یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

مردم حال به هم زن !!!

مردم حال به هم زنن !! نمیدونم چرا بعضی ها این واقعیت ساده را قبول نمیکنن ... یک بار از عیب های ایرانی ها گفته بودم و یک حروم لقمه گفت : ببخشید شما خودت اروپایی هستی ؟!


نمیفهمم چرا مردم فکر میکنن یک ایرانی حق نداره از جامعه ایران بد بگه !!! بله من بد هستم ولی میدونم نصف جمعیتی که توی مترو ، نمایشگاه کتاب ، مغازه ، پارک ، خیابون ، ادارات ، جوب ، بن بست ، فرودگاه و ترمینال میبینم نصف بیشترشون ، از من بدتر هستند !!!


الاغ ها افرادی اند که نمیفهمند وقتی میگویم :"""" بدتر از من هستند ، """ خیلی فرق دارد با اینکه بگویم """ من از همه بهتر هستم !"""

بله من هم بدی دارم ... آن هم نه یکی دو تا ! هزار تا بدی دارم !!! مثل اینکه در 80 درصد موارد آشغال را در خیابان ولو میکنم ... مگر اینکه سطل آشغال سر راهم باشد یا دو قدم نزدیک باشد ... اصولن راهم را کج نمیکنم که آشغال را در سطل بندازم .... تازه آشغال بدست هم نمیمونم ! یعنی اگر سر راهم ، بیش از 3 دقیقه راه رفتن به سطل آشغال نرسم ، آشغال را به بدترین نوع ممکن معدوم میسازم !!! یعنی طوری می اندازم که به همه بگویم "" چه وضعشه ، یه سطل آشغال تحفه هم این دور و بر نیست ... اصلن حالا که خواستین بیاین این آشغالو میریزم زمین ... !" " "


بدی های دیگری هم دارم ... مثلن اگر دیدم یه زنی که از صد متری بوی کرم میدهد و طوری راه میرود که انگار نوه ی ملکه الیزابت است ، شاید بهش اخم کنم یا یه جوری تو صورتش خیره بشم که رنگش مثل گچ بپره ... (خیلی باحال بود ، تو یه مورد زنی که داشت روی دو تا چوب کبریتی که روش وایساده بود (کفش پاشنه بلند) لق لق میزد و نزدیک بود عین برج کج پیزا پخ ولو بشه ... )


بدی های دیگرم رو بهش دقت نکردم !!! شاید یکی از بدی هام اینه که به افراد توی مترو و اتوبوس سلام نمیکنم ...


اما خب مردم بدی های بد تری دارن ... مثلن مثل جغد زل میزنن به آدم ... فعلن نمیتونم این پستو ادامه بدم !!! بای :دی

sina S.M
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان