یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

لعنتی تموم شد به همین سادگی ؟؟؟

فک کنم تموم شد رابطمون . تسلیت میگم به خودم . یادم باشه وقتی عزادارم با کسی حرف نزنم ... اه 



sina S.M
میم _
۲۱ دی ۲۳:۴۵
میگذره :)
سخت نگیر
اصن کی شروع شد که حالا تموم شد؟:))
پاسخ :
چیز خنده داری نمیبینم :(
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۲۳:۱۴
من به به و چه چه نکردم. نکنه یادت رفته؟
پاسخ :
نگفتم که شما ...
Haa Med
۲۱ دی ۲۱:۳۱
خوش به حال خودم. هیچکس تو زندگیم نیست و نخواهد بود.
پاسخ :
:( چیبگم والا
پریسآتیس (:
۲۱ دی ۲۰:۱۹
یه سری چیزا از اول نباید شروع شه حتی ...
اگر این از اونا نبوده باشه، یکم ناراحت کننده میشه ...
پاسخ :
نمیدونم از کدوماست . ولی میدونم اگر جدی نمیشد الان دوست بودیم همچنان
زهرا هستم
۲۱ دی ۲۰:۰۲
فکر کنم تازه شروع شد
پاسخ :
هه ... نه خیرم . 
masi Rika
۲۱ دی ۲۰:۰۲
دقیقن همون کسایی که باید تو شرایط وخیم آدمو درک کنن،نمیکنن...

با شناختی که ازت پیدا کردم فک کنم یه عذرخواهی بهش بدهکاری!:)
پاسخ :
خب معلومه کردم . ولی خب وقتی عذرخواهی تعدادش زیاد بشه دیگه ارزش نداره ... 
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۱۹:۲۷
چه نسخه هایی ملت برا این یه خط و نصفی پست پیچیدن! 
خدایی اگه کسی میدونه چه خبره به ما هم بگه :/
پاسخ :
پست های قبلی هم هستند ! 
همیشه اینطوریه که نظر دهنده ها با نویسنده موافقت میکنند. 
مثل اون آقایی که وبلاگ منو به توالت تشبیه کرد و همه هم به به و چه چه کردن
פـریـر ...
۲۱ دی ۱۸:۱۵
اونی که نخواد بره نمیره! زود می بخشه...
ولی اونی که قصد رفتن داره...منتظر یه بهونه ی کوچیکه تا بره...
اینو همیشه یادتون باشه...
آدما برای کسی که براشون مهمه همیشه دل بخشیدن دارن. یه گوشه از وقت و حوصلشون رو هر طور شده برا اون یه نفر کنار میذارن...اما اگه نخوان...بهونه پشت بهونه...
پاسخ :
اما خب کسی که احساسی و سریع برخورد کنه رو نمیشه فهمید دنبال بهونه بوده یا واقعن جوگیر شده :(
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۱ دی ۱۷:۴۵
یادم نمیاد کی نوشتمش:
همه آدما یه روز میرن چه با پای خودشون چه با مرگ
فقط فرقش اینه که
 اونی که مرده واسه هیچکس نیست اونی که رفته واسه تو...
پاسخ :
:) 
Poker Face
۲۱ دی ۱۷:۲۴
:// من تازه پست قبلی رو خوندم و فهمیدم مخاطب این پست کیه://
اقا معذرت:/ فک کردم جی افی کسی بوده://
تسلیت!
پاسخ :
ترکیبی بود :/ خیلی هم بیراهه نرفتی
Poker Face
۲۱ دی ۱۶:۵۹
یه ضرب المثلی هست که میگه تموم شد که شد گوربابای بعضیا پیش به سوی بعدیا!حالا نمیگم گورباباش که بربخوره ولی خب امیدوار باش به دفعات بعدی با ادمای بهتر
پاسخ :
مرسی ؛) تو البته خیلی قوی تر از منی . :)
 ماجرای مرغداری و اینا رو یادم نرفته :/ 
لیمو ترش🍋
۲۱ دی ۱۶:۴۹
والا من که یه مشت عادم میشناسم که دنبال بهونن... 
اگ کار شما اشتباه نبوده باشه اون فرد میتونه یه عوضی هم باشه...
پاسخ :
کار من از نظر اون اشتباه بود.  :(
 اما اون هم عوضی نیست . بهرحال از دو دنیای مختلف بودیم. شاید هم برگشت 
لیمو ترش🍋
۲۱ دی ۱۵:۲۹
بعضی موقعا ربط ب رفتار شما نداره...
طرف منتظره تا رابطه رو تموم کنه:/
پاسخ :
اینم هست :/
ینی دنبال بهونه بود ؟ 
## Alone
۲۱ دی ۱۵:۲۷
:))))
غم اخرت باشه:دی
پاسخ :
تازه فک کنم اولیش بود :( روز های تاریک در راهه .. مگر اینکه ماشین بهم بزنه همین فردا پس فردا !
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۱۵:۲۰
😝😝😝😝😝😝😝
پاسخ :
پرتقال اسیدی :پی
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۱۵:۱۸
شاید درست بشه اما عین روز اولش نمیشه 😛
پاسخ :
میدانی ۸ نفر انلاین هستند ؟! لذا زبونتو بده تو !
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۱۵:۱۶
خوبه که به این جمله بعضی چیزا درست نمیشه اعتقاد داری :)
پاسخ :
بله دارم ... :/ 
البته فقط تو یک مورد ، مرگ 
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۱۵:۱۲
باریکلا. کاشکی بقیه چیزا هم به همین سادگی درست میشد
پاسخ :
بعضی چیزا درست نمیشه .. مثل آقای یوسفی که دیگه هیچ وقت نمیخنده 
میم کاف
۲۱ دی ۱۵:۱۰
:l

پاسخ :
واتس رانگ؟
پرتقالِ دیوانه
۲۱ دی ۱۵:۱۰
عزا با ذال نیست سینا
پاسخ :
درست شد هه !
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان