یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

ترامپ رئیس جمهور شد

ترامپ شد

یکی از عجیب ترین رویداد های جهان. یه چیزی شبیه حمله موجودات فضایی بود برام 

به قول سیامک انصاری : امروز صبح هرکی از خواب پاشد به دوربین زل زد ...


عایا جهان فردا جایی جالب خواهد بود ؟؟؟ 

کلینتون تبریک گفته بهش... و ترامپ گفته بود اونو میندازه به زندان ! 


وات د فاز باو 

sina S.M
ree raa
۲۱ آبان ۱۰:۵۴
من نمیدونم اون کلینتون که یار جینگ عربستان بود و دقیقا کپی اوباما قرار بود چه گلی به سر امریکا و دنیا بزنه که همه سنگشو به سینه میزدن! 


پاسخ :
لاقل اون مدل گلی که ترامپ میخواد بزنه نبود .. اهمم
آی جان قز
۲۰ آبان ۰۰:۰۳
تصحیح میشه *رشته خیال
آی جان قز
۲۰ آبان ۰۰:۰۳
با نظریه ی رشته ی خیال موافقم!
پاسخ :
فعلن این وضع ماس که پریودیکه ... 

اشاره به کامنت رشته خیال 
رشته خیال
۱۹ آبان ۲۳:۳۱
آخرین نظریه من اینه که همه ی اینا نمایشیه اونایی که حکومتشونو کنترل میکنن هیچ وقت دیده نمیشن و پریودیک دموکرات ، جمهوری خواه میذارن تا توازن حفظ بشه...
علی ف.
۱۹ آبان ۲۳:۱۵
اعلام همبستگی میکنم با رای مردم آمریکا ... ! [شکلک: سوت زدن و دور شدن!]

پاسخ :
عخ
פـریـر ...
۱۹ آبان ۲۲:۰۲
:دی
نسکافه حتی :)))
فاطمه (خط سوم)
۱۹ آبان ۲۱:۳۸
ملت ما همچین از برنده شدن ترامپ تعجب کردن که انگار تو عمرشون رییس جمهور بی شعور و پوپولیست ندیدن:)))
😂😂😂😂
قضیه کارتون سمپسون و پیش بینی رییس جمهور شدن ترامپو شنیدی؟
پاسخ :
آره ... ترامپ خیلی معروفه خب .. جای تعجب نداره .. 
آی جان قز
۱۹ آبان ۲۰:۳۱
سیامک انصاری :))))
مطمئن بودم این میشه
من کلا از کلینتون اب زیر کاه خوشم نمیاد و در مورد ترامپ فعلا نظری ندارم :|
پاسخ :
اب زیر کاه ! کدام سیاست مداری اب زیر کاه نیس عاخه ... 
Miss. Cherry🍒
۱۹ آبان ۲۰:۱۳
هیچ وقت نمیتونم اهمیت این چیزارو درک کنم...
مثلا ریاست جمهوری ما هم اینقدر برا اونا مهمه؟!

پاسخ :
آف کورس نات 

ولی آمریکا تاثیرش جهانیه پس انتخاباتش مهمه
شایسته ای
۱۹ آبان ۱۹:۵۵
خدا رحم کند که دنیا از این جهنم تر می شود به گمانم ... شاید هم نه ... اما شاید آره احتمالش بیشتر است
پاسخ :
یه نظریه هم هست که میگه کلن چه این میشد چه اون فرقی نمیکرد برا ما

البته من اینو قبول ندارم
Poker Face
۱۹ آبان ۱۹:۰۶
:/ اگه دیگه زنده نذاشت ماهارو که من بیام و کامنت بذارم و اینا دیگه بدی خوبی دیدی حلال کن://
عاخه چـــــــــــــــــرا؟
پاسخ :
چمدونم ... به قول یکی اینا حاصل ۸ سال ریاست جمهوری اوباماست 
פـریـر ...
۱۹ آبان ۱۸:۵۷
کلا ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد و این صوبتا :| :| :|
پاسخ :
ینی حرکتی که رو این جمله زدید رو عباس جعفری هم نزدن ! ول کنید این جمله را کاپوچینویتان یخ کرد...
fatemeh .m
۱۹ آبان ۱۸:۳۹
بی خیال  اینور بچسبیم تا اون ور 
پاسخ :
😐 اونور جذاب تره ... خداییش 
پاییزِ سالِ بعد
۱۹ آبان ۱۶:۳۹
بهار الون مگه خانوم ها چشونه؟ حیف که رییس بانک خانوم نداریم وگرنه من آرزومه رییس بانک بشم.
پرتقالِ دیوانه
۱۹ آبان ۱۶:۰۰
@سِناتور تِد

دور از جونه دیوونه '_'
هانی هستم
۱۹ آبان ۱۵:۱۵
نفس عمیقی کشیده و به زندگی عادی خود ادامه دهید
The flash
۱۹ آبان ۱۵:۱۲
خوبه یه سوژه فان 4 ساله داریم
Haa Med
۱۹ آبان ۱۳:۴۸
امیدوارم به حرف هایی که زد عمل کنه.
دست کم در مورد ایران. شاید بگید من احمق هستم ولی لازمه.
:-|
Bahar Alone
۱۹ آبان ۱۳:۴۴
بد وبدتر:)))
ولی خداروشکر که برای بار دگر در تاریخ جهان مسئولیتی به خانوم ها واگذار نگردید:|
:))))
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۹ آبان ۱۲:۵۵
الان دوست دارم تو خیابون 
یه توریست آمریکایی ببینم،
بگه من آمریکاییم.بگم اوه،ترامپ!؟
بعد سرم و به نشانه تاسف تکون بدم.😐
پاسخ :
اصلنم از جایی کپی نکردی 😅
پاییزِ سالِ بعد
۱۹ آبان ۱۲:۵۳
کاش شهاب سنگ بیفته رو بلاد کفر و خونه ی همسایه پشتی ما!
سِناتور تِد
۱۹ آبان ۱۲:۴۰
الان آمریکا حکمِ یه بمبِ دستی رو داره که دستِ ی احمق افتاده :|
دیوانه س این بشر!
پاسخ :
یه بمب نه .. کلید صد ها بمب اتم دستشه ! 

وقتی ترامپ اکانت توییترش رو حذف کرد کلینتون گفت این یه حساب کاربری مجازی رو نمیتونه نگه داره که حالا داریم بمب اتم ها رو دو دستی بش میدیم!!
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۹ آبان ۱۲:۲۵
واقعاا ترامپ رییس جمهور شددد؟؟؟؟؟!!!
پاسخ :
یس !
فرید صیدانلو
۱۹ آبان ۱۲:۱۸
حال کردی؟
من نگفتم میشه؟
بهتر از کلینتونه
کلینتون دشمن ایرانه ولی یار عربستان اسراییل
ولی ترامپ با اینکه دشمن سرسخت ایرانه ولی با اسراییل و عربستان هم دشمنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان