یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پست سرپایی

این پست رو به صورت سرپایی براتون مینویسم. چهارساعت خوابیدم امروز واس همین یکم خستم ! (حکایت اون یارو که میگفت خروس حاج قنبرو سر بریدن ولی حاجیشون هنوز شاشش نگرفته. اصلا هیچ ربطی نداشت صرفا خواستم یه کلمه کثافت بندازم تو دامنتون همین خط اولی که یه وقت خیال برتون نداره من یه مدت نبودم قرار نیس به پر و پاتون نیفتم هاها. هنوز اون پرتقال نامرد و بی همه چیزو یادمه که اومد از موقعیت احساسی من سو استفاده کرد و خدشو بهم نزدیک کرد تا یه شهرتی برا خودش سر هم بزنه تو بلاگ. حقش همون بود که انقد ازش حرف زدم و از نامردی هاش گفتم که دمشو گذاشت رو دوشش و رفت از بلاگ. البته همه اینا بکنار واقعا من کاریش نکردم شاید سرجمع چهارتا پست دربارش گذاشتم و اتفاقا خودش باهام در تماس بود و مشکل انچنانی نداشت صرفا این خاطرخواهاش کاسه اش تر از داغ شده بودن !!! اره غلط انگارشیم ز عمد بود

 

این الهام نامرد هم بعد دو سال حاضر شد از اسب کثافت غرور بیاد پایین و باهام چت کنه. نامرد که چه عرض کنم مردیه واسه خودش با اون ابرو های پاچه بزی و صدای دورگه. البته توهین به دخترا نمیکنم. اتفاقا خیلی هم جذاب بود چون بی همه چیز همچین فاز روشنفکری برداشته و سید سبد کتاب فلسفه میخونه که یکی ندونه فکر میکنه ادم جدی ایه و واقعا چند تا چیز حالیشه. یکی نیس بگه اخه تو چهارصدتا کتاب فلسفه خوندی و ریاضیات پیچیده رو تا تهش رفتی بعد اونقد شاسکولی که واقعا نمیدونی اموزش و پرورش رشته ای نیس که باهاش بتونی مهاجرت کنی؟ بعد تلافی حرص خوردنای این اشتباهای انتخاب رشتتو باید اون مردم بیچاره دوروبرت بدن؟؟؟ 

 

هی اقا مثل اینکه صف دشمنان تمومی ندارع ! هنوز ف ع و نرسیدم بهش هنوز :))) شوخی کردم باو اسلا با فاطی ما درگیری ای نداریم هرچند که بیشترین فحش های این بلاگ به سمت فاطی بود ولی همچنان دوستیم. البته دو هفته ای میشه که وارد یه فاز سنگینی شدیم و اونم بیشتر واس درس و سرشلوغیه. 

 

عاها اشتبا کردم بیشتر فوشای این بلاگ مخاطبش اون خرس شکم گندست که حتی ارزش نداره من اسمشو بیارم. حالا اونایی که یادشونه میدونن من کیو میگم. 

 

راستی تبریک میگم به مونای عزیز بابت زندگی خوشی که داره در ولاد فرنگ و اینکه من همیشه استوری هاتو دنبال میکنم با علاقه ! نمیدونم فازت چیه و درکل با هم علاقه مشترک نداریم ولی از همون چند سال پیش که تو کافه انقلاب دیدمت و کلی با هم گپ زدیم تا همین الان که سالی یبار یه پیامی چیزی میفرستیم بهم واقعا راضی ام‌ ازت . 

 

 

خلاصه که ببخشید این پست بعد عمری اومدم همش درباره تفاله های بلاگی بود (به جز ف ع که بر تاج سر جای داره) بیشتر جنبه شوخص داشت. البته ببخشید رو خطاب به خواننده ها گفتم نه خطاب به ازگل هایی که اسمشون رو اوردم در این پست. مطمئنم البته نمیخونن و اگرم شما خوندین براشون نفرستید چون من عقیده دارم کمدی وقتی جالبه که حالت غیبت داشته باشه مگرنه میشه گیس و گیس کشی! 

 

ببخشید کامنتا رو یادم میره تایید کنم ولی شما بذار من حتما میخونم :) 

sina S.M
صبا ‌
۰۸ خرداد ۱۳:۰۶

اون پرانتز اول رو چرا نبستی؟ -_-

پاسخ :
پس معلومه خیلی هم خواننده قدیمی نیستی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان