یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

روز دختر مبارک




 Not insulting ... just reporting about whats up in the world 

sina S.M
مریــــ ـــــم
۰۵ مرداد ۰۹:۰۴
راستش تو ذوقم نخورد
:))
پاسخ :
^_^ 
هویجوری :)
۰۳ مرداد ۱۹:۵۵
از دیشب تا حالا درگیر این عکسماا:/
پاسخ :
چم ! 
لیمو ترشـــ🍋
۰۳ مرداد ۱۴:۴۶
عکسه یعنی چی؟ چرا درکش نمیکنم:/
پاسخ :
اصلش به اینه که توضیح ندم ^_^ 
مریــــ ـــــم
۰۳ مرداد ۱۲:۳۳
روز تو هم مبارک girl
:))))
هنوز نمیدونم چرا اون روز بهت گفتم دختر
:)))
پاسخ :
نفر بعدی که روز دخترو به من تبریک بگه کامنتش تایید نمیشه ! 

مسخرشو در اوردن :/ 

-_-

البته ببخشید تو ذوقتون خورد چون اینجا خندیدی !
کنت دراکولا
۰۳ مرداد ۱۲:۰۶
اها یادم نبود کلاً بدت میاد ازین لوس بازیا...منم بدم میاد.ولی کادوئه،نمیشه کاریش کرد:)))
پاسخ :
لوس بازی نیس اصلا . فقط من ادمی نیستم که خوشم بیاد . دست خودمم نیست . اصلا هم خوشحال یا ناراحت نیستم بابتش چون خودمو همینجور که هستم پذیرفتم  :)  

بله کادو خوبه 😂


Va hid
۰۳ مرداد ۱۰:۳۷
تبریک به دختران ایران زمین.
پاسخ :
:)
امـ اچـ
۰۳ مرداد ۱۰:۰۷
متشکر:)
پاسخ :
خواهش :)
کنت دراکولا
۰۳ مرداد ۰۹:۲۲
ایشالا برای عروسیت تبریک بگیم .(روز پسر که ندارین:دی)

پاسخ :
من تولدمم کسی بهم تبریک بگه با نانچیکو میرم تو شیکمش .. 
کجای کاری 😂😂😂
منا مهدیزاده
۰۳ مرداد ۰۸:۲۰
ینی کاملن تا تیتر رو دیدم سریع بازش کردم اینطوری بودم که سینا روز دختر رو تبریک گفته... This should be fun :)))))

پاسخ :
Yeah you know me as well as myself
^^
fa fa
۰۳ مرداد ۰۶:۲۰
باتشکر
واس خودتونم مبارک
:)
پاسخ :
:) + :( = :| 
פـریـر بانو
۰۳ مرداد ۰۱:۰۳
عنوان. مرسی :)
پاسخ :
خواهش ^^
سام نجفی نیا
۰۳ مرداد ۰۰:۵۴
روز دختر مبارک
پاسخ :
بله به من تبریک میگین 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان