یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پست های دیده نشده من (1)

اغلب پست های خوبم دیده نشده اند. برنامه دارم حالا که خوانندگانم بیشتر از قبل است بیایم و هر از گاهی پست های قبلی گلچین شده ام را بازنشر کنم . آن هم از طریق گذتشتن لینکشان در پست جدید. 


برای شروع این پست را پیشنهاد میکنم اگر نخوانده اید بخوانید ، 

WITOTTITAOMAFG = چمدجخاقاتررد


نمیدانم چرا دیگر خبری از ادم های جدی نیست توی وبم .. مثلا اقای ابریشمی یا بربام یا حریر یا پریساتیس :/ ... فکر کنم فضای وبلاگ بدجوری شبیه مهدکودک شده ... فکر کردم با آن داستانی که نوشتم چند تا اهل قلم سر و کله شان پیدا شود ... که نشد . 

شاید چون سرشان شلوغ است .. شاید هم چون ۳۷ تا ستاره نخوانده دارم 

(اگر درباره آن پست نظری دارید .. همانجا نظر دهید . نه اینجا)

sina S.M
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۵ آذر ۲۰:۴۰
من ک جدیدا انقد
اعصابم ضعیف شده ترجیح میدم
کامنت نذارم همینحوری تو سکوت بخونم
پاسخ :
چرا ؟ جواب کامنتا رم نمیدی .. فک کنم حست به منم منتقل شد الان :دی
Haa Med
۲۵ آذر ۰۰:۰۷
من عصبانی میشم دوست دارم چیز بشکنم. یا در به هم بکوبم.
پاسخ :
عجب ! جمله زیر عکسو هم نخوندی :پی 
پرتقالِ دیوانه
۲۴ آذر ۱۶:۳۸
من فعلا قلمم گمشده :/ پیداش که کردم میام سر وقتت
میبینی که پستای خودم چه ریختی شده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان