یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

تولد بت من

sina S.M
Poker Face
۲۷ آبان ۱۶:۴۶
کتاب فوق العاده ای نوشته این بشر:))))))
محشره تو نویسندگی:)
ولی خداییش من اینو اول بار بَت مَن خوندم
پاسخ :
بله از روی عمد بوده حتی (: 

[آیکون از سر واز کردن]
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۷ آبان ۰۰:۲۶
خدایی اول فک کردم
نوشتی بَت مَن😐😐😃😃
پاسخ :
اره اتفاقن خودمم قبل از تو بش پی بردم !😉😉
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۲۷ آبان ۰۰:۰۳
تولدش مبارک..✌✌✌
دیگه مثل کوری میاد اصلا؟👍
پاسخ :
نه والااااا  😍
گمـــــــشده :)
۲۶ آبان ۲۳:۰۵
گرفتم
بُت شما
:|
پاسخ :
نگرفتن بد دردیه ! 😅 جهت مزااااح
گمـــــــشده :)
۲۶ آبان ۲۳:۰۴
واقعا خالق بت منه؟
نمی دونم خب
پاسخ :
:| 
مکاترونیک خودرو
۲۶ آبان ۲۱:۳۸
تولدش مبااااااااارک
عجب جمله ای به فکرفرورفتممم
یه وقت گیج نشم
خخخ
پاسخ :
آقای مکاترونیک خودرو دیگه شما گیج بشی ما باید بریم تیمارستان تخت رزرو کنیم که !! خخخخ
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۶ آبان ۲۱:۲۳
چه جمله با مفهومی...
مبارک :)
پاسخ :
مبار‌ک صاحابش .. راستی سلام
پرتقالِ دیوانه
۲۶ آبان ۲۰:۱۹
خدا قوت پهلوان :دی
مراقِب باش زیرِ این حجم عظیم از مشغله لِه نشی :دی
پاسخ :
:دی تو کنکور له شدم اینجا فقط دارم باد میشم خخ
Haa Med
۲۶ آبان ۱۹:۵۰
مبارکه.
چه نوشته ی پر معنی. 
پاسخ :
هومم
Bahar Alone
۲۶ آبان ۱۸:۴۶
تولدش مبارک^_^
پاسخ :
$_$ !
منا مهدیزاده
۲۶ آبان ۱۸:۴۵
حقیقتن اینجا جواب نظرتو دیدم پخش زمین شدم =)))) من میرم بالا منبر خیلی حرف میزنم =))) شرمنده خلاصه! =))
پاسخ :
کاش میدونستی این بالای منبر رفتنت چقد به دردم خورد توی یونی ! 
با یکی از بچه ها هم راجبش حرف زدم ، گفتم یه نفر که خیلی تجربه اش بالاست (شما) فلان حرفو زد و ناراحت نباش و اینا  :دی 

ree raa
۲۶ آبان ۱۷:۳۵
کوری یکی از شاهکارهای همیشگیه :) 

تبریک میگم به شما تولدشون رو :دی 
و به دنیای ادبیات^ـ^
پاسخ :
بعله ! من هم به شما تبریک میگم ؛)
زهیر خنیاگر
۲۶ آبان ۱۶:۳۹
اتفاقاچند روز پیش کوری رو تموم کردم ... رمان سهمگینی بود ... بزودی باید برم سراغ بینایی
پاسخ :
:) 
البته انتظارت رو خیلی نبر بالا .. ! هیچ کتابی رو دست کوری نمیاد .. حتی اگر ساراماگو نوشته باشه
دچــ ــــار
۲۶ آبان ۱۶:۲۰
تولدش مبارک :)
پاسخ :
نمیخوای جواب پست قبل رو بدی شوما ؟؟
پرتقالِ دیوانه
۲۶ آبان ۱۶:۰۵
پست یکی مونده به آخرِش منظورم بود
همون بت و سیبل

منم دقیقا پرسیدم.مگه چیکار داری غیر دانشگاه؟:دی
پاسخ :
از پست قبل واضحه ... درگیر روابط توی یونی ام .. بیشتر توی تلگرام توی گروه های مختلف یونی و پی وی بچه هام .. 
همینطور باید حواسم باشد فلانی به فلانی فلان حرف را نزند تا کلاس نرود روی هوا و جنگ نشود ! 

تابستون تنها آدمهای دوروبرم شما مجازی ها بودید. اما الان افراد دیگری اند. 
همینطور قبل ها توی مترو وبلاگ را چک میکردم الان توی مترو آهنگ گوش میدم و فیلم میبینم . 
همین الانشم که دارم تایپ میکنم این کار ها رو باید انجام بدم در این دو سه روز : 
یه خروار مشق + یک داستان عاشقانه که باید برای یک گوینده بنویسم + درس برای میان ترم که نزدیک است + مشق های کلاس زبان که فرداست + یک سی دی آموزش سی شارپ که ۵ روزه هنوز از جلدش در نیاورده ام + فیلم بادیگارد که دو هفته است خریده ام و هنوز جلدش را باز نکرده ام

البته اخری تنها چیزی است که میتوانم کاری بهش نداشته باشم  :) 
پرتقالِ دیوانه
۲۶ آبان ۱۵:۵۵
زشته بپرسم کی بوده؟:دی

شما رو در بابِ عنوان ارجاع میدم به آخرین پستِ تِد :دی
پاسخ :
سلام ! برچسب اضافه شد :دی
والا من وقت اینم ندارم که کامنت طومار وار منا مهدیزاده رو تو پست قبل  دوباره بخونم و جواب بدم .. پست تد بخوره تو سرم 😆
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان