یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بیست و هشت ستاره روشن . هیچ کدامتان را نمیخوانم ^^ یوهاهاها



چقد خوبه ! اونقد حالم خوبه که ازین پستای آنتی سوشالیستی میذارم ! 


اینجا برای خیلی از خواننده های ثابت اینجا یه پیامی گذاشتم ‌. نه حتی برای خواننده های سابق ‌. هرکسی که حداقل ۸۰ درصد فک میکنم که اینجا رو میخونه هنوز یه پیامی براش در نظر گرفتم . از افرادی که میشناسم البته . 


هر کسی خودش بفهمه کدوم پیام برای خودشه . :) 


بعضی پیام ها اونقدر ساده اند که باید بفهمی برای تو عه . 


+ غمت از بین رفت ؟ 


+ ازونا که گفتی تو لوازم تحریری ها میفروشن خریدم بالاخره ! سفیدشو 


+ بیا معنیشو بهت بگم اگه خواستی ! 


+ مخلص شما ‌. ولی اون موقع دروغ گفتم که ازون اهنگه خوشم اومد . خواستم به دایرکتت راه باز کنم ، یوهاها 


+ هنوز اینجا رو میخونی ؟ مگه نگفتم منو فراموش کن ؟ 


+ اگه اینو میخونی بدون که آنفالوت کردم چون فک نمیکردم اونو فالو کنی ! نوچ نوچ نوچ !! 


+ نمیخوای همو ببینیم باز ؟؟؟ 


+ بچه برا تو چیزی ندارم . فقط خوشحالم که دیگه لاس نمیزنی با کسی :) 


+ ایمیلو ج بده دیگه ! دیگه داری از روزی یک ایمیل میرسی به هر دو روز یک ایمیل !! خیلی بدی :/ 


+ به نظرت دارم تو مسیر درست حرکت میکنم ؟ وحشی بودن تو پستا به چشم میخوره ؟؟ 


+ به کامنت فی الفور شما نیازی نیست ^^ 


+ چرت پرت خودت میگی ! 😂 


+ منم گزینه خوبی ام ها !!! 


+ هنوزم خجالت میکشم از اون موقع ک انفالوتون کردم بعد دو روز دوباره فالو کردم 😂



+ سلام :: آب و هوا خوبه ؟ !  (اصلا هم کسی نفهمید با کی ام ! 😊)


+ حالا جدن تو کمدین خندوانه نیستی ؟ :دی 


+ اممم .ببخشید با شما کاری ندارم . وقتتونو نذارید برا این پستای لوس 😅


+ از وقتی من ۱۰ روز غایب بودم تو رفتی تو غار :/ 


+ از موسیقی هایی که معرفی کردین ممنون ‌. فعلا یکیشو دانلود کردم فقط :دی 


اینم برا خودم : واقعا فکرشو میکردی اینقدر تعداد پیام ها زیاد بشه ؟ اولش فک میکردم فوقش ۱۰ تا باشه ولی هرچی فکر میکنم بیشتر میشه . دیگه تا همینجاش بسه . 




sina S.M
fa fa
۰۸ مرداد ۰۰:۰۶
واقعا فکر نمی‌کردم جمله خودمو بفهمم :دی
پاسخ :
خب دیگه متعاقب با حواس پرتی هر شخص براش جملات گنگ یا واضح در نظر گرفتم 😆^^^^^^^^ :دیییی
هلما ...
۰۶ مرداد ۱۸:۲۶
:))
عجب آدمی هستی شما. من به پستایی که توش فحش هم بود میخندیدم. :))
پاسخ :
بله مگرنه خیلی وقت پیش ترک دیار نموده بودید :دی 

عجب آدمی هستی خودتان !
sina S.M
۰۶ مرداد ۱۷:۲۹
دوستان (و دشمنان ) 

نظراتتون حتما تایید خواهد شد فعلا سرم شلوغه :) 

قول میدم خبرتون کنم اگه تایید شد نظرتون ^^

( + درباره نظرات خصوصی هم همینا رو بپذیرید )


با تشکر ! 
ــ یاس ــ
۰۶ مرداد ۰۰:۴۰
من حدس میزنم توشون نبودم و از کادر خارج میشم^ـ^
بعضی جمله ها چقدر ادم رو میسوزوند اگه میفهمید مخاطبش خودشه:/ =))
پاسخ :
توشون بودی :) 
اتفاقا یکی از همون جمله های خفن براتون بود 😛
خلاصه اینکه از کادر خارج نشین ^^_
امـ اچـ
۰۶ مرداد ۰۰:۱۰
من اگه بودمم نفهمیدم😂😂
پاسخ :
اخ یادم رفت شما رو  ! کمم نیستن اخه خاننده هام ^^
لیمو ترشـــ🍋
۰۵ مرداد ۱۵:۵۳
نیازی نیست خودم خیلی فکر کردم فهمیدم:))
خو این کارو با کلمه man هم میشه کرد:||
پاسخ :
جوینده یابنده است ^_^
خط دوم رو نخونده فرض میکنم ! :/ 
کنت دراکولا
۰۵ مرداد ۱۵:۰۲
بابا بزرگ منم خوشحالم!
فقط میدونی اصن معنیش یعنی چی؟!:)
پاسخ :
نه فقط میدونم همون flirting هست با یکم غلظت بیشتر . سروته یه کرباسن . تو فرهنگ ایرانی فقط یکم تلطیف شده !  :) 
Unknown Human
۰۵ مرداد ۱۴:۱۵
من به خودم نگرفتم ! :/
پاسخ :
شما ؟؟:دی
پرهام .
۰۵ مرداد ۰۲:۲۳
اتفاقا چن وخت پیش برای خاطره بازی داشتم کارتون هپی تری فرندز رو میدیدم، دقیقا یاد تو و سبک نوشتنت افتادم،... یاد اون پست های تشریح وبلاگها افتادم که قبلا میذاشتی. همونا که بلاگر موردنظر رو سلاخی میکردی...  اون موقع ها آدم جرات نداشت بیاد تو وبت کامنت بذاره از ترس! 
شاید کمی تلطیف شده فضای اینجا ولی هنوز همونی... هپی تری فرندز نویس بیان:دی
راضیم ازت:-)
پاسخ :
خاطره بازی ؟ :/ من انقدر دیدمش که الان هیچ حسی براش ندارم ! باورم نمیشه یه زمان کل نت رو میچلوندم که فقط یه قسمت از این کارتونو ببینم . 


الان واقعا برام مسخره شده ! تو سن مناسبی دیدم خداروشکر 😆 چون الان میبینم دوستام هیچ واکنشی ندارن نسبت بهش ولی من بچه که بودم کلی با دیدن هر قسمت به وجد میومدم ^^ 

تشریح رو من تاحالا دو سه بار فقط کار کردم . سال ها پیش یه وبی داشتم که کلا همه پست هاش تشریح بود . الان دیگه اون جرئت رو ندارم . میدونی یه جورایی شباهت داشت به عملیات تروریستی !! بدون اینکه نویسنده وبلاگ خبر داشته باشه یهو پستش رو برمیداشتم و به بدترین شکل مسخره میکردم و در معرض چصم همگان قرار میدادم . 

اینجوری شده بود که همه یا عاشقم بودن یا ازم متنفر :)) 
دوران جالبی بود کلا ! 

פـریـر بانو
۰۵ مرداد ۰۲:۱۴
بله خب مطمئنن کاستی هایی تو فرهنگ ما هست. البته در خود فرهنگ که نیست. این مردمن که به فرهنگ آسیب می زنن. به نظر من روش حلش هم اینه که از خودمون و نسلی که قراره تحویل جامعه بدیم شروع کنیم. اگر برفرض مثال زباله انداختن تو خیابون عادیه براهمه ما اینکارو نکنیم. یا به بچمون/خواهر و برادر کوچیکترمون بگیم اینکارو نکنه ولو یک پوست تخمه باشه! اینطوری میشه وضعیت آینده رو بهتر از الان کرد :)

:: تانزانیا رو یه مدت خوندم... بعد رها کردم...هییممممم... میدونین؟ من کلا از آدمایی که همه چیو سیاه می دونن و بدبختیا رو برا خودشون پررنگ و خوشبختیا رو کمرنگ می کنن، دوری می کنم. رو آدم تاثیر منفی میذاره جدا :/

:))))
ما هم خندیدیم :دی

:: پاستوریزه آخه؟ :| جواب سلامو دادم چون جواب سلام واجبه :))
پاسخ :
سلام اصلا رشته کلام از دستم در رفت  :دی 

حق با شماست :)
פـریـر بانو
۰۵ مرداد ۰۱:۴۹
راستی سلام علیکم و رحمه الله! (در جواب اون سلامی که تو پست گفتین و یادم رفت تو کامنت قبلی جواب بدم :دی)
پاسخ :
وای اینقد پاستوریزه و هموژنیزه آخه ؟ 😂:)))
منا مهدیزاده
۰۵ مرداد ۰۱:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ******* ****** *** ****** *** ** ** **** **** ******** ***** **** ** ** *** *** **** *** **** ** **** ** *** *** ****** **** ****** **** ******** *** ***

راستی این عنوانت برای منم صادقه :)) البته من ۲۸ تا حتا فالو نمیکنم که ۲۸ تا ستاره باشه :)) ولی خب تنها وبلاگی که در حال حاضر میخونم تویی :دی بقیه رو باز نمیکنم هی :-"
پاسخ :
بله خو با شما بودم چپول جان ؛)
#همینجوری گفتم چپول قافیش در عاد . 

😌😌😌😌😌😌😌 واو ! 

פـریـر بانو
۰۵ مرداد ۰۱:۴۶
عه خب من حواسم نبود به اون نشونه :))) بله بله هوا اینجا بسیور عالیه! امروز دریا بودیم. موجاش بلند بود. هوا هم ابری و خنک. جای شمام خالی :))

پروردگارا! چقدرم دلتون پره! :))))
باعشه آقااا...همینکه شما الان خندیدین اتفاق خوبیه. حلال هم می کنم :))
پاسخ :
خخخخ بالاخره فهمیدین ! (فهمیدی)

عرضم به حضور شما که بعله کلا یه ۱۹ سال زندگی کردیم تو این کشور و کلی رفتار چرت باهامون شد و ما هم فکر کردیم عادیه این چیزا بعدا فهمیدیم نه این فرهنگ ملته که غیر عادیه (کلی گفتما . اصلا ربطی به شما نداشت ، این قضیه فقط منو یاد اون قضیه اصلی انداخت مگرنه وبلاگ که اصلا جزو روابط حساب نمیشه :دی) 

الان مثلا همین تانزانیای خالی یه زمان وبشو میخوندم کلا خلاصه پستاش این بود " من از همتون بیشتر تو زندگی سختی کشیدم پس خفه خون بگیرید و مشکلاتتون رو اسمشو نذارین مشکل ، اینا واس ما خاطرست " 

آخه آدم انقدر آنتی شعور ؟ :دیی

... 

ممنون بابت حلالیت . یاد اون سریال ترکیه ایه افتادم، "حلالم کن"، طرف همه جور جرمی مرتکب شده بود دیگه فقط کم مونده بود بیاد سر منو ببره . بعد تو هر قسمت میرفت بابت یه جرمش از طرف شاکی حلالیت مطلبید . حکایت ماست 😂

امیدوارم شمام خندیده باشی که تلافی بشه ؛دی
פـریـر بانو
۰۵ مرداد ۰۱:۲۱
اون دی دا دو! خدااا =))))
عه پس منم هستم؟ خب چون همیشه با من جمع صحبت می کنین فکر کنم همون آنفالوئه مال من باشه :دی :))))

:: عه اینجوری نگین! قصدم کل انداختن نبود. واقعا دارم می سوزم از این قضیه!!! میخواستم اول تو پست جدید بگم بیخیال شدم گفتم اینجا درد دل کنم :)) زیاده 55 تا >_<
پاسخ :
خوبه اینجا یه نشونه هم هست ازینکه کدوم پیام مال توئه ! و هنوزم متوجه نشدی :!  (راستی اینجا بت گفتم "تو" !) 

+ کل تو خون ما ایرانی هاس ! 😂 اصلا هم بد نیس انقدر همگانیه که نگو . 

یعنی من به یکی بگم : امروز موز خوردم 

برمیگرده میگه : این که چیزی نیست . من امروز یه درخت موز کاشتم . 

یا مثلا میگم : من ۲۸ تا ستاره دارم 

بعد یه شخص محترمی که اصلا نمیگم کیه میان میگن : این که چیزی نیس ‌ . من ۵۰ تا هم داشتم ! 😂 

حالا اگه من میگفتم ۶۰ تا ، تو اون ۱۰۰ تاتو رو میکردی :دییییی 

وااای بسی خندیدم 😂😂😂😂 حلال کنید خلاصه :))
yazd an
۰۵ مرداد ۰۱:۱۴
منم همه رو خوندم همشون باحال بودن :)
ولی فکر کنم نه اصلا فکر نمیکنم مطمئنم که اسمی از من نبود:((((
پاسخ :
+ شما ؟ :دی 


اینم پیام شما ^^

פـریـر بانو
۰۵ مرداد ۰۰:۵۶
فکر نکنم خطاب به من چیزی بوده باشه :))

عنوان. آقا 28 تا که خوبه. من یه روز و نصف نبودم 55 تا ستاره روشن دارم. اماااااان :))
پاسخ :
رو فکرتون تجدید نظر به عمل آورده باشید ! :دییییی :دااااا :دوووووو 

ینی به قول اون استند آپ کمدی خندوانه ملت ما کلا میخوان کل بندازن تو همه چی ! بلانسبت شما ها 😂 یهو یادم اومد 😂😂😂:)))
 مثلا من بگم :"من الان سرم درد میکنه " 
 یکی میگه :"  خوشبحالت داداش . ما کلا سر نداریم که درد کنه !"
هویجوری :)
۰۵ مرداد ۰۰:۴۵
عجبا!منو بگو که فکر میکردم جمله ی مثبتیه:) اصلنم سخت نبود:/ من زیادی خوشبینم!
پاسخ :
مساله چون حل گردد آسان شود 😏 

+ خوشبینی نداریم اینجا :دی
ستــ ـاره
۰۵ مرداد ۰۰:۳۲
من بودم ؟
پاسخ :
Maybe
هویجوری :)
۰۵ مرداد ۰۰:۲۷
😂خو معنیشو بگو دیگه،من خودم کم دغدغه ندارم که:|
آخه کلمه ی woman که توش r  نداره:/
در کل پست جالبی بود
پاسخ :
😂 بابا میگه r نداره پس یعنی woman هیچ right ای نداره ! اینقد سخت بود ؟؟؟ :دییی

ممنان 
بهار پاتریکیان D:
۰۵ مرداد ۰۰:۱۳
مبارک اسلایمت باشه!:)))
من فقط یدونه داشتم؟ 
پاسخ :
مقسی ^^ فقط یکم چسبه ناکه . . ‌.

بله ! برید خونتون دیگه 😂
Va hid
۰۵ مرداد ۰۰:۱۳
جالب بود !خوشبختانه یا متاسفانه من توش نبودم!
پاسخ :
بودی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان