یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خداحافظی موقت

چند نفر از دنبال کننده بودند که با دیدن این عنوان یه نفس راحت کشیدند ؟ 
جواب : خیلی ها 

خب ای بدخواهان .. ای دشمنان .. همانا برایتان خبر بدی دارم ... ایستگاه شدی رفت :/ 

قرار نیست کمترین نوع خدافظی دراینجا صورت بگیرد .... آنقدر اینجا خدافظی کرده ام که دیگر خز شده داوش ..... 

فقط فوبیای این را دارم که دیگر حرفی نماند که اینجا نگفته باشم ... هییییی 

یه سری اتفاق دیروز رخ داد که فقط میشود در وبلاگ درباره شان گفت : 
 
ح آمد زد روی شانه ام و گفت : یه چیزی هست که باید ببینی سینا ... 
بعد گوشی اش را در آورد و رفت تلگرام را باز کرد ..

ما توی دانشگاه برای رشته خودمان یه گروه باز کردیم با ۴۰ نفر عضو ... دختر هم توش هست 

بعد ح .. اومد و صفحه پی ویشو با فاطمه باز ‌کرد .... تعجبم اونجا بود که با حجم عظیم چت ها مواجه شدم ... گفتم : لاس زدی ها حسابی :/ 

گفت آره میدونم .. حالا ببین چی میخوام بت نشون بدم :/ 

رفت بخشی از چت رو نشونم داد که دختره گفته بود 

ما (منظورش گروه ۳ نفره ای از دختر ها بود که با هم رفیق بودن) از این ۵ نفر بدمون میاد : 

۱. فلانی 
۲. بهمانی 
۳.بیثاری 
۴.بیجاری 
۵. سیناییییی

😐
:|
|:

در واقع این لیست شامل بچه های معروف کلاس بود .. البته ح هم معروف بود

در این فکر بودم که بروم و با این ۴ نفر گروهی تشکیل دهیم و واقعن به فاطمه بفهمانیم مفهوم بد اومدن از کسی یعنی چه !!
من به ح گفتم : حالا چرا با این چادریه اینقد جدی ارتباطتتو حفظ کردی ؟! (به چادری ها برنخورد ها :/ منظورم این بود که چرا ح میخواهد دختر مردم را وقتش را بگیرد و اینها ) 

گفت : من میخوام از طریق این ، به دوستش ل برسم .... 

در واقع ح بچه مثبت ترین آدم اونجا بود ... این فاز عاشقانه ای که در هفته سوم رفتن به دانشگاه نصیبش شده بود را نمیتوانستم باور کنم :/ 

بعد بهش گفتم عکس تلگرام ل روتوش شده و تو از نزدیک ندیدیش باو .. دختره جوش جوشیه :/ یه عینک کائوچویی هم میزنه سر کلاس :)

طولی نکشید که به حرفم رسید :)) حالا نمیدونم هنوز پای حرفش هست یا نه ... باد آورده رو باد میبره .. 

راستی نیش رو زمین نمیمونه (چ ربطی داشت؟)
sina S.M
زهیر خنیاگر
۰۱ آبان ۱۶:۲۴
منبع هم آهنگ بَد از آلبوم ترامادول شاهین نجفی هستش ...
فاطمه (خط سوم)
۳۰ مهر ۱۰:۱۰
رل = rel = relationship
ندیدی تاحالا یعنی؟😐
چندوقته زبان میخونی؟😂
پاسخ :
دلیل نمیشه که ... مثل wtf که خیلی ها بلد نیستند ! 😂
Poker Face
۲۹ مهر ۱۲:۰۴
خب مخاطب بود ولی جمع بود ضمیر شما بود ینی کیا؟ینی پسرا:)
بعدم اینکه من دسترسی به اقای ح ندارم شما زحمت بکش بهش بگو:/
پاسخ :
عاقا پسرا رو با هم جمع نبند .... من بخوام دخترا رو با هم جمع ببندم که وضع بدتره 😅

بهش میگم .. !
فاطمه (خط سوم)
۲۹ مهر ۰۰:۴۴
کجا تشریف میبرید؟😂بودید حالا😂
قالب جدید مبارکا
به ح بگو قبل اینکه بخواد عاشق ل شه ازش بخواد صورتشو بشوره😂😂😂
واقعاا فاز اینایی که ترم ١ میخوان رل بزننو نمیفهمم. بابا بخدا آدم بدون بی اف جی اف نمیمیره😂😂(منم مثال زنده اش😂).
مگه چادریا هم لاس میزنن ایا؟؟!
پاسخ :
الان شوخی میکنی ؟ یا باید بگم که ایستگا بود ؟؟
مقسی و اینا 
رل بزنن چیه ؟ چقد اصطلاحای جدید میاد هر روز .. 😟 
😂 
احتمالن خواسته این قشر رو بد نام کنه ... دختره به من تیکه میندازه باورت میشه ؟ :دی
פـریـر ...
۲۹ مهر ۰۰:۴۳
خیلی هم ممنون ^_^

:: دعوا کلا چیز خوبی نیست! ضررش به فاعلش میرسه بیشتر :)

:: بله حق باشماست...جاش اشتباه بود...

یک نکته: ید طولانی ای معادل بهتری داره= ید طولائی  که همون معنی رو میده (آیکُن تخصص ادبیات و الکی مثلا من خیلی بلدم)

:))
پاسخ :
وای .. ممنان بابت تذکر...... 
ولی خب تو مرام ما نیست که از همزه ی عربی استفاده کنیم .. اساسن !
:: رشتتونه ... همچی پر بیراه هم نگفتید !

פـریـر ...
۲۹ مهر ۰۰:۲۰
پس کو گلریزان؟ کو فرش قرمز؟ :دی پس شما از باسابقه های بیانین! :)

:: بله بنده دانشگاه نرفتم و اون درسته ای که گفتم مربوط به ضرب المثل "باد آورده را باد می برد" هست که فکر نکنم تاییدش ربطی به دانشگاه رفتن و نرفتن داشته باشه :)
پاسخ :
بفرما گلریزان 🤓⛱⛱🏝🏝🏜🏜🏖🏖🏕🏕🎄🎄♣♣
با سابقه که چه عرض کنم. در دعوا کردن با دیگران یل طولانی ای دارم :)) 
الان میبینم چقدر اشتباه کرده ام. چون خواننده هامو غربال کردم .. فقط کسایی موندن که تمام پست هامو صد در صد تایید میکنن 😔
+معمولن وقتی میگن درسته .. میخوان جمله ای رو که در ادامه میادو توصیف کنن ...

پاییز زیباست ... درسته 
درسته ... پاییز زیباست 

کدوم درست تره ؟؟ 
ولی کلن قصدم شوخی بود نخواستم سوتی بگیرم :)
פـریـر ...
۲۹ مهر ۰۰:۰۲
به نظرم قشنگ نیست در تعریف یه آدم بگیم جوش جوشی! :| میشه مسخره هم نکرد!

:: باد آورده را باد می برد...درسته...خیلیا تو ماه اول دانشگاه عاشق میشن :| فکر کنم اثرات خوردن هوای آزاد به سرشونه :))
پاسخ :
هوراااا :) اولین نظر حریر در اینجا بعد از ۴ سال وب نویسی بنده + شوخی 

جوش جوشی را حدس میزدم ناراحت کننده باشد ! 😓 ببخشید !! با زبان خودش باید باهاش حرف میزدم تا دست از سر دختر مردم برداره :(

یه جوری گفتین درسته یکی ندونه انگار شما دانشگاه رفتی :دی 

گمـــــــشده :)
۲۸ مهر ۲۳:۳۳
قالبت چشممنو گرفته مستر سینا
:)
پاسخ :
مرسی ... :) از مستر عرفان نیز باس تشکر کرد !
سحر
۲۸ مهر ۲۰:۲۵
خیلی خنده دار می نویسی.یعنی از مفرح ترین کارهاست خوندن این وبلاگ واسم.
دمت گرم.
فلانی بیثاری بهمانی بیجاری!!
پاسخ :
چه خوب ! (دم خودت گرم) بازم کامنت بذار جناب سحر ! :)
خانوم :)
۲۸ مهر ۲۰:۱۳
نگید ک تغییراتش ب خاطر چیزی ک من گفتم بوده!!!
من کلا نسبت ب باحالا واکنش خاصی ندارم...ب دلایلی:دی
(دنبال نظرم ک میخام بگردم هی گم میشم:|همه نظرات تازه شون پایینه مال شما بالاس:/)
پاسخ :
باحالا کیان الان ؟؟ 😒 :دی
اتفاقن به خاطر همون مشکلی بود که شما گفتین .. از طرفی نمیخواستم قالبم ازین یک ستونه ها باشه :) 
کل اینکار ۵ دقه کمتر وقت گرفت ... اصن بنا نبود قالب عوض شه 😅کمتر پیش میاد اینقدر خوش شانس باشم !! 
... 
این ایده نظرات جدید بیان بالا رو شما یادت نیست .. یه زمانی اینطوری درست بود .... یادش بخیر .. کمند سلیمانی .. اولین خواننده ثابت وبلاگم این پیشنهادو بهم داد . کاشکی برگرده 
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۸ مهر ۲۰:۰۷

عشق و عاشقی اره ولی اینا چیزی جز تغییرات هورمونی و تنوع طلبی نیست😂

اگر دقت کنید الان روابط بیشتر از چند ماه دوام ندارن و به زندگی دایمی نمیرسن!

پاسخ :
شاید کل زندگی ما تغییرات هورمونیه .. الان من سیرم .. چون سه تا شیرینی خامه ای رو بلعیدم .. و مسلمن این موضوع در لحن نوشتنم تاثیر ترسناکی دارد ....  :||


روابط به سمت حیوانی شدن پیش میرن ... شاید آثار مدرنیته است. 
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۸ مهر ۱۹:۴۳
از این موارد زیاد دیدم متاسفانه نمیدونم این نسل کلا به کجا قراره برسه!!با این وضع منقرض میشیم :| 😂
پاسخ :
منقرض ؟؟ عشق و عاشقی آخرش بچه آوریه .... هرچی بشیم .. منقرض نمیشیم 😂😂
Poker Face
۲۸ مهر ۱۷:۵۷
😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اذیت دخترا نکنید گناه دارن:)
و دو اینکه بدرک که ازت بدش میاد مگه قراره همه از هم خوششون بیاد:/ والا
و سه اینکه خیلی خزه:/ میخواید با کسی رل بزنید هم حداقل بذارید 6-7ماه از اولین حضورتون تو یونی بگذره باو:/
پاسخ :
الان ح یه غلطی کرده چرا منو نصیحت میکنی ؟؟ (از ضمیر مخاطب چرا استفاده میکنی ؟😂)
به درک رو خوب اومدی ! اصن به من چه که اون نظرش چیه درباره من ^_^
زهیر خنیاگر
۲۸ مهر ۱۴:۱۴
والا هرجور باشیم پشت سرمون حرف میزنم ... پس گور بابای مردم ...

"اطرافمان مشتی خزنده که راه به راه پوست می اندازند و حقارتشان را با تصور تخریب ما زنده میکنند" .
پاسخ :
باو دختره یه چی گفته حالا .. کاش این پستو نمیذاشتم .. گناه همه این غیبتا الان گردن منه 😔

+ منبع این جملات ناب را بگویید داداچ !
خانوم :)
۲۸ مهر ۱۴:۰۷
قالبتون باحال و زیبا شده...
مبارکه:)
همیشه ی سری هستن ک از بچه معروفای کلاس بدشون میاد:/
این ادما خیلی بیچاره اتد بعضی هاشون:/
پاسخ :
بد اومدن یه چیز شخصیه ! ترجیح میدم تنها واکنشم همون پوکر فیس باقی بمونه !!
+ مرسی :) خواستم خیلی هم دورتر از قالب های قبلیم نباشه 
مریم گلی
۲۸ مهر ۱۳:۵۸
امان از این دخترهایی که تا با یه پسر حرف میزنن سریع هرچی بین دوستاشونه میگن...
پاسخ :
آره .. فکر کرده پسرا هوای همو ندارن 😂😊 
maryam !
۲۸ مهر ۱۲:۳۷
یه مشت خاله زنک جمع شدن دور هم تشکیل دانشجو دادن !
پاسخ :
من بینشون نیستماااا 
آقای ژاندارم
۲۸ مهر ۱۱:۲۰
کجا سینا؟؟
چرا ازت بدشون میاد چیکار کردی مگه :)
پاسخ :
مستر ژاندارم.. لو رفتی .. از اون کجا سینا میشه فهمید فقط خط اول پست رو خوندی ...... نوچ نوچ نوچ نوچ 

من کاری نکردم ... علتش همینه شاید 😅
فرید صیدانلو
۲۸ مهر ۱۰:۵۸
چه افشا گریه جسورانه ای
اقا رفتی تو فاز خدافظیا :/ پست منم خدافظی خوندی
ولی در جریانی که،زهی خیال باطل :دی
انقدر میمانیم که بپوسیم
پاسخ :
عاهان .. گویا تو هم مثل من ایستگا کردی ملتو 😂😐
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۸ مهر ۰۹:۵۸
در تمام طول خوندن پست اینجوری بودم:
😐
پاسخ :
و من نیز در تمام طول گوش دادن به حرف های ح !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان