یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

گوهر شناسان راز

سعدی ... یکه تاز عرصه سخن ...

هر چند میگویند زندگی پر حاشیه ای داشته . به طوری که میتوان گفت او در حاشیه زندگی میکرد ! اما باز هم نمیتوان در برابر این بیت که قریب هفتصد سال پیش سروده شده مقاومت نمود و زبان به تحسین نگشاد (!)


صدف وار گوهر شناسان رااااااااااااااااااااااااز              

                                                    دهان جز به لوءلوء نکردند باز ....




-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


کمیک شیر های بغداد ... بعد از آنکه بمب های آمریکایی باعث باز شدن درب باغ وحش میشوند ... واکنش زرافه را میبینیم .

من یکی دوبار سعی کردم وقتی از مسیر طولانی مدرسه تا خانه می آیم . در بین راه . در پیاده رو. چشم تو چشم بشم با آدم ها. قبل از آن هم همیشه وقتی آدم ها از روبرو که می آیند . میخواستند رد بشوند . من یک نیم نگاهی به آنها می انداختم . اما این چند بار خاص . از همان اول چشم تو چشمشان شدم . وقتی متوجه میشدند . واکنش خاص و عجیبی داشتند . مخصوصن وقتی می فهمیدند من خیلی وقت است دارم نگاهشان میکنم.
sina S.M
نا دیا
۰۱ بهمن ۰۷:۳۰
هیچکس رو نمیشه بشناسی،خوب ترین ها گاهی بدترین ها از آب در میان، واسه من اینطور بوده تا الان.
پاسخ :
چند روز پیشم از کنار یه زنی رد شدم بم گف عوضی ! ! آره دیگه ملت نیمه پر لیوان رو میگیرن .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان