یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

عمر سایت ، هزار روز !

وبلاگم هزار روزه شد ... ^_^ 



پایین این پست نظر سنجی هست . (موافق/مخالف)


بگید که نظرتون نسبت به این وبلاگ(و نویسنده) مثبته یا منفی . 

البته رای ممتنع هم میشه داد پس الکی رای ندید! 

اولین نفر هم خودم رای میدم : + 

...

قالب وبلاگ موقتی عوض شد :/ 

sina S.M
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
۰۸ بهمن ۱۳:۰۲
من + - ندیدم درش!
پاسخ :
بله ... دیگه هرکی باید میدید دید :دی 

قالب رو عوض کردم . نمیشه رای منفی داد دیگه 

آخرین آمار ۹ رای منفی بود. و تعداد رای های مثبت هم ۲۰ 
masi Rika
۰۷ بهمن ۱۶:۴۶
رایامون کو اقا؟!...من یه مثبت داده بودم نیس الان!مثبت مردم خوردن نداره...-_-


شایستـ .ه
۰۷ بهمن ۱۵:۴۶
چون خودت میخوای میگم چشم :)
گاهی متن هات بی محتواس و فقط یه جور سرگرمی خالیه که من این روشو دوس ندارم به شخصه...
وبلاگ نوشتن دقیقا مث کتاب نوشتن نیس ولی از اصوله که کتابی که نوشته میشه حتما مضمونی داشته باشه ... اصول ایرانی هم نیست خود غربیا میگن اینو ... و کلا وبلاگ از نظر من یه تریبونه ... میتونه آدم ساز باشه .. فرهنگ ساز ... یه جا هم شنیدم که تحقیق کردن که وبلاگ نویسی خیلی رو فرهنگ جامعه تاثیر گذاره ! واسم جالب بود خیلی و تعجب نکردم اصلا ... وبلاگ این توانایی فوق العاده رو داره .. پس حیفه که استفاده نکنیم .. خیلی خیلی حیفه ...
اصلا مگه کسایی که میخوان نویسنده شن رویایی بالاتر از رسیدن پیامشون به گوش آدم ها برای عوض کردن و بهتر کردن اوضاع دارند؟
لیمو ترش🍋
۰۷ بهمن ۱۲:۳۲
من ترجیح میدم شیرینی رو نقدا حساب کنید!!!ب جای شارژ!!!
اونجوری ب جای ناپلعونی برای خودن ی گیگ نت میخرم!!!!
(دو خط یازده خط چواب داشت!)
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۰۶ بهمن ۲۳:۲۹
مثلا همیشه بیای وبم کامنت خصوصیم نزاری😠
پاسخ :
هیییی " نزاری "
سنا **
۰۶ بهمن ۲۱:۳۴
حالا بشنو :))
پاسخ :
تو جواب کامنت خصوصیو بده .. اُرد نده :)))
سنا **
۰۶ بهمن ۲۱:۲۲
پساپس تبریک میگم :)
پاسخ :
پساپس رو نشنیده بودم خداییش !
شایستـ .ه
۰۶ بهمن ۲۰:۴۲
نه اینا نکات مثبت وبت بود ...

پاسخ :
خو نکات منفی رو بگو دیه نامرد
maryam !
۰۶ بهمن ۱۸:۱۱
یعنی تو 156 بار رفتی رو اعصاب من تا این حد که بلاکت کنم ؟ o_O
بیا، بعد میگن چرا از دنیا بریدی :D
خب این همه فشار باید از یه جایی بزنه بیرون ؟! :D

خوب بودن علی الخصوص در فضای مجازی، کاری نداره خب سینا، خرجش دو تا شکلکه و چار تا جمله ی قشنگ، اینجوریه که همه با هم دوستن، ( انگار مجبورن اینجا دنبال دوست باشن ‏!‏! )
البته اقلیت خاصی مث منم هستن که ظاهرساز نیستن ها :‏)‏‏)‏ و این اقلیت هم کلن ول معطلن :D

+ رأی بدم ؟ خب به تا قبل از اینکه وبلاگت شلوغ شه و قبل از کنکورت، مثبت میدم صد در صد، واقعن ' متفاوت ' بودی، به نوشته های جدیدت ... :D
پاسخ :
:) 
راستش منم وبلاگ اون موقعمو بیشتر دوست داشتم .
 ولی سینای اون موقعو نه ... 

اقلیت خاص ^_^ از ادمای خود خاص پندار خوشم میاد :)) 
maryam !
۰۶ بهمن ۰۹:۵۸
اولن که سینا ما هنوزم دشمنیم ‏!‏ بعدشم دو تا از این منفیا کار خودمه :D
شوخی کردم :دی
ولی جدی من هیچوقت ازت دلخور نشدم، چون می دونم جوگیری :دی

رأی هم ندادم، فعلن دارم فکر می کنم :دی
پاسخ :
و وای بر ممتنعین ! باز منفی بدی یه چیزی ! 
اگر بیان قابلیت بلاک داشت الان ۱۵۶ بار منو بلاک کرده بودی مطمئنم ! اینجا ادما زوری با هم دوست میشن ... خخخ
BAHAR* Alone
۰۶ بهمن ۰۹:۴۱
قالب عوض کن.دلم گرفت:دی
:)))
خداییش خیلی دمت گرم^_^نمک بیانی :)

پاسخ :
 ://// ^_^
تو هم شیرین بیانی ! خخخ
maryam !
۰۶ بهمن ۰۱:۱۲
سینا ساده ازش نگذر ‏!‏ تو با همون پستت شاید ذهن یه نفرو منحرف کرده باشی ‏!‏ واقعن مهمه آدم چی مینویسه ...
نباید ذهن خواننده رو گمراه کرد !!‏ ( آیکون شهرام آذر :دی )

آقا دلم نمیاد اینجا فضولی نکنم و جفت پا نپرم وسط ‏!!‏
با پرهام موافقم ‏!‏ همون سبک نوشتنت منو جذب بلاگت کرد، از یه زمانی به بعد خیلی بیراهه رفتی ...
اگه خواننده واقعن برات مهم نباشه، خیلی بهتر می نویسی ‏!‏
پاسخ :
داداش من همین اواخر فهمیدم شهرام اذر همون سندیه ... اصلا برای من مثال های استیجی نیار که اگر اونم بخوام در کنار این وبلاگ بهش بپردازم رسمن کار و زندگی برام نمیمونه 

+ جوابم به پرهام ...

++ فکر کنم از موضوع :///////// منحرف شدیم اساسی
پرهـ ـام
۰۶ بهمن ۰۰:۴۸
اول یه نفس عمیق بکش.... هوووووومممم .... آآآآههههههه

خب اعصابت آروم شد؟ اولن که اون پنج تن احتمالا دشمنان وبلاگیت بودن یا مثلا اونایی که خیلی وقت پیشا باهاشون دعوا داشتی. کلن در زمینه ی دشمن تراشی ید طولایی داری!
البته بر همگان واضح و مبرهن است که منظور من از وحشی، خشونت بار نبود! مثلا یه اسب وحشی رو درنظر بگیر، حیوون درنده ای نیست ولی دقت کردی چه هیبتی داره؟ منظور من از "وحشی" بودن اون اصالت و خام بودنه. اصالتی که قبلنا تو نوشت هات موج میزد. یه حال و هوایی داشت نوشته هات که فقط واسه ی خود خودت بود. اون موقع که من با اینجا آشنا شدم، هیچ وبلاگی مثه تو آزادانه نمینوشت.
یه نیگا به این پست بنداز مثلا:
کلا یه نگاهی به پستای سالهای پیشت بنداز میفهمی منظورمو.
به هرحال گفتم انتقادی کنم چون گفتی هر انتقادی بجاست! در هر صورت ما که راضی ایم ازت، خدا هم ازت راضی باشه:)))))

پاسخ :
بله ید طولائی دارم در دشمن تراشی (حریر بهم یاد داد که این ید طولانی نیست :دی) 
و همین مریم که الان داریم میگیم میخندیم سابقا دشمن بودن :دی هرچند الان تضمینی نمیکنم که رای اش جزو مثبت ها باشه !!!

در باره این موضوع که ایا اصیل نوشتن بهتر است یا پر مخاطب نوشتن یادمه کلی بحث داشتیم با جناب مریم و نتیجش نمیدونم چی شد ... فکر کنم همینه که میبینی .... هم مخاطب دارم هم دشمن 😂 
+ انتقاد خوبی بود +_+
پرتقالِ دیوانه
۰۵ بهمن ۲۲:۳۴
همین دیگه :/ چشمم زدی:دی
پاسخ :
دیگه چخبر ! 
من به اون عکسا دسترسی ندارم ولی اون لینک سمت راستی رو پیشنهاد میدم !! 
انسان باید راه راستو انتخاب کنه 
 اللخصوص از نوع مرکباتیش :دیی
لیمو ترش🍋
۰۵ بهمن ۱۹:۳۷
مبارکه:)
شیرینی؟!
(قلبتون رو دوست دارم...پوست اندازیه خوبیه!)
پاسخ :
علت تغییر قالب رو در پایین گفتم ! 

شیرینی ؟؟ بذار یه لحظه فکر کنم .... اهان بله یک عدد ناپلئونی از سر کوچه تهیه فرمایید ، بعد پولش را هم خودتان پرداخت نمایید .. بعد بگید ایرانسلید یا همراه اول (من خودم جفتشو دارم !) بعد در اسرع وقت به اندازه ی پول یک ناپلئونی برایتان کد شارژ میفرستم ! 

مشکلات این نقشه :
 سر کوچه ناپلئونی فروشی نباشد 
نه ایرانسل باشید نه همراه اول ، مثلا رایتل باشید !
مشکل دیگر : ممکن است کلا از این ایده خوشتان نیامده باشد در اینصورت ببخشیدا ولی خب خودت خواستی :دی 

#بی‌مزه !
وی :)
۰۵ بهمن ۱۷:۴۴
مبـــارکـــــ ^__________^
پاسخ :
دهنت چقد کش اومد !!
شایستـ .ه
۰۵ بهمن ۱۵:۳۴
ایول این قالبو عوض کردی . من نظرم ممتنعه ... قلمت خوبه و چون داستان نویسی هم کار میکنی بیشتر جذب وبت میشم ... خلاقیتت هم قابل توجهه ...
پاسخ :
به این دلایلی که گفتی نظرت ممتنعه ؟ :( 
پرتقالِ دیوانه
۰۵ بهمن ۱۵:۱۷
مبارک باشه سینا :)
قالبتم دوس میدارم
اون دیگه خیلی یه نواخت شده بود
پاسخ :
سلام !!! 
یادته بهت گفتم نگرانم وبلاگتو ببندی ؟؟ دیدی به دو روزم نکشید در لبه پرتگاه قرار گرفتی :پی
+موقتیه ... تو قالب قبلی نمیشد نظر سنجی گذاشت :)
علیـ‌ تَرین :)
۰۵ بهمن ۱۴:۳۵
عههههه یادم رفت زودتر تبریک بگم😑😑 مبارک باشه! :))
۱۰۰هزار روزگیش رو جشن بگیریم! :دی
پاسخ :
زندگی من همش جشنه نیاز به جشن تو جشن نیس :)) 
maryam !
۰۵ بهمن ۱۴:۳۵
واقعن به وبلاگ خودت که یه تگش از نویسنده ایه ( هدایت ) که تنها جمله ای که ازش نوشتی مال هدایت نیست و اگر هم باشه‏ و با تفکرات هدایت بخوای تفسیرش کنی، کل پستت میره زیر سوال‏;‏ مثبت میدی ؟
پاسخ :
مریم نمیفهمم این حرفتو خداییش ! 
حالا چون یه بار چند سال پیش به هدایت گفتم "تو" باید به این وبلاگ منفی بدم ؟؟؟ 

اون زمانی که اون پستو گذاشتم نمیدونستم که سال ها بعدش باید جواب پس بدم به خاطرش:دی !!!

بلاگر آرام
۰۵ بهمن ۱۴:۳۰
مبارکه:))
منم یه وب هزار روزه داشتم حذفش کردم یادش بخیر:( قالب موقت هم خوبه رنگش در عین زنندگی حس خوبی میده
پاسخ :
وای حذف کردی ؟؟؟ من هیچ کدوم از وبامو حذف نکردم ... خواننده هام حذف کردن ! 

یه وبلاگ داشتم اسمش بود شاهکار من .. توی میهن بلاگ .آمار بازدیدش یادم نیست ولی یادمه خیلی خفن بود :/// 

متاسفانه یه سری خواننده هام دست به یکی کردن و پاک شد ...

+ قالب موقتیست به خدا ... میخواستم بشه نظرسنجی گذاشت :/// نمیدونستم از این تغییر قالب رندوم اینقدر استقبال میشه 
پرهـ ـام
۰۵ بهمن ۱۴:۱۳
مبارکه آقا. اصلا حواسم نبود. به قول ما آمریکاییا !congrats bro :دیییی
هنوزم ولی پای اون حرف قبلی هستم. یه کم وحشی طور بنویس. نذار شلوغی اینجا دست و پاتو ببنده.
پاسخ :
الان مثلا من آفلاینم ! بعدن ج میدم :دی 
....

اپدیت : 
وحشی ؟؟ بیا ببین من همینجوریشم ۵ نفر رای منفی دادن ! ینی الان به اندازه کافی وحشیانه نمینویسم که اینو میگی ؟؟ میخوای تو اون قرار ملاقات چاقو بیارم تیکه پارت کنم اصن ؟؟ :دیییب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان