یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

عجب !!

پست دیروز من خیلی جنجالی شده یه سری دوستان رفتن بالای منبر و این حرف ها .. 


اولا که من خبر نداشتم در اون شکلات الکل ریختن ! 

دوما که الان شما بری سر کوچه بگو اقا یه بسته تریدنت بده ... روشو نگاه کن ، چی نوشته ؟ نوشته شوگر الکل ..


حالا میگی تریدنت فقط اینجوریه ؟ برو بگو یه بسته ادامس فایو بده ... اونم روش نوشته الکل .. 


قضیه اینه که شما اگر دغدغه اش رو دارین برین جلوی اینا رو بگیرید نه دو تا تیکه شکلات که بابام سوغاتی اورده .


البته بیان رسانه ی تا حدودی ازاده مثلا و اصولا یه سیستمی به عنوان دنبال کننده هست. خب نخون عزیز من اگه با عقایدت سازگار نیست. امیدوارم بالای منبر رفتن بعضی دوستان صرفن در جهت بیان حرفشون باشه. نه تخریب شخصیت


اصلن اون مقدار الکل تاثیر مست کننده نداره داداچ! روی همین ماءالشعیر هایی که نوشته 0.0 % الکل، برا اینه که میخواسته ننویسه که در حد صدمِ درصد الکل داره

بابا مرکبات هم الکل دارن! انصافتون کجاس؟


صرفن خوشحال شدم که به زودی به زازو مهاجرت میکنم. 

حالا ما به خاطر گناه نکردمون میگیم معذرت. در آخر هم ممنون از دوستانی که خودشونو مقدس نمیدونن

sina S.M
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان