یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پارک نهج البلاغه + فیلم بادیگارد

دو تا خبر


خبر خوب : یه نشریه معتبر یه داستان ازم چاپید

خبر بد : به شما چه کدوم نشریه :دی


اما این بار میخوام حرفی رو بزنم که میخواستم خیلی وقته بزنم !!


باردیگاردو ببینید !!! خیلی خفنه ! من دو بار دیدم .. بار اول پدر نپسندید .. (چون پدر خیلی عقاید خطرناک تشریف دارندهه -هندی بخوانید-)

بار دوم من نپسندیدم ... چون اونجایی که دوس دختر بابک حمیدیان توی ماشین شلیک میکنه ، نفر پشت سریم پاش رو کوبید به صندلیم ... بعد هق هق زد زیر خنده !!!


راستی یه چیزی !


نمیدونم چرا دکلمه ای حرف میزنم :دی


(اصن دکلمه چی هست ؟! )


رفتم پارک نهج البلاغه ... دراز ترین پارک جهان :دی برای رفتن از فاز یک به فاز دو (و یا بالعکس ) باید از تونل رد بشی ... این تونله از زیر بزرگراه میگذره ...وقتی توی تونل که هستی، تف کنی ... صدای بمب هیروشیما باید بره جلو بوق بزنه !!!





این عکس چیه ؟! کارتون کنت داکولا ! خیلی خوشم میومد ازش ! محشره ...

این لینک یه قسمت از این کارتونه ...تیتراژش که خیلی محشره !!!
http://www.aparat.com/v/uhIwK

حتی از عمتی قد لاح فجرن هم بهتره ! (اینی که بلغور کردم ویدیوی تبلیغاتی داعشه که خیلی دوستش دارم :دی !)


sina S.M
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان