یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

فقر

من نمیدونم چجوری یه نفر حاضره یه شرکت رو اداره کنه که برای ساخت یک عدد ماشین کوفتی که فقط یه نفر قراره ازش استفاده کنه فقط ۶ میلیون دلار پول میگیره . نه اون خریدار رو میتونم درک کنم نه شرکتی که اون ماشینو میسازه . نه حتی کسایی که اب از لب و لوچشون میاد و اخبار این کثافات رو با هیجان دنبال میکنن و خیلی ام پز میدن که هرچی اطلاعات هست درباره این ماشین های کوفتی میلیون دلاری میدونن . به نظرم خشونت و انرژی منفی این خبر ها برابره با خبر قتل عام های برمه و اینکه جهان داره بر و بر نگاهشون میکنه که اینا رو بکشن در حالی که رهبر برمه جایزه صلح نوبل داره ! (چپ میری کثافت راست میری کثافته که از این جهان میباره !) 

با این پول ها میشه هزاران ادمو از مهلک ترین شرایط نجات داد . شاید اصلا بشه خیلی از مشکلاتی که جهان باهاش مواجهه رو از بین برد !! میشه هزار تا کار قشنگ کرد فوقش اینه که یه بودجه حسابی بدیم به مراکز تحقیقاتی برای حل معضلات مشخص. برن فقر رو ریشه کن کنن از کشور خودشون یا حتی همون ایتالیایی که لامبورگینی لامصب ازش اومده و الان بحران پناهنده های سرسام اور رو داره . 


بعد بدیم که برامون چارتا چرخ دنده سر هم کنن که سوارش بشیم و سریع تر از نقطه الف بریم به نقطه بی ؟ کثافت و اشغال تمام جهانو برداشته لزومی نداره که حتما یه هیتلر سر کار باشه برای وخیم بودن اوضاع  . هیتلر واقعی تو قلب کسایی که پول های اینچنینی دارن . با این حساب واقعا باید حق داد به کسایی که تو امریکا تظاهرات میکنن با پرچم داس و چکش شوروی ! 




sina S.M
پر ِ بنفش
۰۶ شهریور ۲۰:۱۴
من حتی چیزایی که تو دبستان تو مجله های ماهانه خوندمم یادمه :/ حفظ کردنت بیخود بوده! 
البته!
نمیدونم
باید صب کنم ببینم خودم چی میشم! :/
پاسخ :
€_€
پر ِ بنفش
۰۶ شهریور ۱۴:۰۵
پس چقدر جو گیری و چقدر خوندن ِ کنکورت بیخود بوده!
(اشاره به داستانی، چیزی)
پاسخ :
چرا باید چیزی که به هیچ دردم نمیخوره رو تا الان حفظ باشم ؟؟ اون موقع که لازم بود استفادشو کردم و ادبیات هفتاد زدم :! 
پر ِ بنفش
۰۵ شهریور ۲۰:۲۵
خیلی تلمیح داشت :|
پاسخ :
داداش من دو سال پیش کنکور دادم الانم ۸ ماهه خارج از کشورم همین اصطلاحای معمول فارسی رم داره یادم میره . الان انتظار داری بدونم تلمیح یعنی چی ؟ 😂
پر ِ بنفش
۰۵ شهریور ۱۳:۴۳
:| یه سریا علاقشون اینه دیگه :/ هرکسی یه جوره حالا این حجمش عظیمه به چشم میاد :/ و گرنه احمق تر تر تر تر تر والخ! هم هست به ولله!
نصف جمعیت جهان هم بیان بگن بابا، اچتبا میزنی داداش ِ من. بده، خوب نیست. بی فایدس حتی؛ ولی کو مغز ِ بفهم واقعن :/
(در همه ی موارد صدق میکند.)
پاسخ :
خب غلط کردن علاقشون اینه ! یه ادم حسابی پیدا نمیشه جلوی این اشرافی گری ها رو بگیره ! 😞 یه لنین دوم ! :/ البته لنین هم که گند زد با اون شوروی لامصبش . من میگم همه جهان خودکشی دسته جمعی کنیم مثل اون داستان کوتاه صادق هدایت :/ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان