یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

یک پست معمولی٬ روزی که گذشت :)

سلام ... 


اول از همه اینکه ناشناس جان اگر جواب کاملی میخواهی باید بگم فعلن سرم شلوغه. امروز از ساعت ۶ و نیم راه افتادم و ساعت پنج و نیم رسیدم خونه ... فردا هم برای یک ساعت کلاس باید مسیر طولانی ای رو برم که اصلن نمیصرفه به رفتنش ... ببخشید یکم بداخلاقم :دی 



امروز توی راه برگشت برنامم بود که توی مترو بخوابم. ... ولی یکی از قشنگ ترین اتفاقای زندگیم افتاد ! من و دو تا امیر حسین و پویا ... با هم رفتیم و ۶ تا صندلی های مترو رو اشغال کردیم که البته یه نفر غریبه هم اونجا افتاده بود از بد شانسیش ...


آقا بحث با آمریکا شروع شد... موضوع مورد علاقه ی من ! 

امیر حسین از سیستم انتخابات اونجا تعجبش برده بود و اینکه هر ایالت جداگونه رای گیری داره و اینا ... :دی

بعد اون یکی امیر حسین گفت : ایران سیستمش چجوریه ؟ ایالتیه ؟ ... منم گفتم که ایران اونقدر همه جاش یکپارچه است که الان قشم .. بعنوان بزرگترین جزیره ی غیر مستقل جهان شناخته شده ! 


این شاید عنوان دهن پر کنی باشه و مایه افتخار به نظر بیاد ! ولی وقتی در قضیه ریز میشیم... میفهمیم معنیش اینه که هر جزیره ای به بزرگی قشم بوده .. تو سراسر جهان .. الان یه مدیریت مستقل برای خودش داشته ..(نه اینکه لزومن کشور جدایی باشه .. ولی خب یه جور ایالت جدا !) 


مثلن جزیره ی سیسیل که برای ایتالیاست . بخش از این کشوره .. ولی خیلی بیشتر از اینها مستقله و شورای خاص خودش رو داره و اینا !


بعد پویا بحث رو کشوند به مسائل آته ایستی و من اصلن خوشم نیومد ... چون اونجا تقرین توی شعاع ۵ متری مترو ... شنونده ای نبود که به حرفای ما گوش نده .. به جز چند نفری که هدفون داشتند البته ..

 منم بهش گفتم اینجا آمریکا نیست که اینقدر راحت داری نظراتت رو داد میزنی ..

بعد گفت : مگه اینجا کجاس ؟؟ 


گفتم : اینجا ایرانه عزیزم :)) 


خلاصه .. به ایستگاه قفت۴ل که رسیدیدم اون غریبه برگشت گفت : شما هم اینجا پیاده میشین ؟

ما : نه ...

اون غریبه هه با حالت پوکر فیس از جاش پاشد و از قطار رفت بیرون ... بعد همه هر و کر راه انداختیم که بابا مخ طرف رو خوردیم با این حرفا و این الان میره خودکشی میکنه (چون توی حرفامون زیاد درباره ی هدف خلقت و اینا هم حرف زدیم !) 


بعد چیز جالب اینکه برای هم سن و سالام نظریه داروین یه چیز غیر عادی بود ! امیر حسین گفت : خاک تو سرت که فکر میکنی ما از نسل میمون ها هستیم ... 


واقعن چی باید گفت ؟ منم جمله داروین رو تحویلش دادم که میگه : اگر ما بدنمون از جنس طلا و نقره بود ... شاید آنوقت ربطی به حیوانات نداشتیم .. ولی ما هم مثل ها گوشت و پوست و رگ داریم .. 


بعد امیر حسین اصلن سرش رو برد اونطرف :دی 

کلن یه بحث قرن ۲۱ امی خوب بود .. ۴ نفر با ۴ عقیده ی متفاوت ! و همینکه شعور بحث با هم رو داشتیم و شبیه این افغانیا که روی آنتن زنده کتک کاری میکنن نبودیم٬ خودش یعنی میشه امیدوار بود به آینده ی زبان فارسی ! :دی 


sina S.M
زهیر خنیاگر
۲۶ مهر ۱۵:۳۷
هی این بحثا چه حالی میده ... خوبه حد اقل با این رفیقا هستین با هم بحث میکنی ... من و 5 تا رفیقام از هم جدا شدیم هر کدوم یا دانشگاهیم یا یه شهر دیگه تا تابستون همو نمیبینیم از این بحثا باحال داشته باشیم ... رفیقای با شعور برای بحث خیلی خوبن خیلی !
فاطمه (خط سوم)
۲۶ مهر ۰۱:۴۶
به نظرم میرفتی علوم سیاسی میخوندی بیشتر مناسبت بود(هرچند که الانشم نمیدونم چی میخونی 😂)
راجب نظریه داروین هم که من که از معلممون پرسیده بودم گفت بهتره بحث نکنیم راجبش اما خودم مطالعه زیاد داشتم و بحث مفصله( نمیدونم راجب ارتباط داروین با فراماسونری سرچ کردی یا نه).بهرحال من خودمم حوصله کنکاش این مطلبو ندارم دیگه
پاسخ :
علوم ۳۰ یا ۳۰ ؟؟ با یه استغفرالله از این موضوع رد میشیم :/ (به قول دالتون مرحوم!) 
الان میدونی وسط کلاس ریاضی یک دارم جوابتو میدم؟؟ 😐😇 رشتمم که بت گفتم ها :/// 
من منبعم درباره این مطالب بنیادی به هیچ وجه اینترنت نیست .. که میگی سرچ کنم !! فضایی کثیفتر از اینترنت وجود نداره .. برای کشف حقایق .. ! 
کتاب های زیادی دراین موضوع هستند.
خانوم :)
۲۵ مهر ۱۳:۵۷
حالا ما برا اونا خیلی مهم هستیم...
دلیل نمیشه اونام برامون خیلی مهم باشن:/
پاسخ :
پع ! استدلالت تو حلقم !‌ :| 

پنیر سوئیسی
۲۴ مهر ۲۲:۳۱
اگه اشتباه نکنم رشتت ریاضیه . برای کسایی که تجربی نمیخونن بحث داروین خوب جا نیافتاده متاسفانه . درک میکنم که این رفیقت خیلی به داروین روی خوش نشون نداده . اصلا بحث تکامل از نظر علما هم هیچ مغایرتی با اسلام نداره . خیلی راحت میشه گفت تمام اون داستانای آدم و حوا نمادین بوده برای آدمای اون موقع . معلم زیست ما آدم باسوادی بود خیلی هم مذهبی بود ولی خودش میگفت که تو نظریه فرگشت هیچ شک و شبهه ای نیست . 
خیلی خوبه که با رفقات ازاین بحثا میکنی . به نظرم سعی تو کلاسم این بحثا رو پیش بکشی . باور کن کلاس منفجر میشه ....
راستی 4 تا عقیده ی متفاوت ؟ والا معمولا 2 تا عقیده ی متفاوت هست تو این بحثا !

پاسخ :
۴ تا عقیده مختلف عجیبه ؟؟! تو این جهان .. هر آدمی یک عقیده منحصر به فرد داره. البته منظورم عادم هاست ؛)

اشتباه نکردی برادر .. رشته تجربی فعلن تحت سلطه دختراست ! بحث داروین در بین این ریاضی ها اینقدر جا نیفتاده که فکر میکنم باید محکم توشون فرو شود 😂😂:دییی
علی ف.
۲۴ مهر ۲۱:۵۷
من برعکس از بحث راجع به این چیزا بدم میاد! :)
فکر کن قشم کشور بشه :/ یا حتی ایالت! یه چیزی میشه در حد بورکینافاسو (کجا هست ؟!) :)
پاسخ :
بورکینا فاسو که اسم یه غذاست !!

(دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش عاید)😂
خانوم :)
۲۴ مهر ۲۰:۵۱
کلا ادم سیاسی یی نیستم...
سودی نمیبینم ک در موردش بحث کنم بجز وقتی ک منم ی ادم کله گنده سیاسی باشم...
و واقعا ربط سیستم انتخابات امریکا ب ما رو نمیفهمم...
ب ما چ خب!

پاسخ :
ربطش به سیم رابطشه خخخ
به ما چه نداره :/ عه من خوشم میاد.. بعدشم مناظره رو گوش بدی اسم ایران از اسم آمریکا بیشتر برده میشه ! :|
سکوتـــــــــ پاییزی
۲۴ مهر ۲۰:۵۰
تیک خصوصی اشتباه زدم خخخ
پاسخ :
خخخ زدم اشتباه خصوصی تیک + خودتی
رشته خیال
۲۴ مهر ۲۰:۴۷
حس ناسیونالیستی ایرانیا خیلی زیاده اگه این حس نبود الآن هر استان یه کشور مستقل بود :)
5+1 توی مترو :))))
پاسخ :
وای ۵ +۱ معرکه بوووود 😂😂😂
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۴ مهر ۱۹:۵۹
باورکن خیلی از افغانیا بهتر از ماها باهم بحث میکنن!
بیایم پستامون بوی نژادپرستی نده:/ عین جوکای قومیتی:/
باو اینکه چیزی نی طرف میاد میگه اصلا نظریه تکامل داروین
از نظر علمی ردشده😐بعپ کلی هم دلیل و برهان میاره!
خدایا بیا منو بنداز یه جا دیگ خواهشا🙄
پاسخ :
ببخشید... منظورم جمع بستن افغانیا نبود.. اشاره ام به کلیپی بود که در تلگرام دیدم و توش دو تا افغانی جلو دوربین هم را کتک میزنند. 
چشم :) میایم ! 

منم بگو بندازه همونجا :دییی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان