یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پست دیوانه

پستی است که در پنج دقیقه نوشته شود و هیچ ویرایشی ندارد ..‌ عقب گرد ندادیم عاقا 


یه اهنگ ترسناک خیلی خیلی مزخرف ولی مو بر اندام سیخ کننده پیدا کردم هرکی خواست بگه بهش معرفی کنم .. چون اینجا خیلی عمومیه و خب نمیخوام بچه های کوچیک به این اهنگ وحشتناک دستشون برسه ... اهنگ صدای زجه ها و عربده های بیماران یک تیمارستانه و همش هم واقعیع ... من به شخصه بعدش ۱۰ تا سارا نئوفیلد گوش دادم تا اون ضربه روحی ای که بهم وارد شد محو شد و رفت 


دیگه ایمکه ... دو دقیقه مونده هنوز ! 


دیروز با علیرضا رفتم ماجرای نیمروزو برای بار دوم دیدم ... علیرضا بار اولش بود . 

یه چیز جالب درباره این سینما رفتن این بود که از چیزی که فکرشو میکردم بهم بدتر گذشت .. یه دعوای مجازی پیش اومد توی یکی از کانالای دانشگاه که من مجبور بودم هی گوشیمو وسط فیلم چک کنم ... 


علیرضا هم عینکشو نیورده بود خنگ خداااا .. 


یک دقیقخ ..


اممم .. 


چی بگم خب .. 


اهان بلاگر آرام توی چند پست قبلی گفته من ساکن کرجم !!! داداچ من تهرانم .. کرج کجا بوددد 

sina S.M
لیمو ترشـــ🍋
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۴۹
خعلی بد بود:|
اون صدایی ک شبیه ی چیز ممتد همش بود اعصابم رو بهم ریخت:/
وگرنه در کل چیز خاصی نبود برام!
کلی قبلش گرخیدم میخاستم گوشش بدم...
بعدم! رو اعصاب بود بیشتر تا حال بد کن😓
پاسخ :
خیلی رو اعصاب بود ... اصلا دوبار گوش دادنش برام زجر آوره . 

تجربه جالبی بود ولی . اینکه اصوات چقدر میتونن تاثیر گذار باشن . اینکه تصویر نداده حتی ترسناک ترش میکنه چون تخیل ادمو به کار میندازه 

دقیقه ۴ یه جورایی تهوع اوره 


نی لو
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۲۱
لینگ آهنگو میشه به منم بدی؟
پاسخ :
بلی ! البته اهنگ نیستا 
ماه گیسو
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۴۲
منم اون آهنگ رو میخوام :/


پاسخ :
اوک !
امـ اچـ
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۰۵
اینجا دیگه خیلی عمومیه نمیشه گفت!!
آره دیگه اینم هست
پاسخ :
:دی
امـ اچـ
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۴۶
وقتی حالتون بد میشه بازم گوش میدین؟
شب که عمراااااا اینجور چیزا رو گوش بدم!!
البته غیر از ترس ، اتفاقایی که قبلا برام افتاده باعث میشه از این چیزا بدم بیاد...
پاسخ :
چه اتفاقی آخه ؟ ! 

خب ملت فیلم ترسناک میبینن حالشون خوب نمیشه که ولی بازم میبینن !!! 
امـ اچـ
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۱۱
معمولا از این آهنگا گوش نمیدم و بنظرم کلا دورشون یه خط قرمز باشه بهتره!!!!!
ولی چقد بنظرم بده و اصلا دلم نمیخواد صدای جیغ و داد رو ، یا واقعی یا به صورت آهنگ گوش بدم:(( حالم بد میشه . . 
پاسخ :
منم حالم بد میشه ! بیشتر به خاطر ترسناک بودنش دوست دارم ! مخصوصا شبااا
لیمو ترشـــ🍋
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۵۹
مرسی واقعا:|
عاقا خب یعنی چی:/
پاسخ :
اصرار بیشتر از این نمیشه 
Bahar Alone
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۲۴
 طبیعتا منم تنم میخاره...آهنگرو میخام:):¶
پاسخ :
!!!
لیمو ترشـــ🍋
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۰۱
منم میخام اون عاهنگه رو!!!
فکر نکنم بشه بهش گفت عاهنگ هوم؟
پاسخ :
نه دیگه به همه میشه داد جز شما !! به جوونیت رحم کن :دی
میم _
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۵۶
من میخوام اهنگ رو :/
ناشناس
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۴۸
وای یادم رفته بود گوشش بدم!!!!!!!
الان آخر شبه و تنها....ممکنه وحشت کنم...
آراگُل ‌☆
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۰۴
یه چیزی از خیلی خیلی مزخرف فراتر بود
پاسخ :
:)))) قضیه وقتی جالب میشه که بدونی همش واقعیه :%
Pary darya
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۵۴
😒خودتونین
پاسخ :
چی خودمونیم ؟ :دی 
Pary darya
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۴۰
اسمش چیه خب[:من پیدا نکردم
پاسخ :
:///// :/ ادرس دقیق دادم بهت
آراگُل ‌☆
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۵۴
خدا کنه موزیک همینطور که میگی باشه!
معرفی کن مام لذت ببریم :|
پاسخ :
ارسال شد براتون :دی 
Pary darya
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۳۶
((-: اهنگو معرفی کنین.../-: این فیلما هروقت از روی پرده برداشته شدن بگین مابریم دانلودکنیم
پاسخ :
ای بابا .. از دستت میره ها ! یهو دیدی مثل پنجاه کیلو البالو شد که من منتظر بودم بیاد شبکه نمایش خانگی زدن زارت مجوزشو گرفتن ! 

میفرستم براتون ... 
محمد رضا
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۱۴
نیتش تهران بوده

این ماجرای نیمروز رو روز پنجشنبه بچه ها کاروان شدن که برن
من نرفتم!

اون فایل صوتی کی مجبور کرده گوش کنی؟
در مورد بدون عینک جایی رفتن هم توضیح میدم؛عینکی نیستی درک نمیکنی؛یه حس خاصهD:
پاسخ :
اینم مثل ماجرای کرج شد ! 

تو هم نیتت عینکی بودن من بوده !!! 

بنده چارچشمی ام :))
..
ماجرای نیمروز رو ببین 
Maryam mariyana
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۱۳
حتمأ از کاکو بند آره ؟
پاسخ :
نه بابا میگم یه تیمارستان روانیه رفتن ضبط کردن صدای داد و بیدادو .. هیچ گروه موسیقی ای درست نکرده دوشیزه ماریانای مریم و اینا ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان