یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

سوپرایز برای خودم و شاید بقیه



دریافت


خرده نوستالژی ! حتی قدیمی تر از شعرای عمو پورنگ ^_^ البته شایدم قدیمی تر نبود . ولی یک حسی تاریک از دوران خردسالی میدهد ‌. که خیلی دور تر از بقیه دوران هایی است که به یاد دارم . 

حالا که گوش میکنم اولین بار است که میفهمم چه میگوید. 


 دقیقا همان نفهمیدنی را که الان در آهنگ های انگلیسی دارم را یک زمانی روی آهنگ های فارسی داشتم . 

sina S.M
BaHaRiSm ‌‌‌‌
۲۶ خرداد ۲۲:۳۳
عههه اینو :)))
پاسخ :
:)
Bahar Alone
۳۰ ارديبهشت ۱۲:۳۸
چطوری بابا بزرگ؟
پاسخ :
شکر ! :)))) 
Masi Rika
۲۹ ارديبهشت ۲۳:۳۵
عه این چیززززه!!این که موهاش آبی بود!!اسمش یادم نمیااااد!!
وای چقد خوبه این آهنگه!!*_*
شالاپ شولوپ آب بازی!!*_*
پاسخ :
چرا :) اسمش چرا بود . 
هلما ...
۲۹ ارديبهشت ۲۲:۳۶
یادش بخیر :))
من عمو پورنگ رو بیشتر دوست داشتم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان