یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

مامان میگه برو حمام

گفت برو حمام . 

گفتم دو تا دلیل بیار تا برم . 


گفت : فردا باید بری بیرون + دیروزم لیف نزدی ! 


منم گفتم : اینا جفتش یه دلیله اونم اینکه من کثیفم ! خب دلیل دومت چیه 😐


😉 


یعنی من بدشانس ترین ادم کره زمینم . چه تو یزد باشم چه تو کپنهاگ ، همیشه وقتی تنهایی میرم رستوران ۴ تا میز که بعد از من اومدن غذاشونو زودتر میبرن ولی برا منو نه ! 


یادی کنیم از کافه عدسی پناهنده توی یزد که ۵ هزار تومن منو گرفتن و ۳۰ دقیقه منو علاف کردن به خاطر یه املت اخرشم از رو صندلیم بلند شدم و رفتم . 

توی کوچه های سقف دار یزد اون اقایی که سر میز من نشسته بود پیدام کرد و گفت نیمروتو اوردن منم گفتم برن گم شن بابا . 


اونقدر اعصابم خورد بود که توی کوچه سر دو تا خانم داد زدم 😂 دیدین اینایی که راهتونو میبندن و اروم راه میرن ؟ همیشه اینجور ادما رو مخم بودن ! حالا این دفعه اینا رو دیدم بلند گفتم : خانم ببخشید برو کنار . 


بعد زنه همچین کپ کردا ! گفت ببخشید ببخشید . بعد جولو ملاسشو جمع کرد تا من رد بشم . ! 


 اینکه تو یزد (شهر خودت) یه نفر با لهجه تهرانی سرت داد بزنه چیزی نیست که دو بار تو زندگی برا ادم اتفاق بیفته . 😂 


یکم از خشمم تخلیه شد سر اون زنه داد زدم ولی بازم هنوز تخلیه نشده مگرنه الان این پستو نمینوشتم همراه با اسم اون کافه . 


امیدوارم بدتر تبلیغش نشه (وای یعنی من انقد بدشانسم اینجوری میشه حتما ) 😂

sina S.M
مستر علی
۱۲ آذر ۲۰:۳۳
یه پیشنهاد هم دارم جسارتا
رنگ سبز زمینه بلاگتون چشم رو اذیت میکنه. فونتتون هم ریز هست و خوندنش راحت نیست.

(میخواستم خصوصی بدم ولی یادم رفت تیک بزنم)
پاسخ :
دمت گرم مستر ! بهونه شد یه دستی به سر و روی اینجا بکشم  :دی
 (من کلا به ظاهر خود واقعیم کاری ندارم چه برسه به وبلاگم . اینه که به توصیه هاتون نیاز بود :) ) 
مستر علی
۱۲ آذر ۲۰:۳۲
حقیر ایام دانشگاه رو یزد بودم و خیلی هم دوستش دارم. خدا حفظش کنه :-)
پاسخ :
کیو حفظ کنه ؟ یزدو ؟ قبل ما این شهر بوده بعد ما هم هست :)
___ سلوچ
۰۹ آذر ۲۳:۳۵
من نمیدونستم یزدی هستی
همشهری هستیم یعنی؟
کتابفروشیمون نمیای پس چرا؟؟؟
پاسخ :
یزدی ؟؟ باو من اصفهانی ام ! برا مسافرت عازم یزد شدم  :) 
کتابفروشیتون شعبه اسکاندیناوی نداره ؟ حالا حالا ها اینجا زندانی ام :دی
fa fa
۰۶ آذر ۱۱:۴۰
یه چیزیم بگم
من الان تو مرکز فلافل ایرانم. با زیر دو تومن کسی فلافل نمیده:/
پاسخ :
خب همونجا که هستی میتونی بگی نونش رو نصفه بده . این دکه هایی که تو خیابون و سر نبش فلافل میفروشن ازین کارا میکنن . :/
fa fa
۰۶ آذر ۱۱:۳۸
جول و پلاس درسه:/
امیدوارم یه خانم عصبانی حرصشو خالی کنه روت:( خیلی کار بدی کردی خب

و اینکه خرچند بی ربط خیلی لهجه یزدی رو دوس دارم^_^
پاسخ :
هرچند درسته نه خرچند :/ 

حالا از کجا میدونی تا حالا کسی از خانم ها اینکارو نکرده ؟ خیلی معصوم فرض کردی خانوما رو ها :))

راستی شنیدم راه گم کردی ! :دی 
פـریـر بانو
۰۶ آذر ۰۰:۴۱
دو تا از ساختمونا خیلی خوبن. به ما ترم اولی ها داغون تریناش رو دادن نمیدونم چرا :/
یعنی اگر دانشگاهمون اینقدر خوب نبود که من صد در صد انتقالی می گرفتم میرفتم بابلسر! در این حد اوایل خوابگاه برام غیرقابل تحمل بود. به روم نمی آوردم و سعی می کردم تا کنم ولی از درون آب شدم اصن😐 حالا دیگه عادت کردیم...
والله من می ترسم تنهایی تو محوطه راه برم یهو سگ دنبالم کنه :/ انواع پستانداران و پرندگان اینجا هست :)))

🙈🙈😅😅
پاسخ :
:)) 
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۲۳:۱۶
خلاصه همچین اتاقای لاکچری ای داریم! فقط حیف سرویسشون به درد نمیخوره. پنجره هاشون قدیمیه باد میاد. گازاشون هی خاموش میشه. موکت و فرشاشون قدیمی و کثیفه.کمداشون کجه. تو آشپزخونشون هم سوسک رویت شد :/ لوکس بودن به معنای واقعی کلمه😎😑

نه باباااا :))
کتک بزنه میخوره! والاع :/
آخه نور گوشی صورت منم به زور روشن میکنه چه برسه بخواد اونا رو بیدار کنه :دی
پاسخ :
باو اتاق خوابگاه اسمش روشه فقط باید توش خوابید ! عوضش دانشگاه به اون درندشتی و با صفایی رو داری :)  البته دانشگامون خدایی باغ وحش بود . کم مونده بود پلنگ ببینن توش ! 
 
+ حالا یه چی گفتم هی ضایم نکن :/
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۰۹:۰۷
نه بابا. تا ظهر دیروز همشون آب شدن بسکه آفتابی بود هوا!

:: اتاق ما دو نفره اس‌. و خب چراغ خاموش بود و منم سرم تو گوشی. چیکار هم اتاقیم دارم که اعتراض کنه :/
پاسخ :
اتاق دو نفره ؟ چه لوکس ! €_€ گفتم شاید از نور گوشی بیدار شن کتکتون بزنن . 


کنت مونت کریستو
۰۵ آذر ۰۶:۳۸
چون من بهت گفتم!(دلیل دوم)
😂😂
پاسخ :
 :)
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۰۲:۳۲
خدا رو چه دیدی! شاید قلقلک داد :| :))
من فکر نکنم حالاحالاها کارم به یزد بکشه. اگرم رفتم و دیدمش یاد شما میفتم و با یه نگاه سنگین از کنارش میگذرم :دی
پاسخ :
راستی برفای دیشب دانشگاه هنوز هس ؟ بعد بچه های خوابگاه غر نمیزنن بخوابی الان نصف شب ؟ 
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۰۲:۱۶
اوه :))

به این صورت که یکی اگه تا حالا اسمشو نشنیده باشه کنجکاو میشه بره دنبالش :دی
پاسخ :
خب دیر اوردن املت دقیقا کجای حس کنجکاوی ادمو قلقلک میده حریر ! 

باشه اگه رفتین حداقل املت سفارش ندید که سرتون بدجور کلاه رفته 😒
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۰۲:۰۲
بله بله یک آقا سینا :)))
اوه اوه چه خطرناک :دی
حالا همچینم بی آبرو نشدا! شد؟ :))
یه جور تبلیغ هم ازش شد تازه :دی
پاسخ :
بهرحال کسی اسم این کافه رو سرچ کنه وب من جزو نتایجه (در اینده ) و این خاطره منو میبینه و متوجه میشه کافه جالبی نیست . این کافه در یزد مشهوره برا همین احتمالا خیلی ها اسمشو سرچ خواهند کرد .

بعد حالا من موندم چطور میشه تبلیغ برداشت بشه این ؟؟؟  
mitra .mo
۰۵ آذر ۰۰:۵۶
پس کار خوبی کردی 👌😑
پاسخ :
یس باو . مگه میشه من کار بد کنم اصن :)) 
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۰۰:۳۲
دارم تصور می کنم اون لحظه رو که  یک  آقا سینا داشت تو خیابون راه می رفت که هم گشنه بود هم ۵ تومن ضرر کرده بود و این یعنی هیچی واسه از دست دادن نداشت :))
پاسخ :
یک اقا سینا ؟ 😅 :)) 
خوبی زندگی من اینجاست که هیچی برا از دست دادن ندارم برا همین هر غلطی بخوام میکنم :دی 
البته بیشتر به خاطر وقتم بود که تو اون جا هدر رفت و گشنمم بود و همون موقع نیت کردم که اسم کافه رو تو پستم ببرم و بی ابروش کنم 
פـریـر بانو
۰۵ آذر ۰۰:۰۱
خب میشد آروم بگین برن کنار :/

:))
پاسخ :
حالا داد زدم سرشون آسمون اومد به زمین ؟؟ 😂 نمیشه که ...
 ۵ هزار تومنم به باد رفته بود تازه گشنه هم بودم ! :)
mitra .mo
۰۴ آذر ۲۳:۱۸
حالا خوبه یه املت بوده ها 😑
همونو خودت درست میکردی
پاسخ :
گاز نداشتم که هتل بودم ..صبحانه هتل خو اشغال بود خیر سرم رفتم یه جایی که خیلی با کلاس بود ! بعدش رفتم فلافل خوردم یعنی تو عمرم انقد ضد حال نخورده بودم سر صبحانه .
بهراد ایکس
۰۴ آذر ۲۱:۴۹
:)))))))))))))))))))))))))
پاسخ :
:))))))))))))))
بهراد ایکس
۰۴ آذر ۲۱:۳۵
از نظر اینجانب حقیر چادریاش رو مخ ترن ...
پاسخ :
 من به شخصه سعی میکنم کاری به پوشش ملت نداشته باشم ؛)) به جنسیتشون ولی چرا 😂 اصولا خانما رو مخ ترن مثلا من خیلی کم دیدم پسرا راهو بگیرن اکثرا خانمان 
اسمان ***
۰۴ آذر ۱۸:۵۶
یادم باشه این سری رفتم یزد حتما یه سربزنم به این کافه:/

 حیف حنجره خودته..دادنزن:)

پاسخ :
مگه دختر چارده سالم که داد بزنم حنجرم حیف بشه 😂 باو پسر باید داد بزنه دیگه :)) 

ولی کافه هه نرو ، اگه رفتی عدسی سفارش بده ، اگه املت سفارش دادی نیم ساعت تحمل کن برات بیارن ، اگه تحمل نکردی و رفتی تو کوچه سر مردم داد نزن ! اگه داد زدی دیگه نیا پستش کن ! اگه پستش کردی دیگه کامنت نده ! اگه کامنت دادی توش نگو میخوام برم اون کافه هه ، اگه خواستی بری حواست باشه که املت سفارش ندی ، اگه املت سفارش دادی نیم ساعت تحمل کن برات بیارن ، اگه تحمل نکردی و رفتی تو کوچه سر مردم داد نزن ! اگه داد زدی دیگه نیا پستش کن ! اگه پستش کردی دیگه ... 😊
بهراد ایکس
۰۴ آذر ۱۷:۰۰
آخ این زنایی که چادرین دو نفری کل کوچه رو میگیرن واقعن رو مخن. نه میشه بهشون حرفی زد نه خودشون میرن کنار ...
پاسخ :
بهراد جان اینا چادری نبودنا ! :دی
Masi Rika
۰۴ آذر ۱۵:۴۰
املت پنج هزارتومن؟!:/
چندوقت پیش بود؟!الان دیگه دوتادونه گوجه قیمتش بیشتر در میاد!

جاش بود دونفری‌میگرفتن‌میزدنت منم دلم خنک میشد!-_-
پاسخ :
باو شما کجای کشوری مگه ؟ فرشته ؟ :)) یکم بگردی تو همون ایران خودمون با هزار تومن فلافل میدن با مخلفاتش ! یه املت خشک و خالی که ۵ تومن زیادشم هست ! 

اره امروز روز خشونت علیه زنانم هست ^_^ 
سنا **
۰۴ آذر ۱۲:۱۷
چه قدر چنین موقعیت هایی روی اعصابه :|

بیچاره خانمها 
قربانی کافه عدسی شدن :))
پاسخ :
کافه عدسی پناهنده خیلی چرته اصن😑
جنابــــــــ دچار
۰۴ آذر ۰۹:۲۷
واقعا چرا نمیری حموم!!
برو :)
پاسخ :
حالا چه گیری دادید ها ! اصل پست اون بخش دومش بود €_€
פـریـر بانو
۰۴ آذر ۰۷:۰۰
چرا عین حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو شدی آقا سینا :))
حموم رفتن خیلی خوبه که. همه خستگی هاب آدمو میشوره میبره :)

:: خب تقصیر این دو تا خانم بیچاره چی بود! :|
کامنت اول :دی
پاسخ :
تقصیرشون این بود که وسط راه بودن ! 😐

بعدم این مامان من وسواسیه مگرنه منم هپلی نیستم بابا :))
کنت مونت کریستو
۰۴ آذر ۰۶:۴۳
برو حموم
ینم دلیل دوم:/:))
پاسخ :
دلیل یه جمله خبریه نه جمله دستوری

 کی میخوای یاد بگیری !
مهر بانو
۰۴ آذر ۰۲:۱۵
کی بزرگ میشی؟
پاسخ :
هاها هیچ وقت !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان