یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

وقتی اس میاد ، دیگه از پای تا به سر سمع و بصر نمیشم +آپدیت شد ... ساعت ۷ صبح ۱۰ نفر اومدین تو سایت که چی !!!

یه زمانی اس دونی من پر بود از اس های تو ... حالا اینا جاشو گرفته .. دقیقن 

از وقتی که رفتی این تبلیغات قارچ وار روزانه چیزی حدود ۲۰ اس‌ام‌اس میفرستند . 

آهنگ پس زمینه این پست 


کامنتت مخفی مانده بود بین الباقی کامنت ها :/ زین بابت ناچار گشتم اینجوری جبران کنم


فکر کنم خودمم تو همین رنج باشم :/ 


+ آهنگ خوب و این صوبتا 


دریافت


قضیه اینجاست که وقتی اینو دانلود کردم هیچ علاقه ای بهش نداشتم . نمیدونم چی شد که سیوش کردم ... ولی چند وقتی هست که کشفش کردم ...


به خودم اومدم و دیدم تو کل نیم ساعتی که دارم توی پارک قدم میزنم این لامصب تنها چیزی عه که تو گوشم پخش میشه ... به نظرم بسترش اونقدر وسیع و گلوباله که میشه هر احساسی رو بهش نسبت داد و همدردی دونست . یه جور داریم خودمونو گول میزنیم ... ولی حقیقت ترسناک اینه که جواب میده .. لاقل برا من که داده 

sina S.M
פـریـر ...
۰۳ بهمن ۲۱:۱۰
هومممم...آره...متاسفانه...
پاسخ :
اصلا چی بود کامنت قبلی که جوابش این بود ؟ برم چک کنم
פـریـر ...
۰۳ بهمن ۰۰:۳۳
آره خب :دی

این ینی رفیقای مجازیم بامعرفت تر از رفیقای دنیای واقعیمن...
پاسخ :
متاسفانه ادم ها توی مجازی بیشتر ابراز احساسات میکنند تا توی دنیای واقعی 
פـریـر ...
۰۲ بهمن ۲۳:۱۳
ولی من حتی همین پیاما هم برام نمیاد :| پیامدونی به شدت سوت و کوری دارم :/
پاسخ :
عوضش تو وبلاگتون جبران میشه :دی 
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۲۹ دی ۱۶:۴۷
من خیلی وقته با ایرانسل رل زدم
پاسخ :
اره از اسکرین شات هایی که میگیرید هم معلومه !! :|||||||
Haa Med
۲۸ دی ۲۲:۴۱
من ماه به ماه از این پیامها واسم شاید 5 تا بیاد. همشُ غیرفعال کردم.
پاسخ :
منم امروز با همت پاییز غیر فعالشون ساختم !
Poker Face
۲۸ دی ۲۲:۱۳
:// به چهارتا رفیقات اس بده لااقل انقدر باکست داغون نباشه!
پاسخ :
با رفیقام تو تلگرامیم ... الکی پول بریزیم جیب مخابرات که چی :دی
میم کاف
۲۸ دی ۱۶:۱۵
#شکست_عشقی

ولی شما ترم اولینا...شکست عشقی مال ترم سه:))))
پاسخ :
توروخدا هشتگ از خودتون اضافه نکنید ! :دی 

والا دخترای دانشگاه ما رو که بیخیال کلن . این مجازیه
پرتقالِ دیوانه
۲۸ دی ۱۶:۱۲
و دوباره اس هاتو پر میکنه از اس هاش :دی
پاسخ :
دمش جیز اگر اینکارو بکنه ! والا !!
پرتقالِ دیوانه
۲۸ دی ۱۶:۱۱
همونی که اس هات پر بود از اس هاش
میگم میادش!
پاسخ :
میدونم باو همونی میگی ... ولی خب مگه تو نوسترآداموسی که ازین پیش بینیا میکنی ؟؟؟
پرهـ ـام
۲۸ دی ۱۶:۰۴
ای بابا:(

عه! آهنگ من! دِمِت گرم!
الان که لینک رو گذاشتی تعداد بازکنندگان این پستم افزایش معناداری پیدا خواهد کرد:دی

 +عجب آهنگی*_* 
خدایی این سبک آلترناتیو خیلی خوبه. یه حس عجیبی داره. یه آهنگ تو وبم گذاشتم الان اونم یه همچین حال و هوایی داره.

 راجبه رنج مخاطبا هم زیاد نگران نباش. تا چند ماه آینده اغلب مخاطبات از "بچه دبیرستانی" به "دانشجو" ارتقا پیدا میکنن:)
پرتقالِ دیوانه
۲۸ دی ۱۵:۵۲
ایشالا میادش دوباره :دی
پاسخ :
هان ○_○
N ـــــــ
۲۸ دی ۱۴:۵۱
منم sms هام همینطوری بود تا یه روز که عصبانی شدم پی گیری کردم تبلیغاتیا بسته شه -__-

نمی دونم چرا هر اهنگی می گیرم همون لحظه ازش خوشم نمیاد ... باید بذارم یه ۲-۳ هفته ای بمونه بعد عاشقش می شم 🤔
پاسخ :
... :( ولی اینو باید همین الان عاشقش بشین وگرنه از دستتون میره $_$
شایستـ .ه
۲۸ دی ۱۴:۱۷
از این اسایی که نخونده دیلیت آل ...
بلاگر آرام
۲۸ دی ۱۱:۲۹
آخ آره واقعا. این پیامکای تبلیغی مسخره هیچی. یادتونه قدیما چقدر منتظر یه اس بودیم الان این سیستم ایز تایپینگ چت اصا شوق و انتظارو اینا از آدم گرفته
فک کنم اصا واس همینه رابطه ها کوتاه شده :)))))
احمدرضا سیمز
۲۸ دی ۰۷:۴۱
ببین میخوای بازی بزنی اونم به صورت حرفه ای اولا باید خرج کنی دوما بایدوقت بذاری کلا همه چیزو کنار بذاری کتاب (مناسب) بخوانیم رو هم بذار کنار
ولی خب همین حرفا به همین شدت که مزخرف به نظر میان بازی کردن هم به همین شدت مزخرف هست از نگاه دیگران. همین که گفتم همه وقتی رو که برا گیم میخوای بذاری برا کتاب (مناسب) :))))) بزاری فیلسوف میشی برا همین میگم معتادش نشی. من دیگه کار و زندگی ندارم وضمم خوبه نیاز به کار کردن ندارم خونه هم از خودم دارم دیگه همش گیم میزنم درضمن گیمر حرفه ای بشی دختر هم طرفت نمیاد نمیدونم چرا؟ خخخخخخخ
پاسخ :
اتفاقا جمله اخر رو راست میگی من گیمر حرفه ای زیاد دیدم و این مورد براشون صدق میکنه :دیییی 

منظورت کتابو بذارم کنار یا وبلاگو ؟ اتفاقا این اواخر زمانی رو هم به گیم اختصاص میدم .. البته در حد همون left 4 dead !! بالاخره تو قرن ۲۱ زشته ادم نتونه توی بازی تیراندازی کنه :پی

فعلا که برنامه ای ندارم برای جهت دار کردن سرگرمی هام . میام پای گوشی یک ساعت برام یک ثانیه میشه . -_-

+ نیاز به کار کردن نداری ؟؟؟ دانشگاهم لابد یخدور :/// @_@ #حسادت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان