یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

هزاروسیصدونودوپنج

در ۴۸ ساعت گذشته ۵۰ نفر در داخل این کشور فقط به خاطر تصادف جانشان را از دست داده اند ! 


ما که میگیم ۹۵ سال پر تلفاتی بود به خاطر فوت هنرمندان و افراد مشهور و ریزش ساختمان و اینها .. اما واقعا باید همه ادم ها را دید .. این ۵۰ نفر به خودی خود در برابر تمام افرادی که از مرگشان با خبر بودیم قد علم میکنند چون در آخرین طلوع های ۹۵ غروب کردند .. یک جور هایی اینها هرگز هرگز هرگز فکرش را نمیکردند که ۹۶ را نبینند ... اما واقعا ندیدندش !!!


 کسی چه میداند شاید خودمان هم ۹۶ را نبینیم ... خوشیختانه اگر من ندیدم .. حسرت به دل نمیمانم ..

۹۵ بهترین سال زندگی من بود ... رشد خارق العاده ای که در تمام زمینه ها کسب کردم ! شاید تنها بدی اش این بود غرور منو زیاد کرد .. 


تا حد خوبی فهمیدم کی هستم و در کجای این جهان قرار دارم ... فهمیدم که ادم ها دقیقا برعکس چیزی هستند که تظاهر میکنند ! و بهترین روشی که میتوان دربرابر متظاهرین بکار برد این است که خودمان کمتر تظاهر کنیم ! و همانی باشیم که هستیم :)  


در ۹۵ برای اولین بار در ۱۹ سال زندگی نه چندان شادی که گذروندم : 


وبلاگم هزار روزه شد 

اسمارت فون خریدم (خریده شد برام !)

اینستاگرام تلگرام و باقی خزئبلات در این سال وارد زندگی ام شدند ! 

یه دوست خارجی پیدا کردم (: البته الان دیگه ندارمش 

با پدیده ای به اسم دونالد ترامپ آشنا شدم !!!

رابطه برقرار کردن با ادم ها برام راحت شد ! 

وارد دانشگاه شدم !! 

وارد خندوانه شدم ! 

روی یکی از سکو های متحرک خندوانه که برای امدن مهمان باز میشد نشستم و فهنیدم چه حسی دارد ! 

پدر وارد اروپا گردید ^^ 

به طور حرفه ای به کلاس داستان نویسی رفتم 

انگلیسی را در آغوش کشیدم ! 

نقاشی دیجیتال را تا حدی که خودم لذت ببرم یاد گرفتم 

کارت ملی گرفتم :/ 

حساب بانکی باز کردم (اره توی نیمه دوم سال ۹۵ !)

تنهایی برای مسافرت به یه شهر دیگه رفتم 

با یه دوست مجازی قرار گذاشتم ! 

دست از سر دارک پوشیدن برداشتم 

موسیقی را در آغوش کشیدم و فهمیدم عاشقشم !

مصدق را از زندگی ام محو نمودم ... :| 


....


تا جایی جنبه عمومی اجازه میداد تغییرات رو گفتم ! تغییراتی هم بودن که بهش اشاره نشد :) البته چیزای بدی نبود ولی خب برای اینکه اذهان سمت و سو پیدا نکنه نگفتنشون واجب بود . 


sina S.M
فاطمه (خط سوم)
۳۰ اسفند ۰۲:۴۷
چه سال پر و پیمونی
ایشالا ٩٦ برات پر از اتفاقای خوب باشه
بهراد ایکس
۲۹ اسفند ۱۰:۰۰
چه عجب ... یکی هم مثل من پیدا شد که از 95 ننالید ...
پاسخ :
چه عجب یکی پیدا شد اسمش بهراده ! 
פـریـر ...
۲۸ اسفند ۲۲:۴۹
خیلیم عالی...ایشالله 96 کلی باحال تر و جذاب تر و خوب تر باشه براتون :))
پاسخ :
دست شوما ندرده :)
Haa Med
۲۸ اسفند ۰۰:۱۴
رویدادهای خوبی رو در این سال داشتید. 
امیدوارم این روزهای باقیمانده ی سال 95 هم به خوشی به پایان برسه.
پاسخ :
بله! 
البته اتفاقای بد هم کم نبودن که خب سانسور شدن :دی 
تشکر فراوان !
هَشت حَرفی
۲۷ اسفند ۲۳:۴۲
عمیقا واست خوشحالم پسر :)
پاسخ :
ممنان ^^ 

سُر. واو. شین
۲۷ اسفند ۲۳:۰۶
البته خندوانه رفتن تغییر محسوب نمیشه :)))

ولی خوبه که سال خوبی بوده برات. امیدوارم سال بعد بهتر هم باشه و مث من عادت نکنی به لعن و نفرین کردن سالایی که میگذرن D: 
پاسخ :
ولی جز اتفاقاییه که برا اولین بار افتادم تو عمرم :) 
مقسی ! 
(چرا به همه مقسی گفتم تو این پست ؟!:/)
ــ یاس ــ
۲۷ اسفند ۲۱:۵۳
ایشالا اخر ۹۶ بیای بنویسی حتی از سال پیش هم بهتر و پربارتر بوده:) 
سال خوبی داشته باشی
پاسخ :
مقسی ! البته اگر زنده باشم &_& 
پنیر سوئیسی
۲۷ اسفند ۲۱:۴۲
با پرهام آشنا شدی
پاسخ :
دیگه چی ؟ :دی 
هلما ...
۲۷ اسفند ۱۹:۲۲
پس خوب بوده ... شکر .
پاسخ :
:)
Pary darya
۲۷ اسفند ۱۸:۳۲
((-:چه سال خوبی بوده براتون انشالله همه سالتون به همین قشنگے،،،(-:!
پاسخ :
مقسی مادام ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان