره آجرم پیدا کنی مگه میشه پشتش قائم شد؟ بند انگشتی مگه!
خب وبلاگت چیز خاصی نداره که بخوای بخاطرش خجالت بکشی! داره؟ /:)
پاسخ :
نه نداره ولی خب اینجور که تو میگی باید حواسم باشم آپای بعدیم چیز خاصی نباشه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان