یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

سلام

بالاخره افتادم رو دور پادکست انگلیسی گوش دادن (در واقع دیدن. چون از طریق یوتیوبه - البته اگه کسی اونجا بدونه یوتیوب چیه به جز اینکه فقط اسمشو شنیده باشه و فقط چارتا موزیک ویدئو سلنا ازش دیده باشه )  


و دارم حس میکنم زندگی واقعی جای دیگه ای بوده و من خبر نداشتم . زندگی نرمال و منطقی. منظورم نگاه غربیه. 


دلم میخواد یه سیفون بکشم به همه زندگی چرتی که تو زبان فارسی داشتم اون همه وقت هایی که هدر رفت پای چرت و پرتای معلمایی که فکر میکردن سایت های پو*ن بدتر از اعدام کردن در ملا عام هست. زندگی ای که توش هدف این نبود که به معنای زندگی فکر بشه بلکه به این حواست باشه که یوقت گناهات از ثوابات جلو نزنه که یهو پس فردا توی جهنم از گوشت بدنت حلیم درست نکنن. بدنم میلرزه اون خاطرات میاد جلوی چشمم که معلم هامون به بچه های نوپا و هیچی ندون درباره جهنم حرف میزدند. خدا بزنه تو کمرتون اخه . 



کاش میشد زبان فارسیرم کلا بریزم توی چاه و سیفونشو بکشم . ولی نمیشه . فعلا دارم سعی میکنم انگلیسیم رو تا حد امکان تقویت کنم در اونصورت این شانس رو دارم که فارسیم رو کم کم فراموش کنم . 


به امید دیدار اسکلای وبلاگی :)) 

sina S.M
سنا
۰۴ فروردين ۱۷:۵۸

عخی دلت میاد؟ :)

فارسی به این شیرینی 

ولی گذشته از هر چیز فارسی زبان صریحی نیست اینم به خاطر فرهنگ و تاریخشه

حجت امیدپور
۲۳ شهریور ۱۳:۰۶

سینا زبان فارسی که قشنگه که! مخصوصا گویش هاش

البته خودم انگلیسی رو بیشتر دوست دارم. 

سید جواد
۰۹ شهریور ۰۹:۲۵

دِکّی

آقا رو باش :)

پاسخ :
سلام
حسین ژوان
۱۶ مرداد ۰۹:۱۳

بعد از اسکل وبلاگی حالا شدیم بی منطق.همین الانش هزاران کانال فعال و استریمر ایرانی داریم که تو یوتیوب فعالن.

 

اون عمل منشوری (منظورم توهین به زبان و مملکت) کاملا فردی انجام میشه و هیچ ربطی به خانواده و دوست و اشنا نداره!(بعدشم من پای خانواده رو وسط نکشیدم...نمیدونم چرا اینجور شدی اما خوب امیدوارم حال دل هممون بهتر بشه)

خر ما از کرگی دم نداشت ...اصلا شما نایس ما سیرابی!

-----

*-*

 

پاسخ :
این همه افراد کامنت گذاشتن هیچ کدوم اسکل رو به خودش نگرفت. 🙂
تازه نه تنها اسکل رو به خودت گرفتی چارتا هم گذاشتی روش به خودت تحویل دادی : بی منطق ! سیرابی ! خانواده منشوری و الی آخر :! 


من از اول سبک وبلاگم توهین به مخاطب و جامعه بوده و جالبه که شما انقدر سورپرایز شدین. در نهایت میتونید وبلاگ های دیگه رو بخونید. کسایی که تا سر کوچشون هم نرفتن و سیاست ۲۰۰ کشور رو با دقیق ترین جزئیات دیکته میکنن. و به کسی هم نمیگن سیرابی و اسکل  بی منطق.

در اخر هم به قول آمریکایی ها 
first amendment bitch

البته نه من تو امریکام نه شما ولی خب همینه که هست 😂
حسین ژوان
۱۴ مرداد ۲۱:۱۸

علیک سلام...

1.اتفاقا من میدونم یوتیوب چیه..اصلا هم تا بحال باهاش پادکست و موزیک ویدئو سلنا گوش و نگاه نکردم .پادکسا اخه؟!

2.در مورد مسائل تو مدرسه متاسفانه باهات موافقم

3.زبان فارسی همون انگلیسی زبانان مادرزادی و کلاسیک و ادبی(افراد دانا و منصفش)اعتراف کردن که زبان شیرین و کلا باهاش عشق کردن

4.توصیه میکنم دفعه دیگه بعد از انجام اون عمل منشوری بری بیرون نه بیایی اینجا پست بزاری...

پاسخ :
بی منطق ترین ادم ها کسایی اند که خودشون رو نماینده یک جمع میدونن و فکر میکنن چون خودشون سلنا گومز رو نمیشناسن پس همه اشخاص هم نمیشناسن ! 😂 بعدم من کی گفتم پادکست سلنا گومز ؟ :| 

عمل منشوری نمیدونم چیه ولی یه ربطی به خانواده ات باید داشته باشه فکر کنم . 
saba dabs
۱۳ مرداد ۱۲:۲۱
فارسی و عربی که خیلی اهنگین و قشنگه
ولی فقط واسه شنیدن قشنگه به قول شما خیلی منطقی نیست
پاسخ :
قبول دارم. مثلا المانی خیلی زشته اهنگش . ولی به قدری منطقی و قوی هست که دقت کنی میبینی تعداد زیاد فیلسوف های آلمانی بی ربط به این زبان قویشون نیست. اینو از خودم در نمیارما یه جا خوندم به مولا :دی 
هیوا جعفری
۱۲ مرداد ۱۱:۳۱
در این که فارسی و فارسی زبان چرتن شکی نیست ولی خب زبان مادریه و احترامش واجب :/
انگلیسی رو خیلی دوست دارم یادبگیرم ولی نه از کلاس رفتن خوشم میاد نه تنبلیم اجازه میده خودآموز کار کنم...
پاسخ :
دوست داشتن یاد گرفتن یه زبان دلیل کافی ای نیست. برای من دلایلش خیلی جدی هست. مثلا فرض کن میخوام مخ یه دخترو بزنم! چقد انگیزه ادم بیشتر میشه ؟ خیلی :))

احترام چیز بدردنخور رو نباید نگه داشت به نظرم. ولی باشه :دی
me ...
۱۱ مرداد ۱۳:۳۰
حق داری...
زبان فارسی یکی از موضوعاتی بود که تو مدرسه همیشه پایین ترین تو لیست نمراتم بود و همه تلاشم می کردم که کلاساشو بپیچونم!!!
حتی الان که همه کارام و زندگیم انگلیسیه میبینم خیلی چیزا هست که به فارسی اصلا نمیشه ترجمه کرد و اصلا زبانی نیست که بشه برای مسائل علمی خیلی راحت جوابگو باشه!
اما انقدر زبان قشنگی هست که بشه ازش دیوان های زیبای حافظ و سعدی درآورد.
برعکس تو دوست ندارم سیفون بکشم روش! از روش مدرسه هم متنفرم! نباید نارسایی فارسی تو بعضی موضوعات انکار کنیم اما انقدر زبان شیرینیه که دوست دارم با افتخار بگم که فارسی می دونم.
پاسخ :
بله بله. :) زبان مادریه دیگه. باز خداروشکر عربی نیس 😂 یا مثلا چینی !
حیات ..
۰۹ مرداد ۱۸:۵۴
ینی میخوای پستاتم انگلیسی کنی؟:|
پاسخ :
نه حالا ! ولی خب الان انگلیسی مینویسم یه جای دیگه. :) که البته اسمش هست draft of my gmail ! 

Lol
فاطمه .ح
۰۷ مرداد ۲۳:۳۳
حالا اگه «فارسی‌زبونا» بد بودن، چرا «فارسی» بدبخت رو بد می‌کنی؟ :/ چه ظلمی کرده؟
پاسخ :
فارسی زبونا بد نبودن. فارسی زبان بد و چرتیه در کل ! :)) دقت کردم دیدم خیلی چیزای منطقی رو که به انگلیسی خیلی راحت میشه گفت اگه بخوای به فارسی بگی کل اساس زبان نقض میشه. یه نگاهی هم به کشورای فارسی زبان بندازی میبینی یکی از یکی بدتر
دچارِ فیش‌نگار
۰۷ مرداد ۰۶:۲۶
حاک بر سرت با این حرف زدنت :))
آقا ما که در شخصیت تو پیشرفتی ندیدیم
حداقل خودت بگو مزیت های نگاه غربی چیه که مام لذت ببریم . هوم ؟ 😉
پاسخ :
یکی از مزیت هاش اینه که افرادی که مریضی روانی دارن توش وجود ندارن 😂 اگرم داشته باشن همه ازش باخبرن :! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان