یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

استرس دارم و یوتیوب میبینم و پست مینویسم همانا که کارساز گردد

چهل و پنج دقیقه به امتحان مونده. یه ساعت زودتر اومدم دانشگاه به خیال اینکه مرور کنم و درس بخونم ولی استرسم به قدریه که تصمیم گرفتم خودمو هول نکنم و یهو دیدی موقع مرور یه چیزی دیدم که بلد نبودم و حالا بیا خر بیارو باقالی بار کن ! رفتم یکم توی یوتیوب چرخ زدم و چند تا ویدئو دیدم . الانم دارم توی ساوند کلاود موزیک های این هفته رو گوش میدم :) واقعا چیزای خوبی داره ! فهمیده که من چه مدل موزیکایی خوشم میاد و پیشنهادایی که میاره مطابق با همون سبکه. :! 


این ویدئو درباره ی فراگیر شدن ای اسپورت یا ترجمه تحت اللفظیش : ورزش الکتریکی . هست که منظور همون بازی های ویدئویی (کامپیوتری) هست که الان توی جهان دیگه رسما یه شاخه ورزشی محسوب میشه و هنوز البته چون جدید اومده خیلی ها شوک زده اند و اصلا اونو ورزش نمیدونن. 


https://www.youtube.com/watch?v=BMZ2QFLrLvk


(کافیه روش کلیک کنید ) بعدم ویدئو به انگلیسی هست و برای تمرین زبانتون هم خوبه (فکر کردین خودم برای چی دیدم ؟ :دی ) 


خب دیگه این پستو بیشتر نوشتم تا استرسم از بین بره :) فکر نکنم وب نویسی تمرین نویسندگی محسوب بشه ! باید بشینم عین ادم داستان بنویسم ! :) کسی از شما ایده ای نداره درباره کمیک استریپ ساختن ؟ اگه اره یه پیام خصوصی ای چیزی بفرسته ! 


فعلن 

sina S.M
کنت مونت کریستو
۲۳ دی ۱۸:۴۶
اتفاقا میخواستم بگم اینقدر بدم میاد ازینایی که سین میکنن جواب نمیدن؛مخصوصا اونایی که تو حالت روحن!
+بخوای کلاس زبان میزارم برات؛آموزش زبان فارسی:پی
اون خانومه رم بیار
پاسخ :
حالت روحم کجا بود عزیزم. من اصلا روش کلیک نکردم برا همین سین نشد ولی خب میشد دید چی نوشتی :دی 
+ دخله نمیخواد همون به درد و مشق خودت برسی خودش خیلیه :دی میدونی ده ساله که کسی کنکور ادبیات صد نزده ! 
هیوا جعفری
۲۳ دی ۰۷:۳۱
امتحان چطور بود؟
پاسخ :
فقط پاسم کرد :( 
کنت مونت کریستو
۲۳ دی ۰۰:۳۰
دست کمش تمرین فارسی حرف زدن که محسوب میشهp:
+حرف زدنت مثل این خارجیا که میان ایران میخوان فارسی حرف بزنن شده.
پاسخ :
سلام ! (جواب سلامتو به جای اونجا اینجا میدم ببخشید :دی ) 
+ جدیدا متوجه شدم فارسی به شدت سخته !سر جریان اینکه به یه خانم فرانسوی فارسی یاد میدادم . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان