یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

آهنگو فیلم ...

این روز ها تنها کاری که نمیکنم... کتاب خواندن است. 

کتاب کافه پیانو را باز کرده ام ولی نمیتوانم بخوانم... کتاب کلمات رکیک زیاد دارد٬ البته با این موضوع مشکلی ندارم ... ولی گویا نویسنده فکر میکند من به خاطر این کلمات باید مجذوب و کشته مرده کتاب شوم... در حالی که نمیشوم...

شاید در دو سه تا فحش اول... کتاب برایم جذاب جلوه کند. ولی وقتی میبینی از دختر ۱۳ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله در آن کتاب نافش به فحش بسته شده... خب .. داستان برایت کمی آبکی میشود.

 هر فصلش یک خرده ماجرا دارد. اصلن نمیدانی داری یک داستان کوتاه ۳۰۰ صفحه ای میخوانی ... یعنی چیزی ندارد که بخواهد تو را باخود بکشاند. کتاب ::کافه پیانو:: را یک دوست بهم معرفی کرد. که زویا پیرزاد و میم مودب پور میخواند... یعنی آدم دو تا ازین دوستا دوروبرش داشته باشه دیگه دشمن نیاز نداره ... والا :دی 

 

 

بعد از کنکور نیاز به تمرکز فکری ندارم پس با موسیقی و فیلم خو گرفتم ... 

حالا نتایج دانشگاه ها هم قرار است ۳۱ شهریور بیاید و من نمیدانم سیستمش چطوری است ... 

 

fade into u ...گروه mazzy star با این آهنگ به شهرت رسیده (دروغ چرا ویکی پدیا گفته :دی) لینک ویکی پدیا :محو شدن در تو (فید اینو یو fade into you)

 

به این موسیقی معرکه از گوش کنید و از نقاشی این دختره که اخیرن کشیده ام لذت ببرید !


 

 

پ ن : البته من اصلن تو ایشون محو نشدم. چون وقتی نقاشی رو بهش نشون دادم فقط گفت : تنک یو :دی حتی لایک هم نکرد لاکردار...

پ ن ۲: امیدوارم این وبلاگ پا بگیره .. لاقل پا نگرفت دست بگیره.. دست نگرفت بقیه اعضای بدنش ... (خخخخ خندیدیم الکی)

پ ن ۳: من که دیگر کنکور داده ام و قرار نیست بروم مدرسه (عوضش از جای بدتری به اسم دانشگاه سر در می آورم خخخخ)‌ تنها راهی که برای رفع استرس اول مهر وجود دارد این است ... 

 

...

...

...

...

...

...

 

بروید بمیرید ... خخخخ 

البته اگر مثل من خوش شانس باشید و در طول تابستان کلاس های مثلن تابستانی مدرسه را رفته باشید. اول مهر برایتان زجر آور نیست ... 

sina S.M
کرگدن آبی
۲۴ شهریور ۰۴:۰۹
دانشگاه معمولاً چیزیه مثل کافه پیانو، داستان کوتاه ولی طولانی؛ که توش پره از فحشه رکیک! :)
پاسخ :
همه دانشگاها اینطوری نیستن ... ولی خب ۹۰ درصدشون هستن ... 
چون ۹۰ درصد کسایی که تو کنکور شرکت میکنند اصلن با درس آشنایی نداشتن.
پاییزِ سالِ بعد
۲۴ شهریور ۰۱:۳۵
http://8pic.ir/images/1fhnbc9jsbyn7gqv04qh.jpg
وال کوهان دار
۲۳ شهریور ۲۱:۱۸
آقا من خواستم دنبال کنم که با این پیغام مواجه شدم
پاسخ :
متوجه ام. ممنون که اطلاع دادید. شما را به صورت خصوصی دنبال میکنم تا بعد از هر پست جدید شما را خبر کنم .. 
پاییزِ سالِ بعد
۲۳ شهریور ۱۴:۴۸
من چند سال پیش خوندم اصلا خوشم نیومد، اون دوستت که م مودب پور میخونه واقعا نابغه ست، راستی م مودب پور زنن یا مرد؟
اون ماندلا نه ای ماندالا، گوگل سرچ کن طرح های ماندالا می بینی.
پاسخ :
آهان فهمیدم ... ماندلا طرح ها و پترن های ریز رو میگن..
م مودب پور نمیدونم کی هست.. نمیخوامم بدونم. فقط میدونم عام پسند مینویسه ... یه بار توی جمع که توش استاد بزرگی بود من این شخص رو له کردم و فقط یه نفر که خانم جلسه ای بود با من مخالفت کرد . :دی
پاییزِ سالِ بعد
۲۳ شهریور ۱۴:۳۵
اگه همون کافه پیانو فرهاد جعفری باید بگم نخونی بهتره، بنظرم خیلی آبکی، ماجرای یه پدر با دخترش گل گیسو،
داوطلب تجربی بودی یا ریاضی؟
نتایج آزمون من هم امروز ساعت سه میاد، 
نقاشی خوبی هم کشیده ای، چند روزه دارم طرح های ماندالا می کشم،خیلی خوبن.
پاسخ :
من نمیتونم از وسط به بعدشو تحمل کنم. 
ماندلا همون آفریقای جنوبی ؟ مگه طرح داره اون ؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان