یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

یک عدد جوگیر که Taxi Driver را دیده :)

عاخه خیلی بد است آدم یک فیلم را دانلود کند که تویش صحنه های خونبارش سانسور شده :/ 

عاخه خیلی بد است آدم یک فیلم را دانلود کند بعد در ازای ضربه ای که به حجم اینترنتش خورده بیاید و هیچی نگوید درباره ی فیلم :/

عاخه خیلی بد است که ... امممم آهان .. خیلی بد است کلن آدم یک فیلم را برود دانلود کند :! کلن در دید من دانلود فیلم همانقدر ضربه به روحیه میزند که موتور دیزل کامیون به محیط زیست :/ اصلن آدم دودکش کامیون را که میبیند با خودش میگوید : بیا .. بعد میگن چرا لایه اوزون سوراخ شده ... اصلن اگر بشر در کل دوران حکومتش یک کامیون بیشتر نمیساخت ... همان یه دانه کافی بود برای سوراخ کردن لایه اوزون ... بعضی وقتا که توی جاده کامیون از کنارمان رد میشود و دودش از لای درز شیشه ماشین می آید و حس تریاک کشیدن بهم دست میدهد... آن موقع است که با خودم میگویم ... چرا بشر تا الان تونسته دوام بیاورد ؟؟ چرا این دود سمی که هر روز میلیون ها تن از آن وارد هوا میشود ٬ تابحال کلکمان را نکنده ؟؟ چرا دود کامیون کره زمین را از حیات خالی نمیکند واقعن ؟؟؟ 


خب انگار از موضوع اصلی منحرف شدیم :/ قرار شد یه پست بدون متن باشد .. چه وضعشه ؟ جلوی خودتو بگیر باو (خنده الکی !) 

با توجه به گند و کثافت کاری هایی که اخیرن در وبلاگ پیش آمده ... با یک پست سمعی بصری آمدیم خدمتتان که خلاصه بشوره ببره (!!)


واقعن اگر تاکسی درایور را مثل من خز بازی در اورده اید و ندیده اید پیشنهاد میکنم با اولین اینترنتی که آمد دستتان دانلودش کنید. یعنی با دیتای موبایل شده حتی ! 


چه معنی دارد آدم برای سخنرانی کسی که قرار است ترورش کند دست بزند ؟! اونم توی شرایطی که هیشکی به آدم نگاه نمیکنه و دست نزدن موجب جلب توجه نیست ! خب این نشانه ی روانی بودن ایشان نیست ؟ روانی ... یا دیوانه .. یا هرچی ... 


سعی کردم تو اسکرین شات هام زیر نویس معلوم نباشه ... ۷۰ درصد ایرانی ها فیلم را با زیر نویس فارسی میبینند ... اما باز هم خجالت داره به نظرم :/ 

ولی سه تا عکس بعدی اتفاقن برعکس ٬ میخواستم زیر نویسش بیفته :)


مراجعه شود به ادامه مطلب ... چون خیلی screen shot ها زیاد و خز است و اینها :|






سکانس ۲ تا مونده به آخر .. اون کشت و کشتاری که راه افتاد ... اونقدر گه نزد تو فیلم که اسکرین شات های پی در پی من میزد ... :/


عکس زیر یه الگوی ریاضی وار داره :)

.

.

.


اونم اینکه هرچی از سمت راست به چپ میریم ... با آدم بدبخت تر (و تو آمپاس مونده تری) مواجه میشیم !!! :دی 



با یه دید فرا پست مدرن وویی گولنزجی به اسکرین شات بالایی نگاه کنید ! که جایزه بهترین اسکرین شات رو داره از بین ۲۰ و خورده ای تا اسکرین شاتی که از فیلم گرفتم :دی 



و اما این هم یه تصویر ادیت نشده ... محض استراحت :)‌)‌ 

البته جودی فاستر در حال کار بدی نمیباشد ! این را گفتم برای اذهان منحرف خخخخخخ 



توی ویکی پدیا نوشته دو تا تفسیر از پایان فیلم وجود داره که کارگردان هم هیچ زری دربارشون نزده ... :(‌

sina S.M
Poker Face
۲۶ مهر ۲۰:۲۸
منظورم اکشن بودنشه
من فیلمای اکشن دوس دارم
پاسخ :
پع ...بخش هایی ازین فیلم به طرز افراطی ای اکشن هست... اصن به طنز میماسه ... 


بر بام
۲۶ مهر ۱۱:۰۴
دو سه سال پیش دیدمش. بعدها خیلی راجع بهش شنیدم ولی موقعِ دیدنش خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتم. شخصیتِ گنگِ جالبی داشت و اون صحنه های کشت و کشتارش تو کلوب خیلی جذاب بود. انگار داشت دنیا رو تطهیر می کرد!
 به نظر من تو نقطه ی خوبی تموم شد.

پاسخ :
اگر دو سه سال پیش زیر دیپلم بودید پس حتمن یه بار دیگه فیلمو ببین..
من خوشم نیومد از استدلالش .. این جور محله ها هست بهرحال 
منا مهدیزاده
۲۶ مهر ۰۹:۰۲
نه ادامه داشت کامنتم :))) بعد صدام کردن شام منم دیگه برگشتم یادم نمیومد که چی میخاستم بگم :)) همینطوری فرستادمش =)))
پاسخ :
خخخخ ... من هم وقتی برای شام صدام میکنن استرس میگیرم چرت و پرت میگم 😁 :دی


علی ف.
۲۶ مهر ۰۰:۰۶
چقدر اسپویل میکنی فیلمو :/ خب منم ندیدم الان فهمیدم چی میشه دیگه :دی :(
می بینمش حتما ! آخر هفته شاید :)
پاسخ :
اسپویل چی هست ؟؟ فیلم ۱۹۷۶ ساخته شده یعنی بیست و پنج شیش سال قبل از اینکه به دنیا بیای وقت داشتی ببینیش ! علی جان :/ 

:))))
منا مهدیزاده
۲۵ مهر ۲۲:۵۰
تاکسی درایور رو من هی نمیدیدم... چون هم فیلمش قدیمی بود هم اسمش غیر جذاب...

تا اینکه پارسال بود فک کنم از بی فیلمی در عذاب بودم گفتم بریم اینو ببینیم :))

خلاصه که به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم من بعدش... الان پستتو دیدم یادم اومد...

پاسخ :
؛) 

الان یادتون نمی اومد باید میرفتید تست آلزایمر میدادید البتع !! چون کل پست درباره تاکسی درایور بود :))) ببخشیدا 😄😅
گمـــــــشده :)
۲۵ مهر ۲۲:۲۹
این فیلمو دارم اتفاقا ولی هنوز ندیدمش
حسش نیست راستش
زیادی قدیمیه اخه
:))
اسکرین شات ها باحال بودنا

پاسخ :
خوب شد منم نداشتمش مگرنه فکر میکردم ارزشش پایینه .. و عمرم میرفتم سراغش ! ؛)
زیادی قدیمی چیه باو .. به خاطر کیفیتش میگی ؟؟ اصلن انگار فیلم توی ۲۰۱۶ ساخته شده که فلش بک زده به دهه هفتاد .. بسکه همه چی واقعیه
ممنان :)
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۵ مهر ۲۲:۱۷
من این فیلمو ندیدم..ولی خیلی زشته که آخر فیلمو تو
کامنتا میگی!!!!😐😐🙄🙄
پاسخ :
خخخ چرا ؟؟ منو باش گفتم الان مسخرم میکنن که چرا تاحالا اینو ندیدی ... ! نگو هیشکی ندیده 😅
کلن جواب  کامنت ها جزئی از پست محسوب نمیشن !
Poker Face
۲۵ مهر ۱۷:۵۴
حدودا 6-7ماهه دارمشا ولی ندیدمش:/
به اسمش نمیخورد فیلم جالبی باشه:/
ایشالا اخر هفته میبینمش:)
ددابظ هم همون خدافظِ بیانیِ:/
پاسخ :
:) Avarin ! 

جالب نمیدونم منظورت ازش چیه ! ولی هم اکشن هست هم فلسفی هم رمانتیک :دی 
خانوم :)
۲۵ مهر ۱۶:۲۲
مال چ سالیه؟!
ته اش چ حسی بهتون دست داد؟
تهش فکر کردید وقتتون تلف شده یا حسرت زمانایی رو خوردید ک قصد دانلودش رو داشتید ولی دان نکردید؟
ب سوالات بالا با دقت پاسخ دهید:دی...
پاسخ :
باو ... این فیلم اینقدر معروفه من معرفی نکردم !‌ از شما که فیلم بین قهاری هستی بعیده ندیده باشی :دی 

۱۹۷۶ .. جودی فاستر تو این فیلم ۱۴ سالشه (نقش ۱۲ ساله رو داره البته). الان قیافه جودی فاستر یه ذره از خود مردا مرد تره D: حساب کن چقد فیلم قدیمیه 

فیلمش که معرکه بود ... ولی کلن من با پایان ها مشکل دارم البته .. چون همشون منجر به تموم شدن فیلم میشه ....از پایان این فیلم هم بدم اومد ... چون به نظرم کارگردان باید به اندازه بریکینگ بد ادامش میداد . بس که معرکه بود. به لحاظ فلسفی و اینا ... فکر میکنم پایانش نباید به اون زنیکه ختم میشد که یارو رو ترک کرد. و عکس العمل یارو به اندازه کافی خشن نبود نسبت به اون زنه :/ لاقل باید کرایه رو ازش میگرفت. هرچند نگرفتن کرایه هم یه جور تحقیر محسوب میشه ... چمیدونم !
احساسی که بهم دست داد این بود ! 



فرید صیدانلو
۲۵ مهر ۱۶:۱۳
خزعبلاتم را به حساب شوخی بگیر
الان در این دوره عدم مصرف شاخ تر و. خاص تره :دی
پاسخ :
میدونم شوخی میکنی ..‌:)‌ 
فرید صیدانلو
۲۵ مهر ۱۵:۵۸
پیشنهاد دادم خخخخ
پاسخ :
وای ... چه دوستان نابابی پیدا میشن ! نوچ نوچ نوچ 

حاجی دختر خاله مون دست بهش بزنی النگوش میشکنه ... رفته قلیون کشیده ... من اونم نکشیدم (!) ... هو عاریو تاکینگ ویت ؟!
فرید صیدانلو
۲۵ مهر ۱۵:۵۳
چه نگاه دقیقی، ماشالا اخوی
برای زحمتی که برای. اسکرین شات ها کشیده ای خسته نباشیدت میگویم از جانب خودم
گفتی تریاک کشیدن تنم لرزید :دی یاد خاطرات خوشم افتادم :دی به به
اینگونه فیلم هارو هرچه نعشه تر ببینید بیشتر ارزش پیدا میکند
پاسخ :
جان ؟؟؟ نعشه ؟؟ الان تعریف کردی ازم ؟! 
خخخ 

زحمتی نداشت باو :/ 
هانی هستم
۲۵ مهر ۱۵:۵۰
گفته میشه فردین صاحب زمانی "چیزهایی هست که نمی‌دانی" رو تحت تاثیر taxi driver ساخته. خصوصن که چند سال قبلش خودش فیلمنامه‌ش رو ترجمه کرده بوده...
پاسخ :
بله ... البته من کلن خوشم نمیاد از چیزایی که ایرانی ها میسازن :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان