یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

شعورم خوب چیزیه !

به طرف یه کامنت دادم پستتون جالب بود ... 


بعد ۶ تا نظر قبل من و ۶ تا نظر بعدیشو جواب داده فقط نظر منو بی جواب گذاشته ! حالا اینو گفتم رو حساب اینکه من دفعه اولمه و اینا 

من خودم اگه یکی بار اولش باشه اومده باشه وبم یه خوشامد بهش میگم . حالا بگذریم نمیخوام مقایسه کنم . حرکت های بعدیش بود که زشت بود

ازونطرف به یه پست دیگش هم یه کامنت طولانی فرستادم و کلی بهش توصیه کردم که آره تابستون که شروع شد برو فلان کلاسو این حرفا 


بعد این کامنتم بالکل پاک کرده . 


ازش پرسیدم مشکل اون کامنت چی بود ؟ آیا حرف بدی زدم توش ؟؟ 

اونو جواب نداده هیچ یه پستم بعدش گذاشته . 

آخه نفهم تر از اینم مگه داریم ؟؟ 

اگر جوابی دریافت نکردم حتما حتما آدرس وبشو به همراه اسکرین شاتی اط کامنت آخری که براش فرستادم میذارم اینجا تا اگر خواننده اش هستید لاقل بدونید با چه ادمی طرفید . اگرم دشمن منید خب یه دوست پیدا میکنید و میتونید برید تو پرو پاچش ..


sina S.M
صهبا 97
۰۶ تیر ۱۹:۴۳
از این که تو وبلاگ یکی نظر بذارید و اون براتون نظر نذاره هم نارحت میشید ؟ :)
اخه من متاسفانه سرم خیلی شلوغه ؛ حتی بعضی وقتا یادم میره غذا بخورم :| 
علی ای حال،اگه تا الان نظری برا من گذاشتید و من پاسخ ندادم ، عمدی نبوده ×_×
پاسخ :
نه خب ! :) 
مقسی و اینا !
عند لیب
۰۱ تیر ۲۳:۴۸
همم، هر کسی هدفی رو اینجا دنبال می کنه، به نظرم داغونترینش نوشتن و بودن واسه دیگران هست.
حکایت ما آدماست... قرار بود جسم رو وسیله ای برای رسیدن به هدفی بزرگ ابزار کنیم، اینقدر درگیر خود ابزار شدیم که هدف یادمون رفت.
بنویس، و بدان و آگاه باش که هر کامنتی هم بدرد نمیخوره.
بعضی ها کلا همینطوری اند. یه حالت Ignorance دارند! با رییسم سر کار روی همین مساله دعوام شد.

پاسخ :
حالت ایگنورنسش برای ۱۰ نفری که میان کامنت میذارن کار نمیکنه برای من بدبخت که به داستان نویسی علاقه دارم و کلاسشم رفتم کار میکنه ؟ 

گاهی وقتا بدم میاد از کشوری که توش زندگی میکنم و آدمای حال بهم زنش . 
توی اینستاگرام هم اکثر کسایی که پستای هنریم رو لایک میکنن خارجی هان . ایرانی جماعت فقط دنبال حاشیه ست تو اینستاگرام . 

دعوا با رئیس ؟ پس بچه نیستید 😊 باعث افتخاره و اینا 
Pary darya
۳۱ خرداد ۱۲:۳۵
خب در مورد،جالب بود چی بگه؟|:
پاسخ :
بقیه کاراشو چجوری توجیح میکنی ؟؟!

لیمو ترشـــ🍋
۳۱ خرداد ۱۰:۳۴
بی جواب گزاشتن یکی از بدترین کارایی هست ک طرف میتونه بکنه...
مثل سین کردن پیاماییه ک تو تلگرام یا اینستا میدی  طرف فقط مس بز نگاه میکنه و میره:/
وای من حتی ب ی نقطه هم راضی ام بعضی وقتا:/
پاسخ :
موافقم ! 

نقطع 😂
آقای سر به هوا
۳۱ خرداد ۱۰:۲۹
خیلی سخت میگیری
خیلی
پاسخ :
میدونم  .. 

بده که از آدما انتظار دارم با شعور باشن ؟؟ بخاطر خودشونه . شاید با این پست از بیشعوری یه نفر دیگه جلوگیری شد . 
مریــــ ـــــم
۳۱ خرداد ۰۹:۲۱
بی خیال!!
:)
پاسخ :
سلام خوشومدی 🙂☺ 

:) با بیخیالی کاری از پیش نمیره ‌. پوچگرا نیستم که !
امـ اچـ
۳۱ خرداد ۰۱:۵۶
اینکار یعنی : آی عم شـــاخِ گاو:/😂
مرسی بابت یادآوری😂

پاسخ :
شاخ کرگدن :/ 
☺🙂☺🙂☺🙂☺ 

امـ اچـ
۳۱ خرداد ۰۱:۵۰
چه عجب این بخش باز شد! نه که من اصلااا پیام نمیدادم:دی
این حجم از جواب ندادن غیر طبیعیه:/
حالا من کامنت بیاد برام تا ببینم جواب میدم:) قدر منو بدونین و این حرفا :دیی
پاسخ :
یعنی اون حجم از نفهمی که بعضی وقتا تو بیان مشاهده میشه رو توی اینستاگرام هم نمیشه پیدا کرد 😑😑😑 آخه یعنی چی اینکار !!! 

شما فعلا خودت قدر تابستونتو بدون 😂
سام نجفی نیا
۳۱ خرداد ۰۱:۴۹
یا خدا تهدید از این بدتر نبود ها
پاسخ :
چه عجب یه کامنت به جز لایک دادین !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان