یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خسته . از شارژر سامسونگ تا زرافه مفلوک

سر شلوغ بودن چقد خوبه ! 😐😐😐😐 مدت ها بود تجربش نکرده بودم ! از زمان کنکور فکر کنم ! 


سر شلوغ بودن باعث میشه کسایی که همیشه ارزو داشتی اول بهت پیام بدن و اخرم نمیدادن ، بیان و بگن : چخبر ؟ ساکتی ! 


سر شلوغ بودن باعث میشه فرق دو هفته پیش و ۴ هفته پیشو یادت بره ! 😊


یکی از خوبی های خارج بودن اینه که میتونی بلند بلند داد بزنی : اه ! این چه کشوریه ! 


و کسی هم نفهمه داری چی میگی ! 



امروز به زمین و زمان رو اوردم که یه شارژر سامسونگ پیدا کنم ! هممممممه آیفونی بودن ! از رسپشن بگیر تا کارمندا و دانش اموزا و معلما . اخرم مجبور شدم یه دستگاهی رو ناقص کنم که تهش مینی یو اس بی داشت و به یه کامپیوتر وصل بود . بعد یه نفر اومد تو اتاق گفت چیکار میکنی . گفتم ببخشید گوشیم شارژ نداشته باشه نمیتونم از نقشه استفاده کنم برم خونمون ‌ . بعد اوکی اوکی کنان از کلاس رفت بیرون :/ 



دیگه چه چیز جالبی رخ داد امروز ؟ 🤔🤔🤔 خب یه خانم چهل ساله که هم قواره ی یه بچه ۱۲ ساله بود و کوتوله نبود و کاملا نرمال بود و اینجور بنظر نمیومد که بیماری داشته باشه ولی واقعا یادمه اخرین باری که من این قدی بودم فرق زن و مردو نمیدونستم ..


امروز درو برای یه نفر باز نگه داشتم که بتونه رد بشه . وقتی به زبون اینجا تشکر کرد من هنگ بودم که چه کوفتی الان بگم . فقط یه لبخند ملیح زدم . الان با خودش فکر میکنه " این دیگه از چه خراب شده ای اومده " 😅

 اگه زبونش انگلیسی بود منیج کردن موقعیت راحت تر میبود و یه یور ولکام میگفتم ‌ ولی اصطلاح "خواهش میکنم" تو این زبون هنوز برام روون نشده . هرچند بلدمش ولی خب وقتی موقع عمل میرسه اصلا نمیتونم سریع ازین زبون استفاده کنم . :/ البته راه حلش اینع که برم تو خیابونا بگردم و موقعیتهایی پیش بیارم که مردم از من تشکر میکنن و من هم بابت هر "خواهش میکنم" ای که گفتم به خودم یه جایزه بدم . چه جایزه ای بدم اونوقت :/ 

همش در حال جایزه دادن به خودمم 😂 اهان میتونم خودمو مجبور کنم تو این سرما برم باغ وحش . 


راستی اینا چند سال پیش یه زرافه رو بیخودی کشتن و گوشتو دادن به شیر ها . فکر میکنید چرا ؟ چون مریض بود ؟ نه ! چون ژن هاش زیادی شبیه ژن های بقیه زرافه ها بود و لذا نمیتونست با هیچ زرافه ای توی برنامه تولید مثل باغ وحش هماهنگ بشه و باعث تولید یه نسل ناقض و اینا میشد و دقت کنید که این جمله دلیل اصلیش بود "نمیتونست توی برنامه ی تولید مثل که از پیش تعیین میشه ، جایی داشته باشه " 

حتی یه باغ وحش توی لندن هم پیشنهاد داده که این زرافه رو بخره ولی مسئولین محترم باغ وحش ترجیح دادن یه گلوله تو کله زرافه بیچاره بندازن ! 😐 


خیلی مسخرست . خداروشکر که زرافه که نمیدونست برا چی کشته میشه . اخه دلیل مسخره تر از این ؟؟ البته خب یه جورایی بمب متحرک هم بود این زرافه . ولی خدایی کشتن آخرین گزینست ! گناه داره ://// 


مقاله اش خیلی طولانی و تخصصی بود دیگه من همه زورمو زدم که سر در بیارم از ماجرای این زرافه مفلوک . شاید چیزی از قلم افتاده ولی کلیت ماجرا همون بود ! 😐😂






sina S.M
کوثر
۱۹ بهمن ۱۷:۴۰
گریه چرا -___-
پاسخ :
هویجوری ! :)))
کوثر
۱۹ بهمن ۱۱:۱۸
دیوونه.. آدمو وادار میکنی به نوشته هات  لبخند بزنه و کامنت بذاره 
پاسخ :
T_T 
(گریه)
Pary darya
۱۸ بهمن ۱۹:۱۷
|:راجب سرشلوغ بودن موافقم
پاسخ :
پس راجب بقیش مخالفی !
mitra .mo
۱۷ بهمن ۰۰:۵۸
۱.سر شلوغ بودن باعث میشه یاد خاطرات دردناکت نیفتی
۲. خب میتونی تو ایران به زبان زرگری فوش بدی تا طرف بیاد معنیش کنه
تو صدها کیلومتر دور شدی
۳.خبببببب حداقل یه کله ای تکون میدادی😐
۴. این زرافه ه یدفعه از کجا اومد؟میتونستن بفروشنش باهاش گوشت بخرن
حیوون بدیخت میتونست اصلاح تژاد بشه
پاسخ :
۲😐😐😐😐😐😐😐😐!!!
۳. گفتم که لبخند زدم 😂 حالا کله تکون دادن فقط تو ایران با ادبیه شاید اینجا معنی دیگه ای داشته باشه ! ولی لبخند همه جا لبخنده !! 

۴. از کجا اومد ینی چی ؟؟ 😂 تو باغ وحش بود . وقتی به سن تولید مثل رسید بررسی کردن دیدن ژن هاش اینجوریه و اینا :)) اصلاح نژاد ؟؟ ژنا رو که نمیشه تغییر داد ! قشنگ یه چیزی شنیدیا ! اصلاح نژاد تو چند نسل شکل میگیره :))
حسین ژوان
۱۶ بهمن ۲۳:۳۶
اقا سینا اونجا دقیقا کجاست؟
پاسخ :
یه کشور تو اسکاندیناوی :))
پـر یـا
۱۶ بهمن ۲۳:۲۵
سلام
کجا رفتی؟
چرا رفتی؟
چطوری رفتی؟
پاسخ :
سلام علیک ! اینا سوالای شخصیه ها 🙂🙂🙂😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان