یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

افسردگی - امشب دنبال تو فردا دنبال کوفت (!)

امروز رفتم اردو از طرف مدرسه خیر سرم . عوض اینکه روحیم باز بشه و با دیدن طبیعت و دوستام انرژی بگیرم ، با دیدن آدمای افسرده و آهنگای مغز پاک کن و اینا اونقدر افسردگی گرفتم که الان میخوام بالا بیارم . حالا فهمیدم چرا آدم باید بعضی وقتا حرفای الکی بزنه تا از افسردگی نمیره . 

یه آهنگ گذاشته بود پسره یه قسمتش میگفت : امشب دنبال تو فردا دنبال پول . 

اون موقع من تو جو بودم نفهمیدم چی دارم گوش میدم . ولی الان با گوش دادنش واقعن افسرده میشم . الانم هرچی بیشتر مینویسم اوضاع بدتر میشه . البته یه چیز افسرده کننده دیگه هم اینه که آدم یه دلش تو حال و هوای خارج از کشور باشه . اینطوری میخوای سرتو بکوبی به دیوار و این حرفا ! بدتر از اون اینکه شنیدم وقتی کسی 18 ساله میشه ممنوع الخروج میشه و باید حتمن بره سربازی و شست و شوی مغزی داده بشه و بعد بره هر جا که خواست . 


امشب دنبال تو فردا دنبال پول .... ( ظحر مار ، خیر سرت آهنگت شاده ها )


یارو میری تو وبش میخوای لینک باز کنی پیغام میاد که " راس کلیک نکنید " آخه یارو مگه منشور کوروش یا رمان یا شاهکار ادبی گذاشتی توی وبت که میترسی لو بره . آخه اگر کنترل + A بزنم که کل وبت همراه با تبلیغاتش کپی میشه ... فکر کردی خیلی زرنگی ؟ اگر کسی خواست کپ بزنه میزنه :دی 



وقتی کیتی پری هم یه ربطی به اسلام پیدا میکنه ! خدا خیرش بده که به فکر همه جور آدمی هست ... والا ! 



اینم همون آهنگه ! به خدا آدمو در گیر میکنه .

بیخیال فردا
حجم: 6.83 مگابایت

sina S.M
سنا ر...............
۰۴ شهریور ۱۹:۰۵
و اما موسیقی
 آهنگ های سالار عقیلی و استاد شجریان رو خیلی دوست دارم
آهنگ های خارجی رو دوست ندارم چون واقعا روح و روان آدم رو داغون می کنه و اصلا با فرهنگ ما سازگار نیست
سنا ر...............
۰۴ شهریور ۱۸:۵۴
بعضی جا ها که اثلا کلیک راست رو قفل کردن
جالب تر اینه که مطالب خودشون هم کپیه
سهیلا (کاتارسیس)
۰۳ شهریور ۱۵:۵۰
پیغام راست کلیک نکنید فقط یه انرژی منفی به بازدیدکننده میده. کارایی دیگه ای نداره!
سهیلا (کاتارسیس)
۰۳ شهریور ۱۵:۴۸
عجب! من هر آهنگی رو گوش نمیدم و اگه یه بار گوش کنم ببینم مزخرفه دیگه گوش نمی کنم.
عاشق سالار عقیلی و رضا یزدانی هستم (فک کن، فاصله ی این دو خواننده رو، سنتی کجا و راک-پاپ کجا؟؟ ما اینیم دیگه :) )
پاسخ :
like ! البته به خاطر سالار و یه آهنگش که خیلی خوبه و این حرفا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان