یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

رفتم جلو

رفتم جلو ... 


بعد خندیدیم ... رفتم عقب 


- خواستم بیام دست بدم ..

و باز خندیدیم. 


- اشکالی نداره که ! بیا ..

بعد دستش را جلو آورد. 


دستش را فشردم. 

به نظرم خیلی بی جنبگی بود که از اینکه دست دادم باهاش خوشحال شدم. 

فکر نمیکردم آدم به این معروفی اولین کسی باشد که برایش این قانون را میشکنم ! 


سریع بحث را عوض کردم. 

-میشه این کتابا رو برام امضا کنید ؟ 


- البته 


اولی را با نام سینا امضا کرد. 


فکر کنم دومی را هم همینطور ... یادم نیست. 

بعد من گفتم : میشه اسمم رو ننویسید ؟ برای افراد مختلفه ... 


- خب اسمشونو بگو ...

- نمیدونم ... فقط رو همشون ننویسین سینا ...

خندید ...

- باشه ... پس حداقل یه تقدیم میشود ٬ مینویسم. 

- مرسی ...


رفتم و نشستم . . . 

sina S.M
N ـــــــ
۲۳ دی ۰۱:۴۳

من هیچوقت یه نویسنده معروف ندیدم...

عملـا هیچوقت نویسنده ندیدم -ـــ-

خوب بود ؟؟


+ همیشه تو ذهنم بود نویسنده ها اونم معروفاشون یه جورایی خود شاخ پنداری دارن... -ــــ-

پاسخ :
معروف رو نمیدونم ولی نویسنده رو که خودتم هستی ... میدونی وبلاگ نویسا چقدر کم‌یابن ؟ پس خودت رو ببین ! :دی 
+ نه بد بود ! ینی چی این سوال :))) lol

++ بله خب ... نویسندگی ارتباط نزدیکی با پز دادن داره :( حتی اون نویسنده ای که جایزه رو قبول نمیکنه با اینکارش بیشتر پز داده حتی!!!
شایستـ .ه
۲۳ دی ۰۰:۵۲
خو الآن چرا نمیگی ؟ :/
پاسخ :
هومممم ...
وی :)
۲۲ دی ۲۳:۴۶
😳😳😳
دروصف همین پست😁
علیـ‌ تَرین :)
۲۲ دی ۲۳:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
@میم کاف
احتراما ***** **** ****** ***** کی‌ـه ؟! :دی
پاسخ :
ای بابا ... 

+ دوستان لطفن اشاره نکنید .. 
میم کاف
۲۲ دی ۲۳:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا همه براشون سوال شد کی بود؟
خب  معلوم بود ***** **** ****** ******:))))
پاسخ :
ای بابا ...  

ینی چن نفر دیدن ؟:/ 
פـریـر ...
۲۲ دی ۲۳:۱۳
چه خوب! اتفاق قشنگیه به نظرم. مثلا من اگه برام مشابه این اتفاق بیفته حس خیلی خوبیه :))
پرتقالِ دیوانه
۲۲ دی ۲۲:۴۵
خو اگه میخواستی بگی که تو پست میگفتی :/ چه سوال مضحکی پرسیدم :/
جشن امضا بوده؟
پاسخ :
خو فرض کن گفتم ... ! 
نوپ . کلاس بود 
پرتقالِ دیوانه
۲۲ دی ۲۲:۴۴
چه مبهم :/ خو بگو کی بود؟
علیـ‌ تَرین :)
۲۲ دی ۲۲:۳۴
البته باید اون " هم * می بود :|
پاسخ :
گرفتم :دی 
علیـ‌ تَرین :)
۲۲ دی ۲۲:۳۲
کی بود طرف ؟!؟! *سوال را میپرسد و چون میداند نویسنده جواب نمیدهد، دور میشود :|"
Haa Med
۲۲ دی ۲۲:۳۰
طرف کی بود؟
لیمو ترش🍋
۲۲ دی ۲۲:۲۷
احساسات قاتی پاتی پر از این پستتونه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان