یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

هشتک : پرتقال

سلام پرتقال ! چخبر ؟ :دی 

(ادامه مطلب)



اوممم یک پستی دارم که توش میگم : بالاخره که رفتی و اینا ... ۲۱ دیماه .. وقتی اولین دعوا شروع شد و هما کلا تصمیم گرفت منو بلاک کنه ! 


چیز جالبی که درباره این پست وجود داره اینه که بیشترین کامنت ها برای خود خانم پرتقاله ! :/ خیلی بده یه نفر ادمو ترک کنه ولی باز بیخ گوشت وز وز کنه .. تو هم نتونی جواب واقعیشو بدی ... چون فکر آبرو شی ! خب حالا اون موقع به فکر آبروش بودم که اتفاق خاصی نیفتاد ... جز اینکه یکم وقت خرید ... ^^ 


پیشنهاد میکنم به این پست سر بزنید .. با اینحال من چند تکه ازشو اینجا قرار میدم : 


اینم اولین نظرات پست که همشون برای هماست . 


(شاید درست بشه ولی مثل روز اولش نشه !!!! ) 



حرف درست رو لیمو زد ... کسی که یه دفعه میزنه زیرش قشنگ معلومه دنبال بهونه بوده ! اگر غیر از این بود خورد خورد اینکارو میکرد ! بهرحال چیزی که مهمه همونیه که لیمو گفت ... 


هم شماره ام رو بلاک کرد هم اپلیکیشن هنگ اوت که از طریق اون چت میکردیم رو از رو گوشیش حذف کرد . اسمش رو بعد ها که کمی سر عقل اومد گذاشت : تغییر شخصیت ! 

گفت من هر چند وقت یک بار اینجوری میشم و شخصیتم عوض میشه . خلاصه اینکه همای قبلی مرد ... این هم از مستنداتش : 

(بعد ها هما شماره ام رو انبلاک کرد ولی خب ، بهرحال همای قبلی مرده بود ! هنوز هم مرده ... اگر میدونستم که روزی همای قبلی میمیره . خودم زودتر با دست خودم خفش میکردم ... 

خیلی مهمه این ! اگر دیدین یه نفر خیلی رفتار خوبی باهاتون داره بدونید که یه وجود فانی عه . یعنی میمیره . تجزیه شدنش رو میتونید به عینه ببینید . قبل از اینکه فرشته ای که باهاش درارتباطید سرطان استخوان بگیره و تکه های رگ و خونش روی صورتتون بپاشه ، خودتون کنترلش کنید . سرش رو قطع کنید . ولی نذارید یک باره منفجر بشه ... ) 


هشتک : پرتقال 


منتظر پست های بعدی باشید ... و ماجرا های جذاب تر ..

 ۲ ماه زمان کمی نیست :| 

هما از قبل آگاه بوده و کاملن در جریان امور قرار دارد پس فکر نکنید این پست ها بدون هماهنگی با پرتقال دیوانه گذاشته میشوند . 


نظرات پس از تایید نمایش داده میشوند . اگر ابهامی بزرگی داشتید ذکر کنید . اگر پای کامنتتان جواب ندادم حتما در پست های بعدی جواب خواهم داد . 


+ راستی برد استقلالو به استقلاییا تبریک میگم و به پرسپولیسی ها تسلیت . 

اون هایی هم که تغییر تیم دادن رو هم بهشون تبریک و تسلیت دو گانه میگم .

به نظرتون چند نفر از استقلال به پرسپولیس گرویدند ؟ اونقدر دیوونه تو ایران داریم که بعید میدونم تعدادشون صفر باشه 

sina S.M
BAHAR* Alone
۲۷ بهمن ۱۳:۳۱
البته اگه بشه اسم اون خط بسته ی داخانه کج وکوله رو دایره گذاشت:¶
پاسخ :
:// هوممم 
بلاگر آرام
۲۵ بهمن ۰۱:۴۶
به نظرم نه تنها این پستو حذف کنید بلکه ادامه ندید اصا
خب یه سری اعترافارو نکنید بهتره
این حاشیه ها فقط بلاگرارو از هم دور میکنه
پاسخ :
توافق ها قبلا با هما صورت گرفته ... 
هر وقت صلاح بدونم سند کتبی اش رو میگذارم . 
... 
بهتر هم هست به جای بیانیه دادن به یاد بیاره که چند بار خودش از من خواست اینکارو بکنم :)
شایستـ .ه
۲۵ بهمن ۰۰:۳۶
مگه این پست آخرش خطاب به تو نیست ؟
پاسخ :
نه خطاب به خودشه بیشتر ! 
سکوتـــــــــ پاییزی
۲۴ بهمن ۲۳:۳۲
برد استقلال رو تبریک میگم :)) انشالاه به پای هم پیر بشن:)) البته منظورم با پرسپولیسه:دی
و اینکه چه خبره واقعا؟:\
پاسخ :
خبری نیست . یه دعوای داخلی عه ! بچه بازی های وبلاگی و این حرفا ! 
قبلا هم با الما توکل ، الهه ی گند دماغ بلاگفا ، از این ماجرا ها داشته ایم :/ 

پسر است دیگر . همه کاسه کوزه ها باید سر او بشکند :))
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۴ بهمن ۲۲:۳۶
بازم میگم که:
این کارو نکنید...
پاسخ :
یکم دیر کامنت ندادی ؟ :)
شایستـ .ه
۲۴ بهمن ۲۲:۲۲
تو که گفتی پرتقال راضیه از این سلسله پستا و مطلعه ؟
پاسخ :
خب اره فکر کنم دو سه بار گفتم که راضیه . 
BAHAR* Alone
۲۴ بهمن ۲۱:۴۴
:|اصن اون دایره قرمزه که میکشی و ملت رو سوژه میکنی خطرناکه-_____-
پاسخ :
هوووف حالا به خاطر شما توی پست بعد خود خود خودت رو با دایره آبی سوژه میکنم! ببینیم تغییری نایل میگردد یا نه ! :دی
لیمو ترش🍋
۲۴ بهمن ۲۱:۲۸
بعله...
چ جالب ک من وسط ماجرام:/
پاسخ :
همیشه وسط ماجرا بودی و خبر نداشتی :دی 
פـریـر ...
۲۴ بهمن ۲۰:۵۲
هومممم...چه سلسله پست های هشتک پرتقالی جالبی می شود قطعا! :)

:: من یه زمانی استقلالی بودم. البته الان تعصب بچگیامو ندارم ولی از اینکه برده خوشحالم :))

:: با اون خط آخر هم موافقم :| بعیده تعدادشون صفر باشه :/
پاسخ :
++ ممکنه یه بچه ۱۰ ساله پرسپولیسی بوده بعد داشته افسرده میشده بعد باباش برای اینکه بچه دلش نشکنه هویت استقلالیشو زیر پا بذاره و بره پرسپولیسی شه .. اینجور موارد دیوانگی نیست ! مردانگیه (خخخ)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان