یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بیا بریم دشت :(



به مناسبت در گذشت عارف لرستانی .

البته که توی برره بازی نکرده بود.

اما خب نیازی به توضیح نیست که این آهنگ چه ربطی به موضوع داره . 

... 

تشکر ویژه از معدود دوستانی که در پست قبلی نه قبلی اش مرا نقد نکردند بلکه یک تکه از شعر یا متن بسنده نمودند ! :) 

ببخشیدا اگر بحث نقد باشد من همتونو با بولدوزر درو میکنم ! والا :دی 

...


sina S.M
ماه گیسو
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۲۰
صداش شبییه مهران مدیریه
پاسخ :
خودشه دیوونه !
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۸ فروردين ۰۹:۴۳
باشنیدن خبرش شوکه شدم!اولش که فکر میکردم شایعه ست:((
Bahar Alone
۲۷ فروردين ۲۲:۲۱
اصلا کار خوبی نیست نظر خواهی از دیگران درباره خودت!

پاسخ :
والا من گفتم یه چیزی بگین که جالب باشه ! میخواستم صبح تو راه دانشگاه بخونم حوصلم سر نره . 

^_^ 
اشتباه کردم گفتم ترجیحا درباره من :دی 
لیمو ترشیست🍋
۲۷ فروردين ۲۲:۲۰
اون خط عاخر میتونه نشانی از خشم باشه:دی
پاسخ :
Nofather 
نه بابا !
محمد رضا
۲۷ فروردين ۲۲:۱۶
بچه صیدم رو مزن....
عالی...

ایشون رو هم نمیشناسم!

پاسخ :
هان ؟ 
ــ یاس ــ
۲۷ فروردين ۲۰:۵۱
روحش شاد 

ولی همین که ادم بگه بیاین نقدم کنین خیلی جرئت میخواد واقعا این قابل تقدیره :)
پاسخ :
^_^ 
Pary darya
۲۷ فروردين ۲۰:۴۸
(-:روحش شاد
پاسخ :
:(
هلما ...
۲۷ فروردين ۲۰:۴۷
من یکی که حافظه شعریم خوب نیست :)
خدا آقای لرستانی رو بیامرزه ...
آذربایجان هم باز داغ دار شد، درواقع ایران داغ دید...
خب شما هم نقد کنید، از من شروع کنید :)
پاسخ :
۴ تا دد لاین دارم برای سه شنبه ! بعدشم من شما رو نقد کردم دیگه چند بار :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان