یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

KILL BILL

قربونت بشم که نتونستی اینم حفظ کنی و کپیش کردی !

 یه دونه l آخرشو جا انداختی ^^ 

 

sina S.M
masi Rika
۰۱ اسفند ۰۰:۱۱
آره داشتم مزاح میکردم جدی گرفته احتمالن!:|

چه دلیلی داره بفرسته واسه فامیل مثلن؟!؟!بیکاره مگه؟!:))

الان سرچ کردم متوجه حضور جدی همه ی پستام حتی اونایی که حذف کرده بودم تو یه سایتی شدم!!ازین سایتا که پستای همه رو کالکشن میکنن بدون منبع عوضیا!-_-
پاسخ :
سخت نگیر باو جوش میزنی :/ 
masi Rika
۰۱ اسفند ۰۰:۰۲
همه پستامو!:| ...تو ذوقم خورد! :|
جالب تر ازون اونی بود که "مسیلیتیا" رو کپی کرده!!
بمیرم براش لابد رفته تو گوگلم سرچ کرده ببینه چه قومیتیه!!!:)))
پاسخ :
مسلیتیا چیه ؟ مثل تتلیتیا ؟

خب متاسفم که کپی میکنن ازت .. شایدم داداشت اینکارو میکنه تا بفرسته برای باقی فامیل (نیمه پر پارچ !)
masi Rika
۳۰ بهمن ۲۳:۴۲
در جریان این قابلیت بیان نبودم! :|
پاسخ :
جالبه ! یه چک بکن ببین چیا رو کپی کردن !
Haa Med
۳۰ بهمن ۲۱:۰۷
به اینم رحم نکردن :-)))
پاسخ :
:) نکنه خودتی
فَر یا
۳۰ بهمن ۱۱:۳۴
l اخرشو کپی کردم از طرفش:|
پاسخ :
;) همانا ابتکاری بود ابتکارستان
میم _
۳۰ بهمن ۱۱:۱۹
خوشحال باش،اشتباه کپی کرده در نهایت :))
پاسخ :
وا .. قتل که مرتکب نشده ! من خودم صد بار کپی کردم :/ 
פـریـر ...
۳۰ بهمن ۱۰:۳۱
البته چرا که نه! :))
کپی کردن مخصوصا بدون ذکر منبع و نویسنده کار واقعا زشتیه! :)
پاسخ :
الان فکر نمیکنی کپی کردن اسم یه فیلم برای سرچ در گوگل یه کار فرهنگی هنری محسوب میشه ؟؟ :دی 
BAHAR* Alone
۳۰ بهمن ۰۹:۲۹
ظهری ام استاد:)
پاسخ :
:) چه بد ! روزت کوتاه تره :دی
BAHAR* Alone
۳۰ بهمن ۰۹:۱۰
خخخ:))
تازه مورد داشتیم طرف نقطه هم کپی کرده:دیی
پاسخ :
مدرسه نداری تو ؟
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۳۰ بهمن ۰۷:۲۶
من ک نفهمیدم

نه نمیدونم خونده یا نه ولی ب من ک میگفت میخونه 
اره بابا همون شب ان بلاک شد 
پستارو کامل نمیخونیا:/وے:^
پاسخ :
خوشم میاد کامنت عمومی و خصوصی رو ترکیب میکنی با هم به صورت عمومی تحویل میدی !
ساناز هستم
۳۰ بهمن ۰۲:۱۴
این چیه؟
پاسخ :
گزارش کپی برداری های صورت گرفته در وبلاگ . 
از بخش مدیریت بروید به "مالکیت معنوی"
פـریـر ...
۳۰ بهمن ۰۱:۴۶
چرا اینا منقرض نمیشن :|
پاسخ :
اهان الان خواستین انگشت اتهامو از خودتون بردارین ؟؟؟ :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان