یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

چگونه فضای مجازی میتواند بریند به روزتان

روزی که در فضای مجازی یک نفر به اعصاب من نریند .. روز نیست .. :/ شب است .

+ کامنتای قبلی رو با کامنت جدید مقایسه کنید ! 

++ متنفرم از کسی که از کلمات شما و لطفا و بیشعور ، به طور همزمان در یک متن استفاده میکنه!

اینم پست جدیدش : پست


sina S.M
بلاگر آرام
۲۳ اسفند ۱۷:۳۸
دلیل اینکه کامنت گذاشتم این بود که نفهمیدم چی شد! جاست دیس
پاسخ :
ممنون ! پس خیالم راحت باشه اون پستایی که کامنت نذاشتی رو فهمیدی ! ^^
Bahar Un alone
۲۳ اسفند ۱۰:۰۴
خودت گفتی روزی که بوق بشه توش میشه شب:دی
پاسخ :
اره بعد از دو ساعت خودم فهمیدم -_^ 
Bahar Un alone
۲۳ اسفند ۰۶:۱۷
شب بخیر
پاسخ :
ها؟؟
פـریـر ...
۲۳ اسفند ۰۰:۲۶
بسیار هم عالی :)) ^_^
پاسخ :
:)
פـریـر ...
۲۲ اسفند ۲۳:۱۹
خیر! میگن حرف درست درمون رو به گوش جان بگیر ولو از یه بچه ی چهارساله :)) والاع ^_^
پاسخ :
توجیه شدم ^__^ 
פـریـر ...
۲۲ اسفند ۲۲:۵۷
آهان...باشه هرجور راحتین :)
همینکه به پیشواز بهار میرین قشنگه :)

:: یه جایی خونده بودم آدم ها به اندازه ی غم هایشان پیر می شوند نه سن شان :)

:: قوی بودن کار خودتونه...باید تمرینش کنین ;)
پاسخ :
:: فکر نمیکنید بعنوان یه دانش اموز کنکوری خیلی دارید نصیحت میکنید کسیو که ترم دو دانشگاهه ؟؟ :| 

+ البته چون میدانم با جنبه ای این حرفو زدم ^^
بلاگر آرام
۲۲ اسفند ۲۲:۳۵
چرا من یه تعداد کثیری از پستهای شمارو نمی فهمم؟؟ چی شد یهو لحن طرف عوض شد؟؟ الان ذهنم درگیر تابع کار و ولتاژ قطعه شاید اصلا نفهمیدم چی شد..
اها به منم فحش داد. اینو گذاشتی بریزیم سرش؟؟ چرا خب این پستو گذاشتی شما؟؟؟
پاسخ :
فحشش خیلی جامع و علمی کاربردی بود ..  ^^ 
راستی چی شد تصمیم گرفتی کامنت بدهی ای شخص آرام !:دی

+ راستش خودمم نمیدونم چرا ولی فکر کنم این وبلاگو ساختم که هر وقت چیزی تو دلم بود بیام و با گفتن در اینجا خودمو سبک کنم .. جاست دیس 

++ اینکه چرا لحنش عوض شد به خاطر یه سری اتفاقای پشت پرده بود ... تقصیر منم نبود !
masi Rika
۲۲ اسفند ۲۲:۲۹
منظورش از بیشعور ما بودیم؟!😀
به من چیکار داره اصن!من که یه گوشه نشستم پفکمو میخورم!کاریش ندارم که!😶

+خیلی جالبه از همه آتو داری،به وقتش رو میکنی!واس وقتی که باهات دعوام شه نگرانم جدن!!=))
پاسخ :
+بابا کدوم اتو .. خودش کامنت عمومی داده من فقط ازشون اسکرین گرفتم 
(ولی کلا خیلی ها بهم اینو گفتن ^^)

دختر شما پفکتو بخور ما را با شما کاری نیس ! :دی
פـریـر ...
۲۲ اسفند ۲۰:۵۶
والاع :))

:: راستی در مورد عنوان...اجازه ندین فضای مجازی ناراحتتون کنه...یا مثلا اعصابتونو به هم بریزه...هر چی شد با آرامش ازش بگذرینو بهش فکر نکنین...واسه این چیزای کوچیک بخواین سر خودتونو درد بیارین که وامصیبتا...زندگی مسائل مهم تری هم داره :]

:: راستی...در این فراخوان سازت را با بهار کوک کن...شرکت نمی کنین؟ :)
پاسخ :
ببخشید خاطره خوبی ندارم ازین شرکت در چالش ها :) 
ولی سعی میکنم یه متنی درباره بهار بنویسم ^^ 

...

زندگی مسائل مهم تری داره ! کاملا موافقم .. ولی طول میکشه تا سختی ها از من یه شخصیت قوی بسازه ... اصلا گذر زمان نیست که ادمو پیر میکنه . سختی ها هستند ... ^^ 
פـریـر ...
۲۲ اسفند ۲۰:۱۱
عجججججب!!! الان به منم توهین شد چون خواننده اینجام! :|
هرچی گفت خودشه! والا :| ادب هم آرزوست :|
پاسخ :
کلا هرچه نداریم آنم آرزوست 😆::دییی
ــ یاس ــ
۲۲ اسفند ۱۹:۳۶
تعادلم آرزوست ! :/
پاسخ :
همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان