یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

کامنت‌پست فافا !

داشتم کامنت میذاشتم که یهویی دیدم چرا پستش نکنم ؟ هم نویسندش میبینه هم خودم گمش نمیکنم ^^ 


این پست 



این کامنت : 

خیلی حال و حوصله میخواد نگه داری از گل ! من تو زندگی خودم موندم چه برسه به گیاه :) 


تاحالا هم تا دلت بخواد گیاهای خوشکل به باد دادیم . یبار درخت کوچولو خریده بودیم فک کنم شفلوریا بود . همچین بید زد بهش که ادم یاد قحطی سیب زمینی ایرلند می‌افتاد ؛// 

ولی حیوون خونگی جالب تر از گیاهه :)) هرچند خوبی گیاه اینه که وقتی مرد ادم به هیچ جاش نیس ولی حیوان خونگی بمیره باید با دهنت استفراغ کنی با چشمت اشک بریزی ! هااای 


با تشکر از فافا بابت پست €_€


sina S.M
mitra .mo
۲۴ مرداد ۱۲:۳۱
مامان من اگه یه برگ از گلاش بریزه منو میکشه

پاسخ :
:// پس کسی خواست شما رو قتل برسونه بگیم بره گل ها رو بخشکونه 
Bahar Alone
۲۴ مرداد ۰۹:۴۷
اصن همون کاکتوس خوبه دوهفته یبار آب میخاد!
پاسخ :
من همونم خشک میکنم باورت میشه ؟
هلما ...
۲۳ مرداد ۲۳:۲۶
:)
برا من هیچ کدوم اهمیتی نداره و علاقه ای هم ندارم..
پاسخ :
واو چ های کلاس 
פـریـر بانو
۲۳ مرداد ۲۲:۲۶
واقعا! گلا خیلی نگه داریشون سخته! همین دو روز پیش یه کاکتوسم کلا پوسید و محو شد از تو گلدون :|

:: حیوون خونگی هم دردسرای خاص خودشو داره. همش مریضیای مشترک بین حیوون و انسان هست! باید خیلیییی مراقب باشی انگل و اینا نگیرن مخصوصا خرگوش! یا گربه :/
پاسخ :
گربه خیلی خوبه ^_^
fa fa
۲۳ مرداد ۲۲:۲۰
راستی با تشکر از خودت بابت این جواب مفصل ♡
پاسخ :
قربان شما =_=
fa fa
۲۳ مرداد ۲۲:۱۸
یه کم تو نگه‌داریش غرق بشی میشه یه بخشی از وجودت و حوصله خاصی نمیخواد واقعا چون دل میبندی بهش و لذت می‌بری. منم با این سوختن برگا گاهی عصبی و ناراحت میشم ولی نازلیم رو ول نمیکنم تا تهش پاش میمونم:) باورکن حسش فوق العاده ست. یه گل مقاوم بگیر با اون شروع کن. درخت خیلی حساس‌تره چون آفت‌هاش بیشتره
و اینجوری هم نیست که گلت خشک بشه به هیچ‌جات نباشه. من واسه اولین گلم گریه کردم واقعا:((
تجربه حیوون خونگی هم داشتم. اگه دل بدی فرق زیادی ندارن. ی اردک داشتم حاج بابام بی اجازه من داد سرشو بریدن. کلاس اول بودم:( انقدر گریه کردم...باید حتما دربارش بنویسم یه بار.
هرچیزی، از یه شئ گرفته تا گل و گیاه و حیوون، وقتی دل ببندی بودنش خوبه نبودنش سخت.
و در نهایت نگید که تو زندگی خودم موندم. همه درگیر زندگی هستیم ولی بهانه خوبی نیست که با این دلخوشیا غریبه بشیم. اگه میتونستم از نازلی بهت قلمه میدادم ولی حالا که نمیتونم پیشنهاد میکنم یه کاکتوس بخری^_^

پاسخ :
U_U 

ببخشید سرم شلوغه برا جواب دادن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان