یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

kim kardash

داش ! کیم کارداش ! (باند ! جیمز باند !) چه اسم کیمی ای هست این ! 


بله دنیا پر از حنده هایی عه که اسم های کیمی دارند !! و قیافه های کیمی تر ! دیروز توی پارک تا دلتون بخواد خنده دیدم ! حالم ازشون بهم میخوره باید کیو ببینم ؟! 


البته در اینجا خودتون میدونید منظور از خنده چیه !!! البته من اسم قاحشه رو بیشتر ترجیح میدم ... چون قاحشه یعنی حروم لقمه ای که فقط میخواد مردم رو به حشره تبدیل کنه و ذهن اونا رو بریزه به هم ... ولی خنده ، یه شغله ! و به خاطر منافع مالی هست نه روی مخ دیگران راه رفتن !!


من چه گناهی کردم که باید بین این جماعت راه برم ؟ جماعتی که فکر میکنه اگر دماغشو شبیه کورن استار ها در نیاره اونقوت یه قرن از تمام دنیا عقبه !

خاک بر سر ها خود این قاحشه های خیابونی کافیه یکم چشمشون رو باز کنن ... ببینن سمت راستمون افغانستان در منجلاب طالبان داره نفس های آخر رو میکشه و سمت چپمون هم که من هیچی نگم بهتره !!! 


بعد فکر کردن چون اینجا امنیت برقرار شده و میتونیم نفس راحت بکشیم ، بیان خودشونو شبیه کورن استار ها بکنن ... نمیدونن توی آمریکا و اروپا ملت فقط توی پارتی ها و ویدئو کلیپ هاشون دست به مواد آرایشی آنچنانی میزنن... طوری که نمیتونی کیتی پری رو از نیکی میناج تشخیص بدی ... ولی واقعن نمیفهمم چرا من نباید دختر خالمو ی خودمو از دختر خاله ی همسایمون تشخیص بدم ؟ یعنی چقدر شعور داره که اصلن من بخوام تشخصیش بدم چه برسه به اینکه با یکی دیگه اشتباه بگیرم ...

باز حداقل نیکی میناج و کیتی پری به خاطر صداشون و آدرنالینی که ترشح میکنن ارزش وجود داشتن دارن ! ولی این لامصب ها فقط بلدن هورمون پروستات رو توی دل و روده ی مردم پخش کنن و آدرنالین رو آدم حساب نمیکنن ! بعدش هم من نیکی میناج و کیتی پری رو توی زندگی عادیم نمیبینم (اگر هم خدا بخواد و رفتم آمریکا ، اگر توی زندگی روزمره دیدمشون ، اصلن ممکن نیست بتونم بدون آرایش تشخیصشون بدم !) 

ولی این سگ توله هایی که فکر میکنن کورن استارند مثل اسپرم همه جا وول میخورن ... یه دقه میخوام تو پیاده رو خلط خونی بندازم ، یکیشون مثل گو.ز معلق میپره وسط و چپ چپ نگاه میکنه که چرا توی شعاع 4 متری من وارد شدی ... یا مثلن دارم زیپ شلوارمو توی آسانسور میکشم بالا که یهو از 2 طبقه بالا تر بوی کرسی شعر عطر های محرک جنسی شون میره و میرینه به هرچی آرامش توی خودم ذره ذره جمع کرده بودم .

یا مثلن دارم مثل یه آدم متمدن توی دکه روزنامه فروشی مجله ها رو میبینم که یهو یکیشون مثل کرم خاکی از تو حلقومم میزنه بیرون و یه جوری ناخن های لاکی شو توی هوا نگه میداره که انگار من از چرنوبیل در اومدم ! بعد میره به روزنامه فروش میگه : هوی ، یه سیگار بده ... 


خدا میدونه این زالو ها از تو سطل کی اومدن بیرون و اینجوری وارد جامعه شدن !!! همیشه هم کتابفروشی های شهر کتاب مثل خوکدونی پر شده از این قاحشه های مثلن کتابخان !! به تنها چیزی که نگاه نمیکنن کتاب هاست !! یه سره یا دارن پاک کن میخرن یا دارن با گوست پسرشون لاس میزنن درباره ی آخرین کتابی که خوندن ... که البته اونم بروشور ماشین لباس شویی بوده ولی یه جوری تعریف میکنه انگار سری جدید رومئو و ژولیت رو داشته میخونده ....


آخرین باری که توی یکی از شعبه های بزرگ شهر کتاب بودم ، این راهنما هایی که ازشون میپرسیم فلان کتاب کجاست و خیر سرشون باید مثل پروانه دور مشتری ها بچرخن ، همه شون جمع شده بودن یه گوشه، و متکلم وحدشونم یه قاحشه بود از خودشون !! یعنی میخواستم تمام کتاب های کافکایی که توی مغازه بود رو آتیش بزنم تا هم آرزوی فرانتس کافکا بر آورده بشه هم این جماعت خنده پرست دود بشن و برن هوا ... قضیه اینجاست که خنده های مسخرشون نمیذاشت تمرکز کنیم روی امر کتاب خریدن ... همینطور خیلی جرعت میخواست اگر بری ازشون بپرسی فلان کتاب کجاست ... حس این رو داشتم که دارم مزاحم فرایند تولید مثل یه بچه میشم ... یارو همچین اخم میکرد که ... که البته همه چیز به اون قاحشه ختم میشه ...!


همه چیز تقصیر قیافشونه ! چرا همشون به یه سبک گنده گوزانه ای به هم شبیه اند ؟ مثل عروسک های ژاپنی که برای ار-ضا ساخته میشن و فقط عکسشون به ما میرسه !

نه واقعن نشده همه ی دختر های توی پارک به نظرتون همه قاحشه به نظر بیان ؟ تازه اونم نه قاحشه های مختلف ... بلکه قاحشه هایی کپی هم !!! من میدونم اگر سرم رو بچرخونم ریخت کیمی رو میبینم برای همین ترجیح میدم سرم روی گردنم ثابت بمونه . و یه بار هم که خواستم سرم رو بچرخونم تا ورزش کرده باشم ، با 1000 تا قیافه ی کیمی قاحشه ای خنده ای مواجه میشم که اعصابمو میریزن به هم و منم مجبورم قبول کنم که درصد زیادی از دختر های این مملکت فقط با قاحشه نمایی هست که ارضا میشن و هیچ سرگرمی دیگه ای ندارن ... جز کیم شدن ...



زنیکه توی شبکه چسیم هفته ای 5 دقیقه بازی داره ، بعد عکساش تو اینترنت آه ! 


روی این لینک کلیک کن تا بفهمی چی میگم ! 


این همه صدا و سیما خرج میتراشه واسه مملکت و با بودجه هایی که میگیره میشه واسه هفت نسل بچه های جنیفر و پیت بال کنسرت روی کره ماه اجرا کرد ! بعد میره یه برنامه میسازه واسه ترک اعتیاد توی شبکه چسیم و بازیگرش جلو دوربین چادریه و از اون طرف پشت دوربین ، 

عکساش تو اینترنت آه !




یعنی ملاک جذاب بودن اینه که شبیه کورن استار ها باشیم؟! آهای فمینیست هایی مثل آ.ت که قیافه ی بادمجونی دارن و به غریضه ی جسمانی مرد ها گیر میدن . یکم هم به کورن استار هایی که وجب به وجب خیابون های پایتخت پیدا میشن ، گیر بدن . غریضه ی حیوانی رو نمیشه کاریش کرد شاید به زور کافور و صد زهر مار دیگه بشه به تعویق انداخت ... ولی غریضه ی قاحشگی رو میشه کاهش داد! علتش اینکه که اجداد ما غریضه ی حیوانی رو داشتن ... ولی غریضه ی قاحشگی مختص عصر جدیده ... و برای کشور هایی که زن هاش جنبه ی امنیت رو ندارن ...



شواهد و مدارک : 


رنگ رژ لب هارو در دو لینک زیر مقایسه کنید !


لینک 1 


لینک 2


این که میگن غربی ها الگوی جوانان ما شده اند در اشتباهند ... اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به بغل دستیت ! الگو جوانان ما لینک 2 است ... اون قیافه های برنزه لب های لعل شکر بار (از حضرت حافظ یاد گرفتن دیگه !!!) و چشم های نقاشی شده ، اینها را با لینک 1 مقایسه کنید ... ! واقعن دارین فیلم میسازیم ؟ یا به قول کمال تبریزی در سریال ابله ، فیلم سوپر مارکتی ؟!

sina S.M
لـونا ..
۲۷ ارديبهشت ۰۱:۴۶
امروز سری به وبلاگ زدم ، مرسی یادم بودی خیلی خوب بود :))

ولی قرار بود بیام اینو بخونم ؟ :))))) مخاطب دار نوشته بودی ؟ :))) قبول نیس آقا :/

هر چند با کلیات و جزئیات بحثت موافقم و با اونجایی که همه از دم کپی هم موافق تر ! 
پاسخ :
نه اینو برای تو که ننوشته بودم ولی برای درصد بیشتری از  شما ها نوشته بودم :)
با کلیات و جزئیات موافقی ! پس با کجاش نیستی :دی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان