یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بلاگ بیان آشغال رو بذار در کوزه آبشو بخور

دیشب در رادیو سوالی را که هفته پیش از کارشناس محترم پرسیده بودم . جواب دادند

درباره ی منشا ضرب المثل : بذار در کوزه آبشو بخور ...


علتش رو نمیگم ! :) 



راستی من یادمه بلاگفای درب داغون برای رنگ فونت ها به اندازه رنگ های طبیعت ورژن داشت ... بعد این بیان خاک برسری یه رنگ بنفش نداره .


به زودی عازم رشت میشوم ... هم برای مسافرت هم برای شرکت در کلاس های مدرک زالو !! باشد یک پولی دست و بارمان را بگیرد برویم مملکت خارجه تا در مدت باقی مانده از عمرمان بفهمیم زندگی زندگی که میگن یعنی چی ... 


آره ... باید از زالو شروع کرد ...


صرفن جهت استفراع : 

1. وبلاگ ماهی سیاه کوچولو خیلی رو اعصابه 

2. دست گل شهرداری در پایتخت امن ترین کشور جهان در برابر تروریسم : شهران پوکید ... 

3. بازی پلاگو اینک رو بازی کنید ... البته اگر عقل درست و حسابی دارید (plague inc)

4. زوتوپیا را ببینید. سایت آپارات مفتکیش کرده ... منم در اسرع وقت دیدم ... با دوبله فارسی و البته سانسور (!) بله اونجاهایی که غزال (که صدای شکیرا رو انداختن روش) کنسرت میذاره . و یه دامن کوتاه پوشیده !! کلن یه جوری سانسور کردن آدم فقط شاخ های غزاله رو بتونه به زور ببینه ... البته من که پسندیدم . کلن ماجرای باحالی داشت هرچند دیگه دیزنی داره شورش رو در میاره از بس برای حیوون ها جامعه و تشکیلات انسانی متصور شده... 


5. بازی بسیار باحالی دانلود کردم که اسمش سخته و یادم نمیاد ... 

6. بازی مهمان اصغر آقا برای اندروید محشره ... البته اگر اونقدر بدبختید و سرتون شلوغه که نتونید بازی های بهتری دانلود کنید ... یه شعر هست که دختر بچه هه وسط مهمونی میخونه و عند ممیز گیری عه ! 


اینم از شعرش : 


دادا دادا دادا دادا

یه پسر عاشق منه / اسم پسر هوشنگه / دل من واسش میشنگه / 

دادا دادا دادا دادا دادادا 

/ صبا که میرم به مدرسه کیفمو واسم میاره / سر به سرم میذاره ... ! :دی 


7. فیلم بارکد رو ببینید ! طنز + اکشن + احساسی + خرتوخر + دیالوگ های خاص مداوم و مشتی +  روحانی قلابی در حال دویدن (این قسمتش خیلی روده بره !)+ رضاکیانیان + دخترهای زشت ! 

(مورد آخرو گفتم برای کسایی که نگرانن این فیلمو با خانواده ببینن ... نترسید توش داف نیست البته لفظش هست !)


sina S.M
ساناز هستم
۲۹ خرداد ۱۴:۴۲
ورژن اصلی شعره "اسم پسره ارژنگه  دلم براش می جنگه " ست !  :D
+ ادامه هم داره که دیگه خیلی ممیزیه! :D
پاسخ :
یعنی کپی بود ؟!راس میگی ها الان سرچ کردم متوجه شدم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان