یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خطر ترور ، از جانب آنفالو کنندگان ^_^

در هفته ای که گذشت ۶ تا دنبال کننده رو یکهویی از دست دادم . 

برام جالبه که اصلا هیچ کدومشون هم جزو دنبال کنندگان خاموش نبودند . 



و نکته ی ترسناک قضیه اینه که هرچی به لیست دنبال کنندگان نگاه میکنم حس نمیکنم که کسی کم شده باشه و همه کسایی که میشناختم رو میبینم . و در واقع هیچ ایده یا حدسی ندارم که این ۶ نفر کی ها بودند . 


جالب اینجاست در هفته ای که گذشت خودم دو سه نفرو آنفالو کردم و انتظار داشتم این ۶ نفر بخشیشون جزو اون ادمایی باشن که من آنفالوشون کردم ولی اون ادما همچنان در لیست دنبال کنندگان هستند (با یک عدد علامت بعلاوه ی آبی رنگ کنار اسمشان که یعنی من فالوشون نکردم!)


دارم فکر میکنم این ۶ خبیث (به تقلید از گروه ۶ خبیث که دشمنان اسپایدرمن را تشکیل میدادند) دور هم جمع شده اند و یک کلت روسی هم از آمازون خریده اند و در یک اتاق تاریک و نمور تند تند سیگار میکشند لب هایشان را با زبانشان تر میکنند و یک نقشه کاغذی روی میزی پهن کرده اند . بعد شخص شماره ۱ موقعیتی را روی نقشه نشان میدهد میدهد بعد سیگار را گوشه لبش میگذارد تا دست دیگرش ازاد شود بعد خیابانی را در نقشه نشان میدهد . و زیر لبی و طوری که سیگار از مابین لب هایش نیفتد میگوید : 


از این سمت بهش نزدیک میشیم ... 

خیلی تمیز میکشیمش 


بعد دختری که روی صندلی نشسته و صورتش در تاریکی دیده نمیشود دود سیگارش را پفی میدهد بیرون و میگوید : نه ، تمیز نه .. اون باید زجر بکشه . 


در واقع این ادم ها سعی دارند من را ترور کنند. 


شخص کلاه به سر که معلوم نیست مرد است یا زن میگوید : ایده بهتری دارم . میدزدیمش و قبل از اینکه بکشیمش شکنجه اش میکنیم و رمز وبش را ازش میگیریم . 


دختر ۱۵ ساله (نمیدانم چرا بیان پر از دختر های ۱۵ ساله است) میگوید : فکر نمیکنید دارید زیادی تند پیش میروید ؟؟ شاید بهتر باشد باهاش مذاکره کنیم ! 


فرد ششم که تابحال ساکت بوده میگوید : هیچ وقت باهاش مذاکره نکن .. فقط آنفالوش کن .. 


راستی فرد پنجم کیست ؟ :| 

اون در این جمع نیست .. رهبر و سردسته انهاست . به صورت تلفنی از کرمانشاه این گروه را مدیریت میکند . 


فرد نقشه بدست میگوید : تلفن داره چشمک میزنه ، مریمه 

دختر ۱۵ ساله دکمه را فشار میدهد . صدای مریم پخش میشود . با آن لهجه کرمانشاهی اش . 


-اون نقشه رو بندازین دور ... همه چیز طبق اونچیزی که من میگم پیش میره ... 


فرد ششم میگوید : نقشه ات چیه ؟ 


- من رمزش رو دارم .. فقط باید یه نگاه مفصل به هیستوری تلگرامم بندازم . 


__________

پ.ن : حین نوشتن پست یادم اومد نفر ۶ ام رو میشناسم ‌. 

اول پست یادم اومد هیچ کدومشونو نمیشناسم  


اکنون : کاشان 

بهمراه : خواهر 

بدور از : تهران گه گرفته 


sina S.M
نرگس سبز
۲۹ اسفند ۰۰:۳۳
:))
پاسخ :
بله اینم کامنتی بود برا خودش !
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
۲۸ اسفند ۱۹:۲۹
حقته :/باید همه انفالوت کنن تا اغتشاش نکنی ...
پستا رو اپن کردم ..😑
پاسخ :
اغتشاش خودتی :///
پنیر سوئیسی
۲۷ اسفند ۲۱:۴۲
انصافا اون تصویرسازیت بی نقص بود. ما رو بردی به دنیای سیاه و سفید و مافیایی دهه پنجاه:D
+به حضرت والتر وایت کبیر(ره) تعظیم میکنیم.
+اون عکس آخری منو یاد این انداخت:
http://bayanbox.ir/view/5205140567657157070/bbdf92b07f975de2e6cdeebe65a5da05.jpg
پاسخ :
^_^ خوشامدی 
عکسه قشنگ بود .. سیویدم !
نی لو
۲۷ اسفند ۰۴:۳۴
این آخریا جزو ناله حساب نمیشه خب :دی
غر زدم فقط :دی
پاسخ :
^^
هلما ...
۲۷ اسفند ۰۰:۴۷
نه اصلا این تعریف برام قابل توجیه نیست:)
پاسخ :
:/_\: 

چی بگم والا !
هلما ...
۲۷ اسفند ۰۰:۴۳
پس درست حدس زدم ....
خب بحث عام و متفاوت بودن فرق داره، بنظرتون این مدلتون سوای عام بودن رو میرسونه ..
پاسخ :
کسی که متفاوت نباشه عامه دگ :) 

هلما ...
۲۷ اسفند ۰۰:۳۴
ذاتا همه انسانها متفاوت ان پس دنبالش دویدن کار زیاد عقلانی نیست ...
خودخواهانه نیست فقط کمی تظاهر کننده و یه جورایی حس میکنم خودِخودِ واقعی نیست :)
پاسخ :
دروغ چرا ! کلا این وبلاگو ساختم که ازین کارا کنم توش :/ تو دنیای واقعی دیگه امیدی ندارم به خودم . 
دیروز تو کاشان یه توریست خارجی رو گفتم بهش هلو فقط عین بز نگاهم کرد. 
ولی خب اینکه میگی همه ادما متفاوتن رو تا حدی قبول ندارم ... تو عمرم دو سه تا ادم دیدم که عام نباشن . بقیه از بیخ عامن ‌. از بیخا 

هلما ...
۲۷ اسفند ۰۰:۲۵
برام جالبه بدونم چرا شما اینقد به متفاوت بودن علاقه منداین؟؟ و یا من اشتباه برداشت میکنم ؟؟
پاسخ :
همه ادما به متفاوت بودن علاقه مندن ! ولی خب نمیدونم چرا اینو میگی ! یعنی پست ها خیلی خود خواهانست ؟ 
نی لو
۲۵ اسفند ۲۳:۵۲
من کامنتا رو دقیقن به همین خاطر که میگی بستم :دی
انتظار نداشتم اصن کسی حرفی بزنه
پاسخ :
:/ باز بود که
Haa Med
۲۵ اسفند ۲۳:۳۲
آدرس بده جنازه تحویل بگیر.
پاسخ :
حالا نه دگ اینقد جدی :/
Haa Med
۲۵ اسفند ۲۲:۴۸
همشهری من تو پست چکار میکنه؟
:-))
پاسخ :
عه ؟ پس بر تو واجب عست بروی و او را ترور کنی ! 
قبل از اینکه اون منو ترور کنه:///// 
سنا **
۲۵ اسفند ۲۲:۲۱
همیشه حس میکنم این فالو کردن مثل دزدگیر عمل میکنه :)
به هر حال گاهی ملت یا خواننده مطالب نیستن یا خصومت شخصیشون رو سر دنبال کردن و نکردن خالی میکنن :|

کاشان خوش بگذرد :)
پاسخ :
خوش میگذره ! منتها انتظار نداشتم شب هاش از گرما هلاک بشم :/ خوب شد نرفتیم یزد . 
نی لو
۲۵ اسفند ۲۱:۰۵
:)))))) کلی خندیدم 
من تو دوره هایی که ناله زیاد میکنم یهو کم میشن دنبال کننده هام
مثلن این چند وقت دو سه تا پست ناله طور گذاشتم ۴ تا کم شدن :))))
ملت اعصاب ندارن!
پاسخ :
بدی ناله ها اینه که نظر خور نیستن ^_^ 
و بدتر اینکه وقتی به یه پست ناله کامنت ندی عذاب وجدان مسخره ای میاد سراغ ادم که مثلا چرا طرفو درک نکردی و اینا ... 

شاید برا همین انفالو میکنن  :پی 
بلاگر آرام
۲۵ اسفند ۲۰:۵۸
این وبلاگ تو این قضیه فالو انفالو یکی از عجیب ترین هاست. یه بار ۹۹بود اینجا:)) بعد دیدم شده هشتاد:)) چرا واقعا؟؟ درگیرید با بلاگرا؟؟ حدسم اینه
پاسخ :
نه دیگه پیاز داغشو زیاد نکن . من هیچ وقت ۹۹ تا نداشتم . حداکثر ۹۲ بوده 

بعد از این پست یک شخص محترم از بین خاموش ها آنفالو کرد ^_^  
البته فکر کنم بدونم کیه . :/ 
...
چرای خاصی نداره . من خودم خیلی بیشتر از اینا انفالو کردم افراد رو .
گاهی وقتا از یکی لجم میگیره و مثلا میبینم تیریپش با من نمیخوره همینجوری میزنم انفالوش میکنم . تو زندگی واقعی تعارف ندارم با کسی؛ که حالا بخوام تو مجازی داشته باشم :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان