یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

قضاوت چندش یک ایرانی حال به هم زن و خود خفن پندار


مخاطب عنوان : پشتکوهی


sina S.M
فاطمه .ح
۱۵ آبان ۲۱:۴۹
واسه همین میگم حس اون مادربزرگها رو پیدا کردم دیگه :|
هضمش سنگین بود واسم :)))))
پاسخ :
(; 
.. alitersi
۱۵ آبان ۲۱:۴۱
توییتر یه شکلی‌ـیه که آدم وقتی پست های این ایرانی ها رو میخونه،میفهمه نصف‌ـمون(یا شاید نصف‌ـشون!) آدمای فوق العاده بیخودی اند ... 
این رو من هم دیدم؛ولی هر چی تلاش کردم نفهمیدم چرا این کپشن رو گذاشته!

+ یا یه نفر بعد از فوت "پورحیدری" نوشته بود "ایرانی ها مرده پرست‌ـند!" خب اینها مشخصه چی کاره اند! فقط یه مشت آدم که نیاز به توجه و خفن دیده شدن دارند!
پاسخ :
متاسفانه حالا که نگاه میکنم میبینم صد رحمت به همین کاربرای ایرانی که سادیسمشون رو در کپشن های توییتر خالی میکنند نه در استخوان های یک نفر دیگر (اشاره به پست بالایی)
فاطمه .ح
۱۵ آبان ۲۱:۰۰
:| دیگه اونقدر مادربزرگ قدیمی ای نیستم که ندیده باشم چاپ کردن عکس رو کیکو !!!!!
ولی این خیلییی جزئیاتش زیاده لامصب. 
پاسخ :
عکس عکسه دیگه !! جزئیاتش زیاده هم شد دلیل عاخه ؟😂
فاطمه .ح
۱۵ آبان ۲۰:۲۱
:| برادرم میگه میشه، چرا نشه که اینو چاپ کنن!!!

احساس مامان بزرگایی رو دارم که به همه چیزای جدید شک می کنن :/

پاسخ :
والا خب یه عکسه دیگه فکر کردی یارو نقاشی کرده با خامه ؟! وای دلم درد گرفت از خنده LOL 
مامان بزرگ :دی  
فاطمه .ح
۱۵ آبان ۲۰:۲۰
این بنظر فتوشاپه، ولی همه یه جورایی واقعی باهاش برخورد کردن که به خودم شک کردم. اخه جزئیات رو نگاه کن. حتی اونجایی که ایز تایپینگ داره نقطه ی سوم پر رنگ شده، درست مثل تلگرام! کاملا یکسان!

واقعا بنظرتون غیرواقعی نیومده یا این کامنت ها شوخیه و من متوجه نشدم؟ :/
پاسخ :
بابا خب اسکرین شات گرفته ... ! کیک رو میشه روش عکس انداخت. آخی ... لابد تاحالا ندیدی ... اجگال نداله :دی 
شایسته ای
۱۵ آبان ۱۵:۲۱
دروووود بر آدمایی که قضاوت نمیکنن کسی رو و شخصیت شخیصی دارند . و الله :|
پاسخ :
یس درود و اینا ... ! الان من هم یه جورایی پشت کوهی رو قضاوت کردم شاید ! بیخود ازین فکرا موقوف (با خودم بودم :) )
mahi siah
۱۵ آبان ۱۵:۰۹
دیروز پریروز بود نمیدونم ،تو صفحه توییتر فارسی ک این عکسو دیدم کلی خندیدم:))
پاسخ :
من که فحش دادم به پشت کوهی !:/ 
راستی بازگشت نانچیکو وارت رو تبریک میگم ؛)
فیشـ ـنویس
۱۵ آبان ۰۹:۱۰
فیلمسازه بنظرم :)
پاسخ :
چُم !!
ree raa
۱۴ آبان ۲۳:۴۰
اخه بگو به تو چه ! وقتی اینجوری واسه تو کیک اوردن بزن تو صورتش کیکو! 
پاسخ :
هوم ... 
گمـــــــشده :)
۱۴ آبان ۲۳:۱۰
خداییش نفهمیدم کار مرده رو نهی کردی یا کار کسی که اینو بازنشر داده و اون متن زیرشو نوشته

پاسخ :
حتی با خوندن کامنت ها هم ؟ 
در ضمن اون نوشته زیر تصویر هم هست !!! 

جسارت نباشه .. اما حواس پرتید ها ؛ )
Haa Med
۱۴ آبان ۲۲:۳۹
طرف چه حال و حوصله ای داشته. حالا ازدواج های این زمونه از اینهاست که امروز میرن خونه بخت فردا برمیگردن خونه ددی.
پاسخ :
البته قیاس مع الفارغ به کار بردید. چون ایشون بچه دارند از خانومشون !!!
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۴ آبان ۲۲:۳۹
بله با تشکر از توضیحات شما  در پاسخ به سوال پاییز سال بعد باید عرض کنم که گزینه دو صحیح استD:
پاسخ :
عقل حیران شود از کامنت عجیییب شما 

فهم عاجز شود از جواب سنگین شمااااا


ویبرهههههههه ویبرههههههههه (صدای لرزیدن تن شاعران در گور)
Bahar Alone
۱۴ آبان ۱۷:۵۷
چ رمانتیک!!! کاش اقایون یاد بگیرن... کجاش حال بهم زن؟؟ البته میتونست بجای اونهمه زرزر دوبیت شعر ادمیزادی یا یه جمله ی قشنگ بنویسه:))))
پاسخ :
اتفاقن طرف خلاقیت به خرج داده... یا نویسندست یا فیلم ساز.
فاطمه (خط سوم)
۱۴ آبان ۱۷:۵۴
حالا دلش خواسته اینجوری کیک بخره
به نظر منم یکم لوس به نظر میاد اما دلش خواسته اینجوری قربون صدقه اش بره. 
کی میشه این ملت یاد بگیرن که لاک پشت اینهمه عمر میکنه چون سرش تو لاک خودشه
پاسخ :
والا ‌‌‌‌‌‌‌... 
پاییزِ سالِ بعد
۱۴ آبان ۱۷:۰۹
منظور ف.ع از  خودنمایی به ایده آقایی بود که متن تلگرام شو رو کیک تولد زنش زده ، یا به پشت کوهی؟
پاسخ :
روله جان بیا جواب بده ... :دی 

البته منظورش به پشت کوهی بود چون تشکر کرد از عنوان. منم اشاره کردم که عنوان خطاب به کیست . 
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۴ آبان ۱۶:۴۳
اینا چیزی جز خودنمایی نیست و البته با مایه هایی از چندش بازی  :|
ممنون بابت استفاده از کلمه چندش در عنوان 👌 😂
پاسخ :
دقیقن کلمه ای بود که خودش استفاده کرد ..😊
مریم ..
۱۴ آبان ۱۶:۴۱
خب مشکلش  چیه؟
پاسخ :
اگه بگم دیگه مزش میپره.. دی 
ینی اینقد سخ بود ؟؟
میم _
۱۴ آبان ۱۶:۳۹
حالا خواسته یه کاری کرده باشه
پاسخ :
این چه کامنتی بود آخه 😂LoL😂
پاییزِ سالِ بعد
۱۴ آبان ۱۶:۲۷
فکر کنم پشت کوهی (اگر مرد باشه) از زنش یه کوزت ساخته که وظیفه ش پختن و شستن و زاییدنه بدون هیچ انتظاری.
پاسخ :
اسمشم با مسماست بدبخت 
ɐɹɐɓol •_•
۱۴ آبان ۱۶:۱۹
:|
:|
:|
پاسخ :
چه تفاهمی :/ به وبت یه سر بزن :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان