یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

گفتم شاید براتون جالب باشه!

sina S.M
خانوم :)
۰۱ آبان ۱۷:۱۱
دیشب ی کتاب صادق هدایت رو خوندم...
چرت بود:|
شاید انتخاب بدی کرده بودم:/
پاسخ :
کدومش رو خب ؟؟
شایسته ای
۰۱ آبان ۰۰:۳۴
والله قصد بی احترامی نبود بااا:)))
پاسخ :
میدونم باااا :)))
alistersi .
۳۰ مهر ۲۲:۵۰
@پـر یـا  چون سایزش عوض شده اینجوریه! زوم کنی،کیفیتش خوب میشه :)

پاسخ :
ینی میگی ایشون تیکه انداخت ؟؟ بعید میدونم ... :|
alistersi .
۳۰ مهر ۲۲:۵۰
از برچسب زرد فقط واسه یه سری موضوعاتی که دلم میخواد در موردشون بنویسم استفاده میکنم! آخرشم هیچ کدومشون تبدیل به پست نمیشن :))
پاسخ :
بلی ! باید بیشتر پست بذاری خب ... :))
خانوم :)
۳۰ مهر ۲۱:۴۷
فید بک:
شرایط محیطی ام خوب نبود وگرنه خیلی دارک تر از چیزی ک الان دارم گوش میدمه...
بیشتر خاستم صادق هدایت بخونم حالا ک اینو گوش دادم...
فوق العاده بود...
موزیک پس زمینه اش هم روی ادم خیلی تاثیر میزاره!با اینکه کلا از اینجور ساز های سنتی خوشم نمیاد...
اما فازش با اهنگ دریم یکی نیس اصلا...
پاسخ :
البته .. خیلی دارکه لامصب ... ولی من بازم سراغ صادق نمیرم .. ! بهرحال اینم نظریه برا خودش .:دی

شایسته ای
۳۰ مهر ۱۶:۰۷
در جواب به اونی که گفت مگه قحطی رنگه زرد باید بگم که زرد انتخاب شده چون زرد باعث میشه مغز طبقه یندی و دقیق تر مطالعه کنه .
و هم اینکه آره جالب بود در جواب به تیتر پستت !!:)))
پاسخ :
عه ؟ خیلی ممنان بابت مطلب علمی ای که گفتید 😉

البته همه محترمن اینجا ! (اون به درخت میگن 😊:دی)

خانم والیوم
۳۰ مهر ۱۴:۱۳
:)))))_
املات ضعیفه پسرم:))))) مضحک نه مذحک:/
پاسخ :
لازمه بگم اون برچسب برا ۱ سال پیشه ؟؟:)
سمیرا ..
۳۰ مهر ۱۳:۴۸
این برچسبه زرده یا دفتر خاطراته؟؟ :/ :دی
پاسخ :
خب توش هرچی میشه نوشت ://!
خانم والیوم
۳۰ مهر ۱۲:۵۰
کامنتا:))))) دخترم:)))))
اولین کاری ک کردم برچسبای زردو بستم ولی شما چ استفاده ای کردی:/
مضحک:|

چرا این کارو کردن؟ الان کسی نمیتونه فالوت کنه؟ من ک فالوت کردم:/
پاسخ :
خانوم ! اون که کسی نمیتونست فالو کنه برای دو سه ماه پیش بود :! پیگیری کردم درست شد باو :| یه مشکل فنی بوده ... منوبگو به خاطرش یکی از پستهای انتقادیمو حذف کردم. :/

مضحک هم خودتی که سال به سال وبت آپدیت میشه !!:))

خانوم :)
۳۰ مهر ۱۱:۴۱
رنگ زرد این برچسب هارو رو مختون رژه نمیره؟!
وحشتناک ترین اپشن همین برچسب زرده...
مگ قحطی رنگه؟!😐
+نظر من تو قسمت نظرات میدرخشه😂
پاسخ :
احتمالن رو ناخودآگاهم تاثیر بد میذاره ! چمدونم 😒
زرد که خیلی خوشگله !! 
+ اوه چ اعتماد به نفسی 😖
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۳۰ مهر ۱۰:۰۴
اون برچسب "سر بزنم" رو 
من با چشمای خودم دیدم:)))))
+ مهربونی ک خوبه..فقط از حد نگذره ک نادان
خیال بد کند:)
پاسخ :
عه ؟؟ اون یه لینک از یه مطلب در انتقاد از صادق هدایته !
+ بله ... به اندازه و اینا باشه خوبه :)
پـر یـا
۳۰ مهر ۰۹:۳۱
چه اسکرین شات با کیفیتی!
پاسخ :
عاره دیگه !!
maryam !
۳۰ مهر ۰۲:۴۴
آره تو خیلی مهربونی، این مهربونیت خوبه که ! معصومت کرده ُ دوست داشتنی !
پاسخ :
مرسی :)) لاقل یکی بهم گفت مهربونم .. والا 
فرید صیدانلو
۳۰ مهر ۰۲:۳۳
من از این برچسب ها ندارم (استفاده نمیکنم)
پاسخ :
فرید داداچ الان به من چه ؟ 😂 
مریم گلی
۳۰ مهر ۰۲:۳۲
منطق غیرقابل قبولیه برام...


سربه سر گذاشتن مال گروه دوستان و نزدیکانه نه غریبه ها...البته برای من
پاسخ :
سخنگوی کاخ سفید یه جوک درباره ترامپ پروند و خبرنگارا خیلی جدی گرفتن قضیه رو و یارو گفت : ببخشید مثل اینکه من تو جوک گفتن استعداد ندارم ..

😐

مریم گلی
۳۰ مهر ۰۲:۲۴
11 درصد فکرتون درست بوده...
چرا باید سر به سرتون بذارم مثلا؟
پاسخ :
تو مجازی آدمایی هستن که صاف تو صورتت میگن :
چرا نباید سر به سرتون بذارم ؟

راستشو بخوای ... خودم یکی ازونام .. ! ماجرای کافر همه را به کیش خود پندارد 😓😔
:دی

+ من چم شده .. به نظر های نیم خطی .. ۹ خط جواب میدم .. الهم اشعف 
مریم گلی
۳۰ مهر ۰۲:۲۰
فکنم واضحه...برچسب دیگه:|
پاسخ :
وا .. پس خوب شد پرسیدم . چون ۸۹ درصد فکر کردم کامنت رو میگین ! 
حتی هنوزم فکر میکنم داری سر ب سرم میذاری و منظورت همون کامنته 😅 

خب حالا منظورت هرکدوم بود ..... عای هَو نو آیدی عا 
مریم گلی
۳۰ مهر ۰۲:۱۳
همیشه چیزی به ذهنم نمیرسه بنویسم

پاسخ :
جان ؟؟ کامنت رو میگین ؟ یا برچسب ؟
آی جان قز
۳۰ مهر ۰۲:۰۹
من برچسب زردو میدیدم همیشه ولی نمیدونستم تو وبلاگ به چه درد میخوره
این فرهنگ غربو! من خودم چند ساله تو خونه اجرا میکنم :)ولی مورد استفادشو تو وب نمیدونستم
پاسخ :
وب هم یه جورایی یخچاله ! 
فقط فرقش اینه که وقتی درش رو بازُ و بسته میکنی امکانش هست که یه نظر (غذا) توش ظاهر شده باشه 
[آیکونِ خودم میدونم خز بود حرفم]
آی جان قز
۳۰ مهر ۰۱:۳۸
برچسب زرد یعنی چی؟برا چی استفاده میشه؟
پاسخ :
خب مثل اینکه در ابزار های بخش مدیریت جست و جوی کافی را نداشته اید !! 
یه جور شبیه یادداشت هاییه که به در یخچال میچسبونن (یه فرهنگ کاملن غربی !)
פـریـر ...
۳۰ مهر ۰۱:۳۷
اوه! چه کهن :)))

:: من ساعد می زدم...اما هیچوقت نتونستم خوب سرویس بزنم :) قدرت دستم زیاد نبود...ینی اونقدری نبود که تا زمین حریف بره :))
پاسخ :
بلی کهن !
+ کلن این مشکل تو والیبال زیاد پیش میاد ... یا توپ از تور رد نمیشه یا اینکه از کل زمین حریف رد میشه میره تو باقالیا ..... اونی که این ورزشو اختراع کرده خیلی اعصاب داشته خداییش :))
פـریـر ...
۳۰ مهر ۰۱:۲۱
جالب بود :)

چه قدر برچسب دارین! :)
مال من نهایتش دوتاست!

:: اون مربی والیبال :/ خو یکی تو والیبال استعداد نداره یکی داره! برو به حال خودت افسوس بخور! والا :|
پاسخ :
چند تا برچسب هارو بعلت محدودیت تعداد برچسب،  با هم ادغام کردم ... مگرنه بیشتر از اینها باید میبود .. ! چیزی که خودم هنوز تو کفش هستم اینه که این برچسب ها قدمتی بس دیرینه دارند و حتی یکیشان برای روز اولی است که این وب رو ساختم :)) یعنی ۹۰۰ روز پیش ! 
:: آن زمان نمیدونستم چطور ساعد بزنم لذا دل پری از والیبال داشتم :(
پریسآتیس (:
۳۰ مهر ۰۱:۰۷
چه شلوغه :))
پاسخ :
آره خیلی مضحکانه شلوغه ! ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان