یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

تبلیغات

نمیدونم چرا باید تلویزیون تبلیغ کتاب بکنه ! یه پیرمرد ریشو با شالی سیاه به گردن به همراه جلیقه ای ( البته مطمئن نیست ) که نشون دهنده ی اینه که دست به قلمه (!) میاد و میگه :

 : : روایتی از فلان و بهمان ... تفسیر دو تا محل ، بهشت و دوزخ ( دقیق نمیدونم اینو گفت یا نه ، شایدم گفت بهشت و برزخ ، ولی یادمه توش بهشت داشت و اکو هم داشت صداش )


بعد میره سکانس بعدی (البته دوربین نمیره به سکانس بعدی بلکه ثابت میمونه و یه آدم جدید یهو جلوت سبز میشه ) یه زنه جوون رو نشون میده که شبیه باربیه و میگه : فوقالعادست ! ( انگار داره راجع به مزه ی بستنی چیزی حرف میزنه !)


بعد هنوز فرصت نداری که از خنده بری بمیری که یهو یه پیرمرد دیگه با ابرو هایی که شبیه 8 (فارسی ) کرده و اشک توی چشاش جمع شده میگه > هماهنگی آیات با تصاویر ... فوقالعادست !! ...

آخه مگه داری تبلیغ بشین پاشو لاغر شو یا راه برو پرواز کن میکنی که همچی میگی ؟ آخه مگه داری تست غذا میکنی که پشت بند هم میگی فوقالعادست ؟ ؟ ؟ 


خداییش خنده داره ، این جور تبالیغ رو باید یه سری جمع کنن توی دی وی دی بدن بیرون ملت شاد شن ... :دی 

-----


نمیدونم ملت چرا اینقدر به ورزش علاقه مند شدن ... آخه اینهمه تبلیغ که داره برای وسایل ورزشی (اونم همشون از یه برند به اسم تن تاک ) پخش میشه ، آدم شک میکنه پول پخششو از کجا میارن . میدزدیدن هم اینقد نمیشد ... 


بحث دزدی شد ... توی مجله داستان یکی که مراقب امتحانه خاطراتشو نوشته ، آدم دلش میخواد هرچی دانشجو تو این مملکته رو بریزه توی هاون بزرگ چش بسته بکوبه ... والا جهان پاک میشه ... چرا اینو میگم ؟ 

خب مثلن این مراقبه دیده یارو خرس گنده داشته تقلب میکرده ، مراقبه تازه میتونسته برگشو بگیره ، ولی فقط بهش گفته جاشو عوض کنه ! بعد امتحان پسره خرس گنده اومده میگه : " دلت خنک شد ؟ این ترم میوفتم " 

مراقبه عینن اینو نوشته : من نگاهم به دلم بود که گرم بود به آینده ی این مملکت نه به این دانشجو ها ..


آخه بی سواد نفهم خب باید بیفتی ، باید اصلن بری بمیری ... رفتی دانشگاه قبول شدی که با تقلب ترم ها رو یکی بعد از دیگری بگذرونی و بعدم مدرک بگیری و بشینی پشت و میزو گند بزنی به کشوری که ما هم داریم توش نون و آب میخوریم ؟ 

اصلن اگه تو نیوفتی کی بیوفته ؟ پس اصلن فعل "افتادن " برای چه کسی به جز توی نفهم ساخته شده ؟ یعنی تو نخوای بیوفتی من خودمو به زمین گره میزنم که یه وقت نرم بالا چون میدونم تو هرجا که کلت باشه و مغزت ( که میدونم نداری ) اونجا همون ته دره هست هست و ربطی هم به جهت جاذبه نداره ... 


آخیش دلم خنک شد اینارو بستم به فحش. البته نه اینکه من خودم تقلب نکنم ها ! ولی اولن که دانشگاه خیلی با دبیرستان فرق داره و اصولن نصف درسای دبیرستان اصلن به درد نمیخوره ( مثلن من توی امتحان شیمی با افتخار تقلب میکنم چون میدونم هیچ فایده ای برام نداره و رشتشو هم نمیرم ) یه دلیل دیگم هم دارم ... درسته که من تقلب میکنم ، ولی اگه معلم فهمید ، خب من جلو روی معلم فحشش نمیدم !! مثل این خرس گنده که به مراقبه گفته " دلت خنک شد ؟ " آخه اون داره وظیفه ای که بهش محول شده رو انجام میده و اگه مچ توی بدبختو نگیره پولش حلال نیست . . . 

واقعن که ، چه آینده ای بشه آینده ی ما ... یه مشت استاد تقلب بشن دکتر و مهندس و برقکار و پلیس ... اوق 

sina S.M
کمند سلیمانی
۱۰ مرداد ۱۳:۰۰
ادبیاتم جز "اینا" هست دیگه!
البته خیلیا ادبیاتو درس مهم حساب نمی کنن اما واسه جماعت ایرانی مهمه :دی
چرا چون که این همه شاعر و نویسنده ی «بزرگ» داریم!!! :)
زیگه چه درسایی دارن انسانیا؟؟؟
هر چی دارن از نظر من اون چیزایی که نام بردم واقعاً بیخودن واسه دبیرستان!  حالا دیگه کسی که میره دانشگاه خیلی گسترده تر می خونه وضعیتش فرق می کنه! اما واسه دبیرستان خوب نیست :دی
کمند سلیمانی
۳۰ تیر ۱۵:۴۳
اووووووووف! به رگبار بستی!
نقصیر خود مراقبه هم بود! معلوم بود که ابهتی نداشت! وگرنه دانشجوها جرئت ندارن به مراقب نگاه چپ کنن!
البته تقلب در دروس دبیرستان بده البته نه در درس های مثله مطالعات اجتماعی، آمادگی دفاعی، تاریخ، جغرافیا، عربی، دینی، استان شناسی یا هر چیز شبیه به این ها :دی
فقط در درس های اساسی مثله ریاضی، شیمی و اینا نباید تقلب کرد! :دی
پاسخ :
ریاضی ، شیمی و اینا ؟ :دی 
هر رشته ای درسای اساسی خودشو داره ، در غیر این صورت باید به همه اونایی که رفتن انسانی خوندن بگیم اساس زندگیشون از بیخ مشکل داره :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان