یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

در اصلاح پست قبلی اینکه

یک مریم را یادم رفت !! آن که توی کلاس داستان نویسی است ! و گفتم عاشقش شدم ؛) البته خب اون عشق شوخی بود ولی خب خیلی باش دوست شدم ! فیلم نقشه مگی رو براش بردم اونم فیلم آبی از کوشلوفسکی رو برام اوردن ( یا کولشوفسکی ؟؟؟lol )  

راستی اصلاحیه ی بعدی در مورد پست قبل که احتمالن باعث شود شاخ در بیاورید (اگر تا الان در نیاورده اید !!!)  این است که :: 


بازم میرم خندوانه !!


😜😜😜😜 

😂😂😂😂 

آخه نمیدونم چرا باید در استانه ی خروج من از کشور این اتفاقای خوب برام بیفته ؟؟؟(عایا این بمعنی اینم هست که یک اتفاق بد در راهه؟)

 از پیدا کردن دختر بعد سالها و پیدا کردن اکیپ دوستی در یونی گرفته تا سفر تک نفره به اصفهان و دعوت شدن به خندوانه !! حالا لابد باید همه اینها را ول کنم و بروم اسکاندیناوی‌ 


ولی خب همه اینها

 در برابر راه رفتن در یک ساحل بکر و سرد 

که تویش خبری از پوست چیتوز نیست 

و نسیم خوشبویی که بوی داستان های آگاتا کریستی را میدهد ؛

هیچ چیز نیست :پی 


دعا کنید تا تابستون بریم زازو ! :) 

sina S.M
علیـ‌ تَرین :)
۱۲ دی ۰۰:۵۹
حالا فهمیدم پروفایلت چیه بالاخره! :دی

خوبه! یه بار دیگه برو خندوانه بعد کلی خاطره خوب جمع کن از اینجا و برو زازو! :)
پاسخ :
ینی اینقد ناواضحه ؟؟ زودتر میگفتین عوضش کنم !
میم کاف
۱۱ دی ۲۲:۰۳
خوشم نیومد ینی خوشم نیومد
چرا نداره داره؟

این چیه اخه جنگ و دعوا
://////////////////////////////////////////////
nتا از این ممیزا برا این عکسه

پاسخ :
چرا نداره فکر کنم تیکه کلامته 😐 موجی
میم کاف
۱۱ دی ۲۱:۵۵
یه بار خیلی تلاش کردم عکس پروفایل وبتونو ببینم و متوجه بشم که چیه  که متوجه نشدم
خوشم نیومد:/
پاسخ :
چرااا ؟
لیمو ترش🍋
۱۱ دی ۱۹:۱۲
برنامه من برا چند سال اینده:بزرگ نشم:)))
پاسخ :
کاش دست خود آدم بود :دی 
لیمو ترش🍋
۱۱ دی ۱۹:۱۱
@پرتقال
بعله بعله...:)))))
پرتقالِ دیوانه
۱۱ دی ۱۸:۴۳
حرف حق جواب نداره ;)))
پاسخ :
بازم خف :/ 
پرتقالِ دیوانه
۱۱ دی ۱۸:۲۰
@لیمو
این سینا اگه بلد بود لباس پرتقالی بپوشه که الان اوضاعش بهتر از این بود :دیییی
پاسخ :
خف :/ 
لیمو ترش🍋
۱۱ دی ۱۸:۱۴
ب خدا غلط املایی تو خون منه!!!
ب حرف "ع" هم خعلی علاقه مندم!!!😁
احساس میکنم حمزه و ه اخر حق ع رو خوردن   ... بعدم بعضی جاها باید سفت تلفظ شع!
پاسخ :
لیمو جان وقت زیاده برا بزرگ شدن نترس ؛)) هر وقت وقتش شد بهت میگم ! 

شما هرجور میخوای بنویس خخخ
لیمو ترش🍋
۱۱ دی ۱۷:۴۱
وای من خعلی وقته این انیمه رو دارم ندیدم!!!
پاسخ :
ولی من بار ها دیدمش . اون زمان که کارتون ها دو تا سی دی داشت ... ! 
این اواخر دوباره دیدمش ... هنوز وحشتناک بود برام . 
لیمو ترش🍋
۱۱ دی ۱۷:۴۰
اسکاندیناوی...
چ باحال😁 همیشع اسمش برام باحال بوده!!!
عادم های اسکاندیناوی یی ب زبان اسکاندیناوییی حرف نیزنن؟!ک گفتید ی کی باید برع زبان زازویی یاد بگیرع؟!
+دفعه بعد ک رفتید جای قابل روعیتی بشینید!!! ی کم هم لباس خوشحال بپوشید!:/مثلا ی پیراهن ب رنگ پرتقالی ک اواتاره پرتقال دیوانه اس!!!😁
پاسخ :
مرا چه به پرتقال سانان :دی 

اسکاندیناوی مجموعه ای از کشور هاست که هر کدوم زبون مخصوص خودش رو داره. زازو یکی از اون کشور هاست. 
راستی از غلظت غلط املایی هایتان کم کنید به خدا بهتان نمیگوییم عصا قورت داده :دیییییییی بابا باید بفهمیم یا نه ؟ :دی 
لیمو ترش🍋
۱۱ دی ۱۷:۳۱
( بدون خوندن پست)
وای من بالاخره فهمیدم عکس پروفایلتون چیه...
خودتون میدونید ک ی فن ارت از سان تو انیمه پرنسس مونونوکه اس؟!
😱
پاسخ :
آره اون انیمه تاثیر زیادی رو زندگی من داشت :) 

متاسفانه در بدترین موقع یعنی کودکی این انیمه رو دیدم و فکر کنم ترس رفت توی استخون هام لونه کرد تا همین الان :/ 
پرتقالِ دیوانه
۱۱ دی ۱۶:۵۹
چِد هَس حالا؟ :/
پاسخ :
شبی کسایی ام که چشونه ؟! :دی 
پرتقالِ دیوانه
۱۱ دی ۱۶:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ***** ****** ** ***** ***** [شوخی] @_@
هر جا هستی خوب باشی :)))
پاسخ :
خودت خوب باشی :/ !
میم _
۱۱ دی ۱۶:۲۰
امیدوارم به اون چیزی که خوشحالت میکنه برسی :)
پاسخ :
مقسی :)
خانم والیوم
۱۱ دی ۱۶:۱۵
عاشق شدن خوب است:) خیلی:)
پوست چیتوز=)))))
واقعا داری میری؟:/
پاسخ :
نمیدونم . خودم خودمو چش نزنم خوبه ... غربی ترین جایی که رفتم استانبول بوده حالا اروپا ؟؟!! من ؟؟ مگ میشه ؟ مگ داریم ؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان