یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

گوش فرا دهیم به این نوایی که گویا از دنیای پس از مرگ می ‌آید

دریافت



وقتی ترس را میخوای در آغوش بگیری 


وقتی میدونی پایان .. همون شروعه .. شروع بعدی پایان توئه 


دلم میخواد تبدیل بشم به نت های این موسیقی  


وقتی که شادی برات همون غمیه که ریشه در استخوان هات کرده و میدونی اگه بیرون بیاد وجودت پودر میشه 


......

(از اتاق فرمان گفتن که جوگیر نشین . منم گفتم : خر . ذوق کور نکن !) 



sina S.M
اسمان ***
۲۶ مرداد ۱۷:۰۷
وقتی که شادی برات همون غمیه که ریشه در استخوان هات کرده و میدونی اگه بیرون بیاد وجودت پودر میشه 
جمله سنگین بود دودقیقه تنفس ازاد...
پاسخ :
:)))) دو دقیقه کمه :دی تعطیلی ابتدایی حداقلشه !!
بهــ ــار..
۲۶ مرداد ۱۵:۲۷
اولش خوب بوداااا
بعد بهم ریختم عصبی شدم از ریتمش، چرا؟ :||
پاسخ :
اخرش رو نمیدونم چرا دوست ندارن همه . ولی به نظرم اون بخش عالیه 
פـریـر بانو
۲۶ مرداد ۱۱:۲۴
چه خوب بود :))
دارم فکر می کنم اگه اون تیکۀ آخرش رو نمیذاشتن چقدر آهنگ آرامش بخشی می شد :| اصلا وصلۀ ناجور بود! بعد سکوت یهو بورووبوومممممم :)))
پاسخ :
خیلی ام خوب بود 😐😐😐حرف نباشه
دُچــــ ــــار
۲۶ مرداد ۱۰:۰۶
عه داره ترس ناک میشه آخرش! :/
پاسخ :
دیدی ؟ :دی 
دُچــــ ــــار
۲۶ مرداد ۱۰:۰۴
ترسش کجاش بود؟ :)
پاسخ :
شما رو به کامنت بالا هدایت میکنم ! 
Zeinab 78
۲۶ مرداد ۰۱:۲۹
چه درون متلاطمی...
آرامش نصیبتان:))
پاسخ :
بل بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان