یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

ساعت پنج عصر



بگم که اصلا قرار نیس چیزیو لو بدم برعکس بقیه پست هام در مورد فیلما . 



فیلم عالی بود ! و خب غیر از اینم نمیشد انتظار داشت . با یه قسمتاییش تا حد مرگ میخندیدم (اولین باری بود که توی سینما میخندیدم ! از ته دل منظورمه !!)  و با یه قسمتاییش بغض گلومو چنگ میزد ! اینه که فکر میکنم بشه بهش گفت طنز تلخ یا کمدی سیاه یا هرچی که هست ...

هرچند فکر میکنم مهران مدیری برای خودش یه غوله اما میشد یه جور تازه وارد شدنش رو به سینما در این فیلم مشاهده کرد !! از تیتراژ سریالی خشک گرفته تا نحوه روایت . 

 باز هم میشد در این فیلم یک جور تعهد به تلویزیون رو دید . خبری از دیالوگ های رئال و خاصی که فقط در سینما پیدا میشود در اولین اثر سینمایی مدیری به چشم نمیخورد . سطح دیالوگ ها کلا همان تلویزیون پسند بود که مردم سراسر ایران بتوانند لذت ببرند این البته هدف خود مدیریه که مردمی تر باشه کاراش . 

حتما باید این فیلمو در سینما دید عین این خسیسا صبر نکنید سی دیش بیاد . یهو دیدی مورد دار شد پس تا داغه بچسبون !! 

و البته اکران استثنایی امروز خوبیش این بود که اولین اکران عمومی فیلم بود و از ساعت ۹ تا ۹ و نیم ۳ تا اکران داشت که من در سومی اش بودم . و حضور افتخاری خود مهران از همه باحال تر و خفن تر بود . 

تونستم با گوشیم ازش فیلم بگیرم و حتی خیلی از نزدیک موفق به این کار شدم ! بعد از فیلم صف وحشتناکی تشکیل شد که دو تا دوتا میرفتن باهاش عکس میگرفتن ؛ گرچه خیلی دوست داشتم ولی خب صف همیشه منو منصرف میکنه ، مخصوصا اون صف که اصلا انتهاش معلوم نبود .‌. 

گویا کلا مهران اصلا ازین کارا نمیکنه که با مردم عکس بندازه برا همین ملت اینقدر هیجان زده بودن . و استقبال اونقدری بود که کورش اعلام کرد شنبه هم مدیری میاد ! اونم برا چی ؟ فقط به خاطر عکس یادگاری با مدیری !!




sina S.M
کنت دراکولا
۰۲ مرداد ۰۷:۴۴
ایشون الگوی من اند!:|:)))
پاسخ :
بله مخصوصا شیکمشون^^
امـ اچـ
۰۲ مرداد ۰۰:۰۵
تنبل نیستم ولی یسری فیلما رو حال ندارم برم ببینم😂
پاسخ :
اینم سلیقه ایست !
کنت دراکولا
۰۱ مرداد ۲۳:۳۹
مدیری پوفیوز:|
من فنِ هیچ سلبریتی نیستم:)))
پاسخ :
حیف که رفیقی مگرنه آنفالوت میکردم :| 

+ مدیری سلبریتی نیست ، اسطوره است . ^_^ 
امـ اچـ
۰۱ مرداد ۲۱:۴۸
دیدم تو استوریت عکسشو😁✌
دقیقا من گذاشتم سی دیش بیاد شاااید اون موقع دیدم😂
پاسخ :
چه تنبلایی پیدا میشن واقعا 😂😂😂
ستــ ـاره
۰۱ مرداد ۱۸:۵۱
ا پس برم سه شنبه ببینمش ^_^
امیدوارم بپسندمش.
مرسی
پاسخ :
خواهچ
کنت دراکولا
۰۱ مرداد ۰۹:۱۹
درد بگیرید:/ خندوانه بس نبود؟!
اونوقت ما از تلویزیونم نمیتونم مهران مدیریو ببینم چون داداشم پویا میبینه:|:)))
پاسخ :
خندوانه چیه بابا رامبد لوس 😂 

آخی !! حالا منم هر شب نمیبینمش . راستی گفته شهرستانا هم میام . نگران نباش :))
פـریـر بانو
۰۱ مرداد ۰۰:۴۹
خب حتی اگه مهران مدیری هم باشه درک نمی کنم! :| یه عکس چه فایده ای داره؟ اینکه باهاش حرف بزنی و دست بدی به نظرم قابل درک تره! :)
عکس خودشون که همه جا هست میتونی بگیری بزنی به دیوار اتاقت حتی دیگه نیازی نیست تو هم حتما کنارش باشی :| مگه اینکه بخوایم با عکسمون پز بدیم و بکنیمش تو چش  و چال مردم که عااااره من با مدیری عکس گرفتم :))))))
پاسخ :
کلا فلسفه سلفی انداختنو بردی زیر سوال حریر جان ! 


اصلا راست میگیا چرا من عکس کنار دارو درخت میگیرم ؟ عکس دارو درخت که همه جا هست دیگه حتی نیازی نیسا من کنارش باشم . مگه اینکه بخوایم با عکسمون پز بدیم و بکنیمش تو چش و چال مردم که عااااره من با دارو درخت عکس گرفتم
میرزا ژوزف پولیتـزِر
۳۱ تیر ۱۱:۲۰
جمله ی اخلاقی: منتظر نباشین سی دیش بیاد...  چشم
پاسخ :
بل بله ! کار امروز را به فردا نیفکن :) بی بلا 
פـریـر بانو
۳۱ تیر ۰۲:۰۲
خب عکس گرفتن با سلبریتیا خیلی خوبه ولی من هیچوقت درک نمیکنم! خب عکس بگیریم که چی بشه؟ :|
پاسخ :
بابا اخه سلبریتی ها یه طرف ، مهران خان مدیری یه طرف ! کجای کاری :))
Va hid
۳۰ تیر ۲۳:۳۸
موفق باشید فقط نخواستم راجع به این مطلب اظهار نظر کنم !
پاسخ :
😂 دیگه خودت بگیر چه کامنتایی رو تایید نمیکنم
علیـ‌ تَرین
۳۰ تیر ۲۳:۰۴
یعنی میتونستی باهاش عکس بگیری و نگرفتی؟! :/
مهران مدیری از اوناییه که دیوونه‌شونم :((( چرا من نمیتونم بیام اونجا؟! چرا اون نمیاد اصفهان؟! عه لعنتی همه چی واسه شما تهرانیاس :(((

.: چه فونت ریزی oO

پاسخ :
😂 بزرگش میکنم !

اگه دیوونش بودی میومدی تهران به خاطرش :دی 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان