یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

5886543096266620955_4


sina S.M
masi Rika
۱۳ اسفند ۱۷:۴۷
آهنگش ناخون میکشه رو مغزم!!
چرا انقد استرس زائه؟!
چرا عنوان اینطوریه؟!:))

+ریملشو باید عوض کنه به مژه هاش نمیاد!-_-

پاسخ :
+ عاهان باشه بش منتقل میکنم ! ^_-

به من که ارامش میده ! به تو که استرس میده معلومه خیلی زندگی آروم و ژیگول پیگولی داری :)))
++ عنوان بهتری سراغ داری ؟
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
۱۳ اسفند ۰۳:۵۶
ی حسی با این عنوان میگفت باز نکن این پست و هااااا
پاسخ :
:دی
هلما ...
۱۱ اسفند ۲۳:۳۱
حیف چشم به این خوشگلی ...
ــ یاس ــ
۱۱ اسفند ۲۰:۳۹
:))))))) خب برای اینکه بفهمم سبکش بهم نمیخوره لازم نیست تا ۵ دقیقه‌ی آخرش رو گوش بدم، چون یه سری صداها هستن که مضطربم میکنن:))

امشب شروعش میکنم من
پاسخ :
پس الان که داری میخونی این پیامو حتما شروعش کردی . نظرت رو بگو تا اینجاش :)
Haa Med
۱۱ اسفند ۲۰:۳۲
چه عکسی.
خون گریه کردن.

پاسخ :
:_:
ــ یاس ــ
۱۱ اسفند ۲۰:۲۹
صفحه باز شد چنان غافلگیر شدم چای تو دستم ریخت یعنی :/ عکس ! 

+میخواستم بیام بت بگم کتابو خریدم، بریم اخر هفته رو با شرلی بگذرونیم:دی

+موزیک باب سلیقه من نبود ولی جذاب بود باز 
پاسخ :
من قبل از انتشار پست موسیقی رو پلی کردم هنوز تموم نشده ! چطور اینقدر سریع به این نتیجه رسیدی که باب میلت نبود ؟ 
+ بابت چایی ریخته شده معذرت ^^ 
...
کتاب رو دیشب تموم کردم .. تکان دهنده بود . البته پتانسیل اش را داشت که تکان دهنده تر باشد ولی انگار نویسنده نمیخواست.:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان