یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

TESS TESS TESS TESS TESS TESS TESS...



دریافت



sina S.M
رشته خیال
۰۷ آبان ۱۴:۲۵
از اسم تنجرین خیلی خوشم میاد :) هر وقت دیدید نقدش کنید 
پاسخ :
خیلی باید خفن باشه ... yep !
Miss. Cherry🍒
۰۶ آبان ۲۰:۰۳
میفهمم...
ولی سعی کنید خودتونو کنترل کنید ی کم:/
شتید ی فیلم دیگ از این فاز بیرون بیاردتون
پاسخ :
لطفن درست تایپ کن گیلاس خانووووم شت چیه عاخه ؟! :/

فازم رو دوست دارم :) فیلم بعدی که دانلودش کردم فقط با گوشی آیفون گرفته شده. نام فیلم  tangerine هست به معنی نارنگی.
الان فوبیای اینو دارم که بعد از دیدن نارنگی، عاشقش بشم و تس رو فراموش کنم 😐
فرید صیدانلو
۰۶ آبان ۰۴:۰۲
من این حس رو بعد فیلم پینک فلوید داشتم
پاسخ :
یاد مصدق به خیر :) 

لعنتی ترین دوست من :/
Poker Face
۰۵ آبان ۲۳:۱۸
:/ اگین اند اگین اند اگین ،تس اگین
پاسخ :
😜:/
Haa Med
۰۵ آبان ۲۳:۱۳
کدوم فیلم؟
پاسخ :
:/ 
شوخی نکن برادر ! 

Miss. Cherry🍒
۰۵ آبان ۲۳:۱۱
خیلی روتون تاثیر گزاشته...
ی کم بیش از اندازه😕😶
پاسخ :
آره دو بار دیدمش :| بار سوم هم در کاره ... ! 
قشنگه خوب من چیکار کنم ؟؟😧
Miss. Cherry🍒
۰۵ آبان ۲۳:۰۱
همون فیلمه اس؟!:|
پاسخ :
Yep dg ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان