یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

اون اهنگی که میخواستم حجمش زیاد بود ...

دارم میرم تئاتری که یکی از بازیگراش گوینده اول شخص یه برنامه رادیویی بود که هفته های اخر کنکور گوش میدادم ..‌ برنامه ۹۰ دقیقه ای که هروقت خیلی درس میخوندم به خودم جایزه میدادم 


تو تابستون تونستم از طریق کانال تلگرامش چند تا وویس ازش بگیرم ^^

با اون صدای رویاییش اسممو صدا میزد و میگفت داستانت رو خوندم و خوشم اومد و اینا (ذوق زدگی !!) 


حالا میخوام از نزدیک ببینمش ! 


sina S.M
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
۲۷ بهمن ۲۲:۴۵
الان خواستی دل بسوزونی و کنجکاو نگهمون داری دیگه ؟
پاسخ :
مورد اول رو درست گفتین اما مورد دوم رو خیر . هر سوالی داشتی بپرس من خصوصی جوابتو میدم
BAHAR* Alone
۲۷ بهمن ۱۹:۲۸
چقدرم که تو میدوئی!تنبل خان:))
پاسخ :
بله که میدوئم ! من برای تلفنی حرف زدن با یه نویسنده مجله داستان دو ماه پی در پی زنگ میزدم به محل کارش !
BAHAR* Alone
۲۷ بهمن ۱۶:۵۸
میگم تو چقدر شانس داری:|
اه:دی
:))
پاسخ :
؛) شانس که در خونه ادمو نمیزنه، باید بدوئه دنبالش :دی 

پنیر سوئیسی
۲۷ بهمن ۱۶:۵۱
خب حالا نمیشه اسم طرف رو هم بگی؟:/

این آهنگ رو قبلنم گذاشته بودی نه؟ چه خوبه*_*
پاسخ :
میگم بهت .
اره قبلنم گذاشته بودم . میخواستم یکی دیگه بذارم ولی حجمش بالا بود نمیشد مدیا گذاشتش . :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان