یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بهاره دختر عمو


نمیدانم غرورم را حفظ کنم و او را از زندگی ام بندازم بیرون ... یا اینکه خودم وارد قضیه شوم و تکلیفم را واقعا معلوم کنم ؟ آن بخش از وجودم که میگه : "یه بار بیشتر زندگی نمیکنی" ، میخواد هی پیام بده بهش هرچند که سین نشه .. میخواد باهاش مذاکره کنه ! نمیتونه اون صد تا پیامی که قبلا رد و بدل کردیم رو فراموش کنه ! 


اما بخش مغرور چیز دیگری میگه ... میگه تحریمش کن . وقتی به همه سلام میده عین برج زهر مار به چشماش زل بزن ... اینکه صداش توی حالت عادی میلرزه و یه ترس تو وجودش هست بای دیفالت . مطمئنا وقتی با همچین نگاهی مواجه بشه کلمه در دهانش خشک میشه و بیرون نمیاد ... 


بهرحال اون شبیه ترین ادمی بهم هست که تو اون دانشگاه هست . حتی بیشتر از پسر هایی که نزدیکترین رفیق هایم را تشکیل میدهند . 


مشکل از اونجایی شروع شد که گفت: پس ماری کوری چی ؟ 


و منم گفتم : اون یه استثنا بوده . 

در حالی که نمیدونستم چی میگم و حالا بعد چندین ماه تازه فهمیدم چه توهینی بهش کردم !


نمیدونستم همچین جمله ای در جواب یک فمنیست مثل جرقه ای در انبار باروت عمل میکنه ... 


ادم ابلهیه .. میدونم . ولی ادم جالبی هم هست . و خب منم وقت اضافی دارم برای اینجور کارا . سعی میکنم مذاکره رو به ثمر برسونم . قبلش باید کاری کنم که پیام هامو سین کنه ! 


شاید مجبور شم حضوری باهاش صحبت کنم .

 سخت نیست . اونقدر درونگراست که همیشه بعد از دانشگاه تنها برمیگرده .. 

همیشه ی همیشه ی همیشه  . 

و اگر عاقل باشه از حضوری حرف زدن طفره نمیره ... 

بهرحال من یه سری اطلاعات ازش دارم پس یه جورایی با بقیه فرق دارم ! 


اهنگ بی نظیر بهاره دختر عمو از محسن نامجو 
دریافت

sina S.M
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۴ فروردين ۲۰:۲۹
موفق باشید:/
پاسخ :
مشکل چیه ؟ :دی
میم _
۲۴ فروردين ۱۶:۵۵
نکته اول اینکه فقط یه بار زندگی میکنی
برو باش حرف بزن،اگه اکی شد که چه عالی اگه هم نه که دلت نمیسوزه چرا نگفتی و از بلاتکلیفی در میای.
نکته دون اینکه از متن فهمیدم خیلی خودتو تحویل میگیری:)))
پاسخ :
خیلی تنکس ! 
نه بابا من خودمو نمیگیرم ! !!!
مه‍ شید
۲۴ فروردين ۰۳:۲۳
سه بار کامنتمو خوندم و ندیدم که جایی گفته باشم آهنگ رو برای خانومش خونده،هوم؟ :) اتفاق هم زمانی جالبی به نظرم رسید عنوانش کردم. ضمن اینکه با توجه به چیزایی که تو مصاحبه ها و..‌ ازش شنیدم (مستقل از این آهنگ) کاراش فقط ملودی و هارمونی نیستن بشدت معنا و مفهوم پشت چیزایی که میخونه داره. 
پاسخ :
اتفاق همزمانی مسخره ای بود بهرحال .
بهرحال نمیشه گفت اتفاق یا شانس ! مثلا فرض کن محسن آهنگو انتخاب کرده بعد یه هفته از ضبطش هم گذشته بعد یهو وسط چابی خوردن یادش میاد که : عه ! راستی اسم زنمم بهاره است . چه تصادف جالبی !! 




مه‍ شید
۲۴ فروردين ۰۳:۰۸
چندوقت پیش بخاطر کتاب دراب مخدوش نامجو مشغول سرچ اسمش توی گوگل بودم و اتفاقی به چشمم افتاد که اسم خانوم خود محسن نامجو واقعا بهاره (یا بهار درست خاطرم‌نیست) هست :)))
پاسخ :
خب بعیدم نیست . اگر اسمش غزاله بود میرفت یه اهنگ محلی پیدا میکرد که توش هی میگفت : غزاله غزاله غزاله . 

چیزی که در مورد محسن نامجو وجود داره اینه که نباید معنیشو جدی بگیری فقط از هارمونی لذت ببر .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان