یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پرتقال محموله ات دریافت شد ! - مروری بر این وبلاگ !

خب چیکار کنم ؟ وقتی همه راهای ارتباطی از جمله دو تا شماره و یک هنگ اوت و بخش نظرات وبلاگش رو بسته تنها راه ارتباطی همینجاست :)) 


میگن جلوی ضررو از هرجا که بگیری منفعته ! 


برای پرتقال هم باید بگم جلوی راه های ارتباطی رو از هرجا بگیری تهش من توی پست های وبلاگم باهات حرف میزنم (یعنی تهش منفعته :دی) کما اینکه بار اول فکر میکردم این پیام ها به دستت نمیرسه ولی جواب های سریعی که میدادی به این پیاما معلوم میکرد که واقعا این پیام ها منتقل شدندی ؛) 


این پست ادامه مطلب دارد !

در ادامه مطلب : 

مارین لوپن (انتخابات فرانسه)

پاتریک بهاریان 

دوشیزه 

چرا وبلاگ را تعطیل نمیکنم ؟ 

آهنگ خفن 

عکس های باحال 

+ یک چیز خاص . البته از نظر من ؛) 


راستی کسی پست پاتریک بهاریان رو یادشه ؟ دالتون وارن رمزشو داده بود به یکی از همکلاسی هاش به اسم هلنا یا یه همچین کوفتی ... 


بعد ها هم علی استرسی گفت که ازش خواسته بودن رمزو بگه ولی علی گویا اینکارو نکرده و از محبوبیتش کم شده بین بلاگر های منزجر کننده ای که رمزو از اوشون میخواستن ! 


بعد جالبه علی منت هم میگذاشت که رمزو لو نداده ! البته مردونگی کردی رمزو ندادی ولی خب منم بهت اعتماد کردم رمزو دادم و خبببب چه جور بگم ... یه جورایی وظیفت بود رمزو ندی و هیچ منتی هم نداریم این وسط ! البته علی رو خیلی دوست دارم و این حرفا رو که میزنم توی یه قالب شوخی بخونه (این ویژگی عجیب رو فقط پسرا دارن ... متاسفانه دخترا هرچه بیشتر در لفافه بهشون انتقاد کرده باشی بیشتر وحشی میشن ! ) 


حالا بذار بازم بگم درباره اون پست ... یادمه یه نفر (فکر کنم جناب نگار) گفت اون پست خونده شده ... و من میدونم شخص سوژه شده هم پست رو خوندن ! اگر نخوندن که واقعا دمشون گرم . اگرم خوندن دمشون سرد نه ولی hot هم نه ! 


خلاصه اینکه تو فکر این بودم رمزو به خودش بدم ..‌ اگر براش مهمه و قبلا پستو نخونده بگه که رمزو بهش بدم ... البته بخش جالب پست نظراتش هست که یه جور موزه فرهنگی هنی محسوب میشه . از کامنت پاییز بگیر تا کامنت های هلیا که خیلی جاسوسانه وارد پست شده بود و منم جوابای خشمگینانه و تندی نثارش کردم ! 


حتی عاقا گل هم یه بار در مورد اون پست گفت زخم های کهنه رو وا نکنید و اینا .. 


خب الان وخت واکردنشه چون فکر کنم تو این مدت استخون دایناسورم بود پیوند خورده و خوب شده !


+++ 


خیلی بی ربط : مارین لوپن یا تلفظ صحیح فرانسوی اش مقین لووپِی به احتمال زیاد ترامپ فرانسه از اب در میاد ... رهبر راست افراطی که تصمیم داره بساط خفقان اوری برای مهاجران و مسلمانان در فرانسه بوجود بیاره . که البته با توجه به اینکه بیشترین ضربه رو از تروریسم این کشور خورده روی کار امدن چنین رئیس جمهوری به هیچ وجه عجیب نیست .


تازه از برنامه هاش خروج از اتحادیه اروپا هم هست . باید دید بعد از انتخاب شدنش (به پیش بینی من) داعش چه جوابی میده ... 


تجربه ثابت کرده حرکات از روی خشم و تندروی بیجا میتونه خطرناک کنه و داعش رو به فعالیت های بیشتر تشویق کنه ! 


حتی ممکنه به خاطر تندروی این خانم تعداد حملات تروریستی در جهان زیاد و زیادتر بشه ... و فکرمیکنم مارین لوپن فقط فرانسوی ها رو ادم حساب میکنه و حتی حاضره کل جهان تو اتیش بسوزه ولی توی خاک کشورش امنیت برقرار باشه . (نقشه اش برای جدا شدن از اتحادیه اروپا همچین بو هایی میده)


+++ 


خب برگردیم سر موضوع اصلی ... چی میخواستم بگم ؟ اهان . بهار پاتریک اگر خولستی رمزو بگیری بگو :) 

....


دوشیزه جان رو من ۲ هفته پیش انفالو کردم. پریروز اومدن گفتن چرا انفالو کردین و اینا .. منم فالوشون کردم ... بعد دیروز با دیدن پست قبلی انفالو کردن ... 


یعنی اون بازه های زمانی ‌که بولد شدن رو میبینم میخوام اوق بزنم ! 

اینم یه روشیه ..‌ استراتژی : من اول انفالو کردم ! 

_____ 

جالبه . من تو دنیای واقعی خیلی با دوستام بگو بخند دارم و کلا ادم شادی ام . 


ولی پامو میذارم اینجا در کنار خوبی هایی که داره چیزای نفرت انگیزم داره . نمیدونم فلانی بعد از ۳ ماه خوندن وبم انفالو میکنه و تمام تصوری که ازش دارم نابود میشه ... یا مثلا فلانی سعی داره بهم زور چپون کنه که این شخصیتی که داری خیلی گهه و مثلا اینجوری نباید باشی ... بابا من از زندگیم راضی ام :/ 


تفاوت واقعی و اینجا اینه که من تو واقعی مخاطب هامو گزینش میکنم .. ولی اینجا هرکی هرکیه ... با دو تا کلیک میتونی شخصی ترین اعترافات منو ببینی و به خودت اجازه بدی قضاوت کنی ! 

مسلمن من سفره دلمو تو واقعیت برای کسی باز میکنم که قبلا امتحانشو پس داده باشه ... ولی اینجا ... هیچ امتحانی درکار نیست .... اما من ادامه میدم :)  خیلی بچگانه است که بخوام ازین محیط کثیف برم :) باید بیشتر کشف کرد ! 


مگرنه کدوم خری چایی خوردن و کتاب خوندن رو عوض میکنه با بودن در این محیط شلوغ و بوگندو ؟؟؟ شاید یه روز به اون حد از کمال برسم که بتونم این وب رو رها کنم و یکم به زندگیم برسم ... 


هر جمله ای قبل و بعدی داره . اگر میخواهید نظری نسبت به جمله بولد شده بدهید خواهشا ۳ خط قبلی اش را بخوانید و الکی توهین و اینا برداشت نکنید ! 


راستی نمیدونم مریم پارادوکس کجاست ! تو بیابون بلاگفا داره با خودش حرف میزنه :دی  جالبه اینجا خواننده ثابت نداره ... پاییز سال بعد البته تاهمین اواخر بود .‌.. ولی اصلا کامنت نمیداد ... منم باش لج کردم پرتش کردم بیرون ! 


هه ... چه کامنتایی که با هم رد و بدل نمیکردیم ! همش دود شد رفت ! به درک اسفل السافلین و این حرف ها 

++

دانایی ... نوشتن ... برگ های کتاب . 


نوشتن پشت رایانه .. نوشتن . آنکه بوده تا سالها رازی بزرگ . عطر آن ... وحشتناک است . اما در گودالی به سر میبرد. در قربانی نمودن زمان چه دلیلی خوش تر .. که بنویسیم ... زبان ... مایه اختلاف ادمی ... و هیچ وقت زبانی را یاد نمیگیری .. مگر آنکه زبان مادری ات باشد 

++

....

اگر کل پستو نخوندین این اهنگ زیبا رو گوش بدین که دست خالی نرفته باشین :دی 



دریافت



sina S.M
parisa .A
۰۸ ارديبهشت ۱۱:۴۶
به نظر میرسه جزو هم شهرستان ما باشین |:|:
پاسخ :
به نظر نمیرسه ! 

اصفهان پر از شهره ... 
parisa .A
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۳۴
خیر آوای ِ نجف آبادی رو میفرمایم ! 
آهنگ انتهای پست ربطی نداشت :/
پاسخ :
ما نجفباد نیستیم :/ یه شهر کم جمعیت تر همونطرفا هست که چوم نمیگن میگن چم ✌ 😐

راستی میدونستی چم مخفف اینه ؟ : چمباله چمباله چمباله چم ! 

:دی 
parisa .A
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۰۸
صوبتی ندارم |:
پاسخ :
چوم نیس .. چُم درسته !!! اگر همون آوای اصفهانی رو منظورته 
parisa .A
۰۷ ارديبهشت ۱۰:۲۶
اون اصوات برای من و تو قابل ِ فهمه دیگه ! :|
پاسخ :
جان ؟ 😅
لیمو ترشـــ🍋
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۰۱
خعلی پست پیچیده ای بود:|
پاسخ :
بلی همینطوره :)
ناشناس
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۲۴
مقین لوپی رو از کجات درآوردی :-\ به معلم فرانست بگو بره غاز بچرونه شیر بز بدوشه! 
پاسخ :
باشه میگم بیاد تورو بدوشه . 

سولانژ ^_^ 
هلما ...
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۰۰
:)))
من که زیاد نفهمیدم چی به چیه ولی این لحن نوشته خیلی باحال بود حسابی خندیدم :)
پاسخ :
همین لحن باحال و خنده دار ۴ تا فالور رو پروند :دیییی
masi Rika
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۴۹
یادمه هرچقدر پرسیدم کی رمزو داده بهم نگفتی!-_-

واژه وحشی زیاد مناسب این امر نیس ولی خب از نظر مفهوم باهات موافقم!
خودمم از این انتقادناپذیری دخترا مِن جمله خودم شاکیم!!میشه اسمشو گذاشت روحیه ی لطیف و این صحبتا!!-_-

این آنفالو کردنا اگه بدونی کی بوده خیلی جذابه!!من متاسفانه فقط بعضی وقتا متوجه کم شدن تعداد میشم نمیتونم بفهمم کی آنفالو کرده!!وگرنه میرفتم وبش همه ی پستاشو میخوندم!خیلی جذابه که بدونی کی حوصله ی حرفاتو نداره یا نظرش مخالفته یا هرچی!!


پاسخ :
یه روش بهت یاد بدم بکار ببر ریکا :دی 

مثلا دیروز ۴ نفر خائن انفالو کردن من تونستم ۳ تاشونو شناسایی کنم ! 

همیشه یه اسکرین شات از لیست دنبال کننده ها داشته باش . هر وقت کم شد با اون لیست چک کن :) 

البته ریسک بزرگیه ... خیلی وقتا بهتره نفهمی کی انفالو کرده تا کمتر ناراحت بشی ! 

.... 

البته من بیشتر این کارو برای این میکنم که سریع برم خودمم وب طرف رو انفالو کنم . نه اینکه برم مثل تو پستاشو بخونم :دی 
محمد رضا
۰۵ ارديبهشت ۱۰:۲۹
منتی نیست
مطالبت جوری بود که حرفی واسه گفتن نداشتم
گفتم اینجور پیش بره دوباره تیکه میندازم ناراحت میشی

موفق باشیD:
پاسخ :
خیلی ممنون که به فکر ناراحت نشدن منید !
محمد رضا
۰۵ ارديبهشت ۰۹:۲۳
از وب قبلیم دورا دور پاتریک بهاریان دنبال میکردم ولی الان اسمش فقط برام اشناست
پاسخ :
:) 
امـ اچـ
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۴۵
خب نگفتم انتقاد بده . .
ولی درست و به جا بودن و لحنش خیلی مهمه! 
البته کلا به من ربطی نداره چی میگید تو وبتون:)
فقط نظرم رو گفتم!
پاسخ :
طنز یکی از فراگیر ترین انتقاد های دنیاست ... اصلن هم لحن توش مهم نیس ! 

بله نظرشما خیلی هم محترمه :) 

ولی ازادی چیز دیگریست ^_^ متاسفانه تو ایران همه نشریات و روزنامه ها لحن گارد گرفته و یوبسی دارن که این ذهنیت رو در مردم بوجود میاره که هرکی شروع به نوشتن کرد باید از قواعد خاصی تبعیت کنه ... 

نتیجش هم میشه اینکه یکی این پستو خونده و میگه : چطور تونستی اینهمه چرت و پرت از خودت در بیاری ! 

به خاطر اینه که مطالعه ملت کمه و با انواع سبک و لحن اشنا نیستن و یه جورایی stuck شدن توی کلیشه های داخلی . 
parisa .A
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۳۸
کلا پاتریک بهاریان رو متوجه نشدم چوم چرو :|
پاسخ :
چوم چرو ؟؟؟ 
لاقل من تو پستم از اصوات غیر قابل فهم استفاده نکردم :دی
امـ اچـ
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۳۲
این پست جنبه انتقاده! پست قبل یه چیز ، پست بعد یه چیز دیگه....!
بعدم شما خودتونم جنبه انتقاد ندارین زیاد بنظرم:دی
پاسخ :
ای بابا دلت خوشه ها دختر .. 
بذار انتقادمونو کنیم ...
ولی خب یه ماجرایی این اواخر رخ داد که سر اون یکم نظراتم تند تر شده . 

ناشناس
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۲۴
دارم به این فکرمیکنم من قبلا دنبالت نمیکردم از نصف حاشیه هابی خبربودم واقعا پرا همچین فردپرحاشیه ایو دنبال نکرده بودم قبلا؟
پاسخ :
نمیدونم کی هستی ! ولی فکر کنم جواب سوالتو بدونم ... 

چون من توی وبلاگ های بزرگ و شلوغ ظاهر نمیشم .. برای همین تا حدی گمنام ام ... و خوشحالم از این بابت .. 
امـ اچـ
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۱۲
خیلی بده انقد راجبه دخترا تو هررررررر پست بد میگید:/
پاسخ :
خب چیه گفتم جنبه انتقاد ندارن فقط :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان