یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

باشه ... همونجور که تو میخوای




دریافت

sina S.M
Poker Face
۲۹ دی ۲۲:۱۹
:/ اره مث شما نیستم که اسم ملت هم یادم بره://
حالا واقعا خودشه؟
پاسخ :
اسمت یادم نرفت ! یدونه پوکر فیس که نداریم توی بلاگ ! 
اره دیگه خودشه ... از توی فولدر اینستام برداشتمش
Poker Face
۲۷ دی ۱۹:۱۲
ن بابا همونی که تو اینستا گذاشته بودیش:/
پاسخ :
عاهان . اره ... حافظت تو حلقم !
Poker Face
۲۶ دی ۲۳:۲۷
چقدر قیافه اونی که تو عکسه اشناست:)
پاسخ :
هری پاتر ؟!
פـریـر ...
۲۶ دی ۲۲:۳۱
:))) 
به هرحال هرکسی دوران جاهلیتی داره :دی
پاسخ :
من فکر کردم این اصطلاحو خودم ساختم . نگو یه بار یکی بهم گفته و منم استفاده کردم و فکر کردم خودم از خودم ساختم ... 😂 این چندمین باره که میشنوم یه نفر از این عبارت بعنوان دوره ای از زندگی خودش استفاده کنه !!

+ ولی دورانتون رو به باد دادید با تتلو ! به نظرم یه رفرشی بکنید جاهلیتتون رو LOL
خانم والیوم
۲۶ دی ۱۶:۴۰
کامنت دادم الان اومده؟:/ یهو وسطش چیز شد.
پاسخ :
چیز؟؟؟!
خانم والیوم
۲۶ دی ۱۶:۳۶
نقاشی خودته پسرم؟
چ موزیکییییی وری گوووود..

پست پر حسی بود :)
پاسخ :
هوممم بله :) 
پرتقالِ دیوانه
۲۶ دی ۰۰:۳۵
گوشیدم:))) ریتم مِلو خوبی داره
ازونا که باس باش خوابید یا روش دکلمه خوند :دی
پاسخ :
دکلمه چی هست ؟؟ زیاد شنیدم اسمشو ... مثلا مورد داشتیم مجری تلویزیون گفته : امروز بعلت شهادت دکلمه نداریم ! 

بعد من یه تصویری از دکلمه اومده تو ذهنم !:دی
פـریـر ...
۲۶ دی ۰۰:۰۷
هومممم...چه خوبه این نقاشی...البته ناخناش ترسناکه :))
آهنگ خوبیه مرسی.
این ژست نقاشی رو دیدم یاد یه آهنگی افتادم...نه اسمش یادمه نه خواننده ش...ولی تو یکی از موزیک ویدیوهای امیرتتلو که خیلی وقت پیش دیدم( همون که میگفت چشات سگ داره و اینا :| ) اولش پخش میشه...شدید به حال و هوای این پیپ میاد از نظرم :)
پاسخ :
تتلو ؟ سگ ؟ خانم از شما بعید بود :/// #شوخی ! 

Haa Med
۲۵ دی ۲۱:۰۸
نقاشیم زیاد خوب نبود.
آهنگ زیبایی هست.
پرتقالِ دیوانه
۲۵ دی ۱۵:۵۱
الان نمیتونم بگوشم بعد میام میگوشم
پاسخ :
:/ بعدن بگوش *_*
میم کاف
۲۵ دی ۱۳:۲۱
هیشکدومو :)))
وقتی ابتدایی بودم سر امتحان نقاشی تقلب میکردم و دوستم برام میکشید
پاسخ :
وا خو چارتا خط کشیدن که این کارا رو نداره !
میم کاف
۲۵ دی ۰۹:۳۷
اخیش
بالاخره یه نقاشی از شما دیدیم و فهمیدیم چی کشیدین
:))


:(
پاسخ :
یعنی بقیه رو نمیفهمیدین ؟؟؟ عجبا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان